Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6358 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למכון יש יתרון אחד חשוב על פני המוסכניק שלך - הוא עומד מאחורי ממצאי הבדיקה שלו (למרות הכסת"חים שלרוב נכנסים לטופס הבדיקה).

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא רק שהם יכולים לעשות (והם גם עושים בפועל במקרה של תקלות מסוימות במנוע), אלא שהבדיקה שמכונאי יעשה תיהיה כנראה מדויקת יותר ונכונה יותר מהבדיקה שעושים במכון בדיקה.

 

אבל שוב, רוב המכונאים לא ירצו לבצע בדיקה כזאת או לקחת אחריות לגביה תוצאותיה כי לא ירצו להתחייב לפניך על מצבו של המנוע.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
במקום הראשון: שרייד קלאסיק

במקום השני: 121 (היו לנו שתיים במשפחה, רכב אמין בצורה מדהימה רק צריך לבדוק את ההצתה האלקטרונית אם היא תקינה),צריכת דלק חסכונית.

במקום השלישי והרביעי אפלאוז וסאני, שתיהן אמינות, הסאני (יש לבת שלי סאני 1993) יותר. שתיהן צורכות דלק יותר מהקודמות.

במקום הרביעי, הפיאסטה ששרתה שנים רבות את אחד העובדים שלי אבל כשהיא מתבגרת היא מתפרקת.

אופציה טובה וחדשה יחסית בתחום המחירים היא הפונטו.

 

לבני ולכל הקוראים חג חנוכה שמח.. שמח... שמח..:-) :-):-)

איה יופי של סדר שעשית עבורי

אשמח אם תוכל להוסיף כמה מילים יותר לעומק.

למרות שאני חדשה בפורום והידיעות שלי הן מינימאליות בנושא מכוניות זה מעניין מאד.

כל כניסה לפרטים שתבהיר את יצירת סדף העדיפות הנ"ל תתקבל בברכה.

 

אגב ניסיתי למצוא חוות דעת מקצועיות מעמיקות בעברית באינטרנט לגבי המכוניות שהתעניינתי בהן,

מצאתי מעט מאד אם בכלל

 

אלומה

g41s.gif

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

אני חושב שהבהרתי את סדר העדיפות: מהקלים לכבדים ומהחדשים יותר לישנים יותר(והפונטו שהוא חדש יחסית וזול לתחזוקה).

כל המכוניות האלה טובות ומה שחשוב זה לבדוק את המכונית המסויימת.

אני אגב מציע בדיקה במכון+מוסכניק.

חג שמח גם לך

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

היי לכולם

עבר עוד שבוע ועדיין לא מצאתי כלום

אמנם קצב החיפוש שלי ב"שטח" מאד איטי (כי הרכב שהיה לי הושבת עקב תאונה). אז אני תלויה באחרים ...

 

מאחר ולא מצאתי עד כה אף אחת מהקטנות הקודמות עליהן כתבתי בשירשור ובמקביל מצאתי עבודה (אופציונלית)

עבורה אצטרך תא מטען מרווחיותר יחסית למה שהקטנות מציעות

החלטתי להתמקד ביותר גדולות ממה שהומלץ עד כה

והן:

דהיטסו שרייד קלאסיק 1.5

דייהטסו אפלהאוז 1.6

ניסאן 1.6 (שדובר עליה קצת בשלבים המוקדמים של השירשור)

 

והיום ראיתי טויוטה קורולה XLI L 1994 1.6 יד 4 195,000 קמ'

א. עברה 3 תאונות לכן עשו לה תיקוני פחחות וצבע לפני כחצי שנה

ב. רואים שתא המטען לא נסגר וקו של המכסה אינו מקביל לקו השוליים של תא המטען

ג. הפגוש שהורכב נראה חדש וטוב אבל בצד אחד ( בחלק הצדדי) מרוחק מהפח כנראה לא הורכב טוב

ד. כשפותחים את דלת תא המטען רואים כיפופים בפח באזור המנעול של תא (כפופים שיושררו ע"י פטיש לא יותר מזה

ה. מעבר לזה חלונות חשמליים לא עובדים,

ו. הרכב נמצא אצלם 3 שנים טענים שבתחילה טופל במוסך מורשה בחדרה אח"כ במוסך אחר.

 

נסעתי על האוטו התחושה בגדול היתה טובה, אוטו עם מרחב שנותן תחושת ביטחון, לא היתה הרגשה שהאוטו מתאמץ

(עד כמה שאני מבינה) די התלהבתי, אבל ייתכן שאני כבר מושפעת מכל מה שקראתי על האוטו הזה בפורום הזה.

 

האוטו במחירון מופיע 23,500 ש"ח והמוכר רוצה עליה 16,000 ש"ח

 

 

כמו כן לפני שבוע ראיתי דהייטסו שרייד קלאסיק 1.5 (שעדיין עומדת למכירה) אצל סוחר שטוען ששלמה sixt מעביר לו מכוניות למכירה. המכונית יד 3 1998 160,000 קמ' בעלת הרכב אמרה שהחליפה מנוע ורדיאטור כי בעל הרכב הקודם השתמש במים רגילים מהברז. נסעתי איתה קצת עושה רושם סביר אבל לא כמו הטויוטה?

 

רעיונות, הערות, הנארות ,כיוונים, כיוונונים, הטיות הכל יתקבל בברכה

אלומה

פורסם
היי לכולם

עבר עוד שבוע ועדיין לא מצאתי כלום

אמנם קצב החיפוש שלי ב"שטח" מאד איטי (כי הרכב שהיה לי הושבת עקב תאונה). אז אני תלויה באחרים ...

 

מאחר ולא מצאתי עד כה אף אחת מהקטנות הקודמות עליהן כתבתי בשירשור ובמקביל מצאתי עבודה (אופציונלית)

עבורה אצטרך תא מטען מרווחיותר יחסית למה שהקטנות מציעות

החלטתי להתמקד ביותר גדולות ממה שהומלץ עד כה

והן:

דהיטסו שרייד קלאסיק 1.5

דייהטסו אפלהאוז 1.6

ניסאן 1.6 (שדובר עליה קצת בשלבים המוקדמים של השירשור)

 

והיום ראיתי טויוטה קורולה XLI L 1994 1.6 יד 4 195,000 קמ'

א. עברה 3 תאונות לכן עשו לה תיקוני פחחות וצבע לפני כחצי שנה

ב. רואים שתא המטען לא נסגר וקו של המכסה אינו מקביל לקו השוליים של תא המטען

ג. הפגוש שהורכב נראה חדש וטוב אבל בצד אחד ( בחלק הצדדי) מרוחק מהפח כנראה לא הורכב טוב

ד. כשפותחים את דלת תא המטען רואים כיפופים בפח באזור המנעול של תא (כפופים שיושררו ע"י פטיש לא יותר מזה

ה. מעבר לזה חלונות חשמליים לא עובדים,

ו. הרכב נמצא אצלם 3 שנים טענים שבתחילה טופל במוסך מורשה בחדרה אח"כ במוסך אחר.

 

נסעתי על האוטו התחושה בגדול היתה טובה, אוטו עם מרחב שנותן תחושת ביטחון, לא היתה הרגשה שהאוטו מתאמץ

(עד כמה שאני מבינה) די התלהבתי, אבל ייתכן שאני כבר מושפעת מכל מה שקראתי על האוטו הזה בפורום הזה.

 

האוטו במחירון מופיע 23,500 ש"ח והמוכר רוצה עליה 16,000 ש"ח

 

 

כמו כן לפני שבוע ראיתי דהייטסו שרייד קלאסיק 1.5 (שעדיין עומדת למכירה) אצל סוחר שטוען ששלמה sixt מעביר לו מכוניות למכירה. המכונית יד 3 1998 160,000 קמ' בעלת הרכב אמרה שהחליפה מנוע ורדיאטור כי בעל הרכב הקודם השתמש במים רגילים מהברז. נסעתי איתה קצת עושה רושם סביר אבל לא כמו הטויוטה?

 

רעיונות, הערות, הנארות ,כיוונים, כיוונונים, הטיות הכל יתקבל בברכה

אלומה

 

אלומה שימי לב: שלמה סיקסט לא פילנטרופים. נתקלתי כבר בסוחרים שטוענים שהחברות הגדולות "מוסרים" להם מכוניות למכירה. גם הסוחר הוא לא פילנטרופ וכנראה יש סיבה למה שלמה לא מרויחה על הרכב ישירות. בקיצור, סביר להניח שהם נותנים לסוחר רכב בעייתי, אחרת, כמו שאמרתי הם היו גורפים את הרווח לעצמם בלי תווך.

בקשר למכוניות שהזכרת, אם את צריכה תא מטען, לכי אולי על סטיישן או על סיאט קורדובה\פולו קלאסיק שזה בעצם אותו רכב. יש להם תא מטען ענק.

לשרייד קלאסיק יש תא מטען קטן יחסית. ל 121 יש תא מטען סביר, לאפלאוז-תא מטען סביר פלוס, לניסן סאני יש תא מטען סביר פלוס וכאמור לקורדובה כאמור יש תא מטען סביר פלוס פלוס. היו ויש לי את כל המכוניות שהזכרתי.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

שלמה סיקסט לא פילנטרופים. נתקלתי כבר בסוחרים שטוענים שהחברות הגדולות "מוסרים" להם מכוניות למכירה. גם הסוחר הוא לא פילנטרופ וכנראה יש סיבה למה שלמה לא מרויחה על הרכב ישירות. בקיצור, סביר להניח שהם נותנים לסוחר רכב בעייתי,

 

 

תודה מיוחדת על ההבהרה הזו : הוא כבר התחיל להתקשר ולשכנע אותי ללכת לבדיקה למרות שהתחושה שלי הייתה שלילית.

בקיצור קצת התחלתי להתבלבל.

 

בקשר לשאר ההמלצות וההבהרות אין מילים בפי פשוט חוסך לי המון חיפושים והתפזרות

 

"לכי אולי על סטיישן

או על סיאט קורדובה\פולו קלאסיק שזה בעצם אותו רכב. יש להם תא מטען ענק.

לשרייד קלאסיק יש תא מטען קטן יחסית.

לאפלאוז-תא מטען סביר פלוס,

לניסן סאני יש תא מטען סביר פלוס

וכאמור לקורדובה כאמור יש תא מטען סביר פלוס פלוס. היו ויש לי את כל המכוניות שהזכרתי."

 

על רוב המכוניות שציינת כבר "דיברנו פה בשירשור ראיתי קצת ולמדתי קצת אבל הסיאט קורדובה והפולו קלאסיק לא עלו

כאן עדיין ואינני יודעת עליהן, בעיקר לא על הקורדובה.

אחפש ואלמד עליהן קצת (בטח יצוצו שאלות בהמשך)

 

אפלהאוז 1.6 5 דלתות מצאתי אחת יד 2 עם 125,00 קמ' GLI עם היסטורית טיפולים מסודרת. אוטו מטופל בזמן,

עם דפיקות קטנות בכמה מקומות במקום אחד כיפוף וקילוף צבע די מכוער בשטח של בערך 20X20 סמ' שכוסה בצבע באופן לא מקצועי (פשוט לקחו מברשת וצבעו בצבע לבן). גם הצמיגים לא נראים ממש טוב.

שוויה במחירון יצחק לוי 13,050 ש"ח. היא מתעקשת לקבל 14,500 ש"ח האם המחיר שהיא מבקשתנשמע סביר ?

כי לי זה לא.

 

שוב תודה לך ולכולם

פורסם

האפלאוז נראית לי מעניינת. חוצמיזה גם את המחירון צריך לדעת לקרוא. אולי יש תוספת בגלל ק"מ נמוך.

בכל מקרה את צריכה לעשות דבר פשוט: להגיע סוף סוף להחלטה...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

יש לי כבר אוטו מזה כ 3 שבועות, אפלהאוז 1.6 שנת 93 עם 108K קמ' יד שניה. שמחה על הבחירה.

אבל בעיקר מודה מאד מאד מאד לכל מי שייעץ ועזר, לכולם: לעדי, לצביקה ,לבני וכל השאר.


×
×
  • תוכן חדש...