Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6358 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

מצאתי פורד פיאסטה 16V 1.25

נתקלתי בכמה מקרים בהם היד הקודמת החליפה מנוע.

האם יש איזו בעייתיות ספצפית בדגמים האלה המאלצת להחליף מנוע? אם כן מה הבעיה?

 

יש לי שתי מועמדות :

1. דינמיק 16V ידנית 1997 עם 150,000 ק"מ יד 1 מטופלת במוסכים מורשים עם היסטורית טיפולים.

 

2. דינמיק 16V ידנית 1998 (מנוע הוחלף לפני 3 שנים ) טוענים שעשו רק 24,000 ק"מ עם המנוע החדש.

 

או שאולי עדיף בכלל ללכת על מאזדה 121 1996 157,000 ק"מ יד 1 ??????

 

מבחינת חסינות המנוע לטווח ארוך, נסיעות ארוכות וקצרות. (מה צריכת הדלק (בערך) של ה- 121מישהו יודע? )?

בתודה מראש

אלומה

אשמח לקבל תשובות בהקדם

הזמן קצר והמלאכה מרובה

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני הייתי לוקח את הפיאסטה הראשונה שציינת בגלל שהיא יותר זולה מהמאזדה , אני קניתי פיאסטה 95 יוט עם 215000 קילומטר ובנתיים היא חורשת גם בכבישי הערבה ועושה 1 ל17 חוץ לעיר , אבל הדינמיק יותר מתקדמת .

 

תבדקי אם יש לה מים ירוקים.

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

פורסם

לגבי "2" אל תאמין לזה.

 

עשו 24000, אחרי שהחליפו מנוע, זה כן.

 

אבל, שיהיה לך ברור, שהרכיבו מנוע משומש מפירוק בארץ או בחו"ל, ולא חדש. כמה עבר המנוע, לפני שהגיע לפיאסטה הזאת, אף אחד לא יודע.

 

 

פורסם

האופצייה הראשונה נשמעת הכי טוב, יד ראשונה ברכב ישן זה נתון מעולה.

בקשר לרכב השני - תבקשי שטר מכר של המנוע. כמה מופיע בקילומטרז'?

פורסם

דווקא חשבתי לע ה-Youth אבל קראתי באינטרנט שהמנוע שלה חלש יחסית לבודי ולכן היא יותר איטית/כבדה....

האמת שאני לא צריכה מכונית מהירה מידי ממילא אסור וגם אי אפשר רוב הזמן לסוע מהר בצפיפות שלנו.

אבל חשוב לי שיהיה יחס טוב בין "כוח" המנוע לגוף הרכב מטעמי צריכת דלק או שחיקה מהירה.

פורסם

בדקתי ביד 2 ויש שם המון הצעות לפורד פיאסטה. לרוב זה הדגם .YOUTH

 

מה ההבדל בין dynamic ל-youth? יש שנתון שהוא מומלץ יותר מאחר (עד שנת 2001)? דגם ספציפי שידוע כטוב?

פורסם

הדינמיק מאובזרת יותר (2 כריות אוויר, הגה כוח).

אלומה, צריכת הדלק דומה ונמוכה בשני הרכבים. המנוע אמנם לא חזק במיוחד אבל משודך לגיר ידני הוא מספק.

פורסם
הדינמיק מאובזרת יותר (2 כריות אוויר, הגה כוח).

אלומה, צריכת הדלק דומה ונמוכה בשני הרכבים. המנוע אמנם לא חזק במיוחד אבל משודך לגיר ידני הוא מספק.

 

 

לעדי

ולכל משמשתפים אותי בידע שלהם

תודה מראש

מצטערת אולי לא הצגתי את שאלתי מספיק ברור.

התכוונתי שבתחילה חשבתי על ה- YOUTH אבל לאחר ששמעתי על יחס לא טוב

בין גוף רכב למנוע אז העדפתי לעבור ל- דינמיק 16V .

אם הבנתי נכון אתה אומר שבעיה של ה - YOUTH ברובה נפתרת אם לוקחים גיר ידני. הבנתי נכון?

 

והכי חשוב לי לדעת : האם בכל מקרה לא עדיף כבר ללכת על ה-דינמקי 16v ?

מה שידוע לי: מנוע חזק יותר (יותר כוחות סוס - שנים 96-97-98 75 כוחות סוס

 

נתקלתי בכמה מוכרים שהחליפו מנוע - נשאלת השאלה:

האם למנועי הדינמיק 16V בפיאסטות יש איזו בעיה מיוחדת/רגישות מיוחדת?

או שסתם בעלי הרכב מנצלים את המנועים עד תום?

 

אגב לגבי היד ראשונה שמצאתי חוץ מזה שהכל נשמע נפלא : הבעיה כרגע לפני מכון

היא שחורה רה רה רה ....

שזה יפה מאד אבל חםםםםםםם מאד בקיץ

שהיה יום יום נפלא לכולם

פורסם

בוודאי שעדיף ללכת על מנועי ה-16V, גם מבחינת ביצועים וגם מבחינת חיסכון.

בקשר ל-Youth ונכון לגבי כל רכב עם נפח מנוע צנוע, גיר ידני ירגיש נמרץ וחסכוני יותר.

עדיף להשקיע ורכוש את דגמי ה-Dynamic.

 

אגב, אני לא הייתי שולל רכב במצב טוב בגלל הצבע.

 

בהצלחה :-)

פורסם
בוודאי שעדיף ללכת על מנועי ה-16V, גם מבחינת ביצועים וגם מבחינת חיסכון.

בקשר ל-Youth ונכון לגבי כל רכב עם נפח מנוע צנוע, גיר ידני ירגיש נמרץ וחסכוני יותר.

עדיף להשקיע ורכוש את דגמי ה-Dynamic.

 

אגב, אני לא הייתי שולל רכב במצב טוב בגלל הצבע.

 

בהצלחה :-)

כמו שחשבתי ההצעה של הפיאסטה דינמיק 16V נשמעה טובה מידי. הצעתי לקחת אותה לבדיקה, והמוכר אומר שאין לו ביטוח ביטל אותו ושומר את האוטו בחניה של העבודה במקום נעול, לכן אי אפשר לסוע איתו למכון, ובנוסף אומר שהגיע מוסכניק שבדק את האוטו במקום ומוכן לקחת אותו ב-11,000 ש"ח (במקום13,500) כמו שהוא בלי בדיקה, ובגלל שאין לו זמן לבדיקות אז מעדיף שאני יביא איתי מישהו שמבין ונקבע במקום אם אנו רוצים את הרכב.

 

אז אני חוזרת שוב לחיפושים ואין כרגע פיאסטה דינמיק 16V ידנית למכירה עם ק"מ נמוך ומעט ידיים.

 

ואני מתחילה להשתגע מרוב קריאה על מכוניות ומנועים ותיבות הילוכים צריכת דלק .........

 

אוף אם היה לי מספיק כסף היתי פשוט קונה ונוסעתתתתתתתתתתתתת

פורסם

אל ייאוש.

בקשר לרכב שעומד, לא נשמע טוב בלשון המעטה, סביר להניח שהוא עומד למכירה כבר הרבה זמן.

אם בכל זאת את רוצה לבדוק אותו (תתחילי מזה שיש לו היסטוריית טיפולים כלשהי), את יכולה להשתמש בשירותי "המומחה" שמגיע למקום הרכב ובודק אותו במקום. [לא ממליץ על המומחה כלל, אבל למקרה כזה אפשר להעזור בו].

 

מה זה ק"מ סביר ויד נמוכה בשבילך?

פורסם

עדי ראשית מודה לך שלא נטשת אותי בייאושי

קילומרטרז' סביר מבחינתי זה עד 150,000 ק"מ ויד נמוכה עד יד 3 . האם זה הגיוני או שאלו דרישות מופרזות במצב השוק היום? האמת אני מוכנה לרדת מעניין איזו יד זו העיקר שהאוטו היה מטופל טוב ...

 

מתעקשת על ידני כי גם בקניה - מחיר נמוך יותר,

הטיפול בגיר אוטומטי ישן עלול להיות יקר מאד.

 

 

אם אתה או קוראים אחרים יכולים להמליץ לי על מכונית אחרת בתקציב 15-17,000 ש"ח אשמח ל"שמוע".

 

* חשובה לי צריכת דלק נמוכה (1/15)/ עד סבירה( 1/12)

 

* חלקים זולים וטיפולים לא יקרים

(לא מכונית שחייבת מוסך יבואן) ככה נאמר לי לפחות ע"י היועץ של יד 2 לגבי הפולו

 

* וכמובן עם קילומרז' יחסית נמוך לאותו רכב

(ק"מ נמוך סביר אני מניחה שונה עבור פיאסטה ,121, אלמרה סאני או טויוטה)

 

* התחלתי להתעניין גם בניסן סאני לא איכפת לי שתהיה לי מכונית 1.6 ס"מק

עם מנועים שממשיכים וממשיכים וממשיכים ונותנים חופש לנוע בכבישים במקום ל"שמור" על האוטו

 

יש ניסן סאני שנת 93 ידנית יד 2 165,000 ק"מ, איך זה נשמע ? (קמ' נמוך אבל מאידך גם השנתון ממש נמוך)

 

אלומה


×
×
  • תוכן חדש...