Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צמיגים בליסינג - FEDERAL 657 - סכנת נפשות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6378 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אצלי בפוקוס החליפו 2 צמיגים קידמיים ל- WESTLAKE,למרות שפניתי לחברת הליסינג (אוויס),לפנצ'רייה ששמו לי אותם על הרכב, אף אחד מהם לא הבין על מה אני מלין כ"כ. אפילו שלקחתי לסיבוב את בעל הפנצ'ריה והדגמתי לו שהצמיגים מאבדים אחיזה במהירות מאוד נמוכה, וברטוב לא אוחזים הוא בשלו- "הצמיג בעל תקן והוא תקין לחלוטין"....

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ווסטלייק הא?

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3429911,00.html

 

טויו צמיג מצויין, אם יש הזדמנות לקחת אותו, (דגמי הפרוקסס השונים כולל TPT הדגם הנמוך), לקחת בלי לחשוב פעמיים.

 

צמיג ספורטיבי של פדרל ב500 שקל? פראיירים לא מתים כנראה.....

ב500 שקל אפשר לשים משהו הרבה יותר טוב.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

העניין נבדק בזמנו והצמיגים ששמו לי "מאושרים" משרד התחבורע, אבל ככה זה בליסינג כל פעם שהתלוננתי, אף אחד לא הבין על מה אני מדבר.אפילו הנהג שהחליף לי את הצמיגים אמר לי שיחליפו לי לאותו סוג שיש לי על הרכב (פירלי P6) התערבתי איתו על ארוחה איפה שיגיד אם כך יהיה8).

מיותר לציין שניצחתי והנהג התבייש בעצמו וברח מההתערבות....

פורסם

צמיג ספורטיבי של פדרל ב500 שקל? פראיירים לא מתים כנראה.....

ב500 שקל אפשר לשים משהו הרבה יותר טוב.

 

אוי אייל, השטויות שאתה פולט לפעמים זה פשוט מקומם. אני קניתי את הפדרל 595RS במידה 195/50/15 ב-450 ש"ח כולל מע"מ והרכבה (לא להתבלבל עם ה-595SS שזה הדגם המשפחתי). הצמיג הזה מכניס בכיס הקטן את ה-SP9000 וה-T1R שעולים כמוהו ואף יותר (לפי דעתי זהו הצמיג הרגיל הכי קרוב באחיזה לחצי סליקס שנמכר כיום בארץ). פה תוכל לקרוא מבחן בו הוא משווה לצמיגים הכי טובים בקטגוריה שעולים פי 2 ממנו ועדיין לא נשאר הרבה מאחור כמו שהיית מצפה.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
אצלי בפוקוס החליפו 2 צמיגים קידמיים ל- WESTLAKE,למרות שפניתי לחברת הליסינג (אוויס),לפנצ'רייה ששמו לי אותם על הרכב, אף אחד מהם לא הבין על מה אני מלין כ"כ. אפילו שלקחתי לסיבוב את בעל הפנצ'ריה והדגמתי לו שהצמיגים מאבדים אחיזה במהירות מאוד נמוכה, וברטוב לא אוחזים הוא בשלו- "הצמיג בעל תקן והוא תקין לחלוטין"....

גם אצלי בקורולה שמו WESTLAKE, זבל של צמיג.

אני פניתי לחברת הליסינג ודיברתי איתם מספר פעמים והם המשיכו כל הזמן לטעון שלצמיגים יש תקן, הם חדשים ובמידה הנכונה.

כל השאר לא מעניין אותם ואת האמת הם גם לא ממש רוצים להבין.

הייתי על 4!!!!

הייתי על 3!!!

ולאחרונה עברתי ל-2!!

המסקנות: על 4 עדיף בארופה, בארץ עדיף על 2.

פורסם

עדכון !

 

אחרי הרבה מדי ימים ללא גשם, סוף סוף היום היה קצת רטוב.

אז התאוריה של 'הרצה' לצמיג הופרכה - עברו כבר 2000 ק"מ. היום נסעתי כהרגלי לעבודה,

תקוע אחרי 3 רכבי ליסינג אחרים בכביש הרגיל שלי, כולם נוסעים בסבבה, ורק אני נאבק בהחלקות במהירות

של בין 40 ל-60 קמ"ש. זה היה פשוט הזוי.

 

מיד לקחתי את קצין הבטיחות לנסיעת מבחן, בהתחלה אני נהגתי, לקחתי אותו שוב לאותו כביש, כמובן שגם כשהחלקתי

ב-40 קמ"ש הוא אמר שזה ברור שכל צמיג יחליק במהירויות שאני נוסע..כמה צפוי. התווכח התווכח, דיבר הרבה שטויות שהזדעדעתי לשמוע, בסוף עברנו בכיכר, עשיתי סיבוב שלם והראיתי לו איך הרכב מחליק גם ב-30. שוב הוא אמר שאני נוסע מהר מדי ושאם הוא היה נוהג הוא לא היה מחליק. ברור אמרתי לו שכל סיבוב אפשר לקחת במהירות זחילה ולא להחליק, זה לא העניין. השאלה אם המהירות שבה מתחילים להחליק היא צפויה וסבירה לרכב.

 

בקיצור - החלפנו, הוא נכנס לסיבוב בכיכר בזהירות - ו...החליק :) הוא היה ממש מופתע, אמר לי שהוא מודה שזה לא סביר,

והוא מוריד את הכובע.

 

עד כאן יפה. עכשיו השאלה מה עושים עם זה. הוא מקבל משכורת מחברת הליסינג, אבל כפוף למשרד התחבורה בענייני בטיחות.

הצמיגים האלה מורכבים באלפי מכוניות אחרות - לכאורה אף אחד לא התלונן. לא סביר שיחליפו לכולם את הצמיגים עכשיו.

ואם יחליפו לי - הם בעצם מודים שיש בעיה, ואם לא יחליפו לכולם - הם עלולים להקלע לבעיה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

כמו ש"לוקי2" כתב, אכן ההתעקשות הייתה שווה.

פדרל (וכל ה"צמיגים" הסינים) זה סכנת נפשות.

חבל שהאנשים שמחזיקים ליסינג לא מפנימים שהדבר הכי חשוב להם בחיים יושב בתוך האוטו.

חיסכון מסוכן של כמה עשרות שקלים על ידי חברות הליסינג .

 

אנחנו בעבר התעקשנו וזכינו לצמיגי פירלי. ובסוף - גם לא הוספנו כסף.

בכל יום ובכל מצב אני בוחר צמיג של פירלי (או כל יצרן מוכר אחר) על כל תחליף סיני הזוי.

 

misterb - אני אומר - פשוט לא לוותר. בדרך כלל, לרוב קציני הרכב ידע אפסי בעולם הרכב.

גם אני שמעתי ועדיין שומע שטויות מהאנשים שאחראים על ביטחון אלפי נהגים בישראל.

 

נראה לי שאתה כבר תקבל משהו אחר - ראוי...... חבל לי על כל האחרים.

 

אני מציע לעבור שוב על:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=167003&highlight=%D7%9C%D7%99%D7%A1%D7%99%D7%A0%D7%92

 

ובטח לקרוא:

http://www.motocar.co.il/article/9597.aspx

 

"....כל שנה עולים לכותרות תחקירים עם ממצא חדש של משרד התחבורה לגבי מותג עלום שם כזה או אחר, בדרך כלל סיני, שנפסל לשיווק בישראל. כיום, כל הצמיגים המיובאים והמשווקים בישראל חייבים לעמוד בנהלי משרד התחבורה, המסתמך על התקן האמריקאי והאירופי. בנוסף, בהזמנת משרד התחבורה, מכון התקנים והטכניון, מתבצעות בדיקות מדגמיות בצמיגים, ובמידה שתוצאותיהן מעידות על כשל בצמיג משרד התחבורה אוסר על יבוא המוצר, ומבצע איסוף מחדש במקרה שכבר הספיק להימכר. עם זאת, גורמים בענף הצמיגים טוענים כי בסין מזייפים גם תעודות ותווי תקן, ולעתים אי אפשר לסמוך אפילו על תאריך הייצור שמוטבע על הצמיג. חשוב גם להבין שהבדיקות של משרד התחבורה בוחנות את עמידות הצמיג בתנאי מאמץ (מהירות ומשקל), אך לא משקללות את רמת הבלימה ורמת האחיזה של הצמיגים, להם חשיבות קריטית בבחינת הבטיחות שלו......

.....השאלה הגדולה היא איזה צמיג כדאי לרכוש. כאמור, אין מחקר מקיף המגנה את המותגים הפחות ידועים. אך אם אתם רוצים ללכת על בטוח, כדאי לקנות צמיגים של מותג מוכר - גודייר, מישלין, פירלי, ברידג'סון, דנלופ ואחרים...."

פורסם

טוב, בינתיים אני צריך לחפש צמיגים אחרים לשים. אני יוצא כרגע מנקודת הנחה שאני אשלם על ההפרש.

 

מה שמצאתי בינתיים (195/65/15) :

 

Dunlop D490 - 325

Yokohama A.Drive AA01 91T - 330

KLEBER DYNAMAX T - 346

Yokohama C.Drive - 381

Bridgestone turanza AR10 - 392

MICHELIN ENERGY T - 416

GOODYEAR EXCELLENCE - 438

 

 

המטרה היא למצוא צמיג עם מקסימום תמורה לעלות, כשהתמורה מבחינתי היא התנהגות ביבש ורטוב - מקסימום אחיזה אבסולוטית, ומעבר לזה - אני אוהב צמיג עם איבוד אחיזה הדרגתי. אורך חיים חשוב אבל פחות ושקט הרבה פחות קריטי לי.

ממה שיש ברשימה נראה לי שה-CDRIVE הכי כדאי. השגות והצעות אחרות יתקבלו בברכה.

אגב - המחירים כוללים מע"מ הרכבה ואיזון, מפנצ'רית בזק בצ'ק פוסט.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

הרשימה שנתת כוללת צמיגים במגוון טווחי מחיר.

 

אם הצמיגים היו בשבילי - הייתי בודק את הגודייר אקסלנס והיוקוהמה C DRIVE אבל קח בחשבון שמדובר כאן ברמת מחירים של 2000 לרביעיה ומעלה.

 

מתחת לזה יש את ה A DRIVE והדנלופ 490 שעולים בערך 350-400 ליחידה.

 

המישלין יקרים ללא הצדקה וללא פרופורציה

 

ועם השאר אין לי נסיון.

 

אני יכול להמליץ לך על עוד צמיג טוב במחיר טוב : TOYO PROXES TPT סדר גודל של 350 ליחידה.

הרכבתי רביעייה כזאת על הרכב של אחותי, עושה את העבודה (ביצעתי כמה נסיעות מבחן כדי לאתגר את הצמיגים)

על הרכב שלי מורכבים ה PROXES4 TOYO , שאני מאוד מאוד מרוצה מהם, סדר גודל של כ2000 לרביעייה (במידה 205.55.16)

 

 

אוי אייל, השטויות שאתה פולט לפעמים זה פשוט מקומם. אני קניתי את הפדרל 595RS במידה 195/50/15 ב-450 ש"ח כולל מע"מ והרכבה (לא להתבלבל עם ה-595SS שזה הדגם המשפחתי). הצמיג הזה מכניס בכיס הקטן את ה-SP9000 וה-T1R שעולים כמוהו ואף יותר (לפי דעתי זהו הצמיג הרגיל הכי קרוב באחיזה לחצי סליקס שנמכר כיום בארץ). פה תוכל לקרוא מבחן בו הוא משווה לצמיגים הכי טובים בקטגוריה שעולים פי 2 ממנו ועדיין לא נשאר הרבה מאחור כמו שהיית מצפה.

 

 

ניסית T1R ו SP9000 אצלך על הרכב ? (גם אני לא מתלהב מ SP9000)

אני לא אוהב להאמין למבחנים של אחרים ,במיוחד לא כאלה שכתובים בפורומים ושלא ברור מי הכותב מאחוריהם ומה האינטרס שלו.

 

סחתיין על האומץ שאתה קונה צמיג של יצרן לא מהמובילים במחיר שווה או גבוה מהמתחרים רק על סמך מבחנים באינטרנט.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

נראה לי שלא הבנת - הרשימה מכילה כבר את המחיר לצמיג. הCDRIVE יוצא פחות מ-1600 לרביעייה.

אני משלם רק את ההפרש מהעלות של הפדרל שזה בערך 1200, ככה שיוצא לי 400 מהכיס.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

הרכבתי לפני חודשיים את המישלין אנרג'י במידה 165/70/14 ב400 ש' לצמיג כולל עבודה איזון ומע"מ. צמיגי בני בצומת הכפר הירוק.

 

בנתיים מרוצה מאד מהאחיזה. מבחינת בלאי אני אחזור אליך כשתמלא להם שנה. (ב"פולדה" שהם החליפו הדפנות החליטו להפרד מהסוליה אחרי שנה וחצי,כשהם עדיין באחריות...)

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

In the company where I used to work, the "Kzin Rechev" found that in one winter there were four or five events of drivers skidding on wet roads, and he found that in all cases, the tyres on the axle that lost grip were of the same manufacturer/model (If I remember correctly it was the Falken SN-816)

He then did a non-scientific comparison of those tyres against some other tyre (not one of the top-line manufacturers) and found that there was a clear disadvantage to that tyre in wet conditions.

 

The result was that he changed tyres for all the cars in the fleet which had those tyres on.

 

When I had to change tyres on my car I had a Citroen C4 with 205/55/16 tyres.

The tyres the leasing gave me were Champiros.

For size 195/65/15 I would probably have added money for good tyres, but the Champiros in the sixteen inch size were a better model tyre which I found good reviews for, so I accepted them and they did prove to be OK - definitely better than the OEM Michelin Energys that the car had.

 

For 195/65/15 I have to recommend the Pirelli P6.

I had them on my Focus II leasing before the C4, and they were absolutely excellent in all conditions.

- If I were to add my own money to get good tyres I would definitely choose them, although I haven't tried the C-drive.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

טוב, ביררתי גם על הP6 וגם על הP6000.

 

Pirelli P6000 91V - 645 nis

Pirelli P6 91V - 680 nis

 

כולל עבודה ומע"מ.

 

זה כבר יקר מאד בשבילי, בייחוד כשאני גומר רביעיה בפחות משנה..

 

אז בינתיים הCDRIVE נשמע כמו העסקה הכי טובה. אלא אם כן יש למישהו רעיון אחר.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008


×
×
  • תוכן חדש...