Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6358 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לוח Ynet מתעדכן מדי פעם ברכבים שאין ביד2, כמו כן ישנו קטלוג פוקוס המופץ חינם כל יום שישי בתחנות הדלק.

לא יודע מה מצבך מבחינת זמן, אבל בשביל רכב טוב צריך להתאמץ קצת ולחפש בסבלנות.

 

תבדקי קודם מה שאמרתי מקודם ומשם נוכל להתקדם.

 

אנחנו תמיד לשירותך 24/7 :-P

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עדי היי ,

מקווה שאתה מצליח להינות מאור השמש המקסימה במשך היום ולא תקוע מול המחשב עם כל השאלות שלי

בנוגע לפיאטסה: העברתי בפקס תוצאות הבדיקה למוסך פורד - ואכן אישרו את אבחנתך חד משמעית. יש צורך בטיפול/החלפת ראש מנוע מצמד ועוד כמה דברים המוכר לא מוכן להתגמש מספיק מוכן להוריד בסה"כ 1000 ש"ח המחירון. לדעתי התיקונים הם לפחות 3-4 אלף גם אם לא מטפלים בכל הבעיות הפחות בולטות. וזאת תוך התעלמות מהצבע המאד בעייתי, קילופים רציניים במכסה מנוע + דהיה חזקה בגג (בצע מטלי)

החלטתי לרדת מהאוטו

  • הזמן דוחק כי זה מגביל אותי במציאת עבודה.
  • אבדוק גם ב -Y-NET ובפוקוס

בנוגע למאזדה 121 - המוכר מוכן לרדת בסה"כ 10% מהמחירון שזה לא מכסה אפילו את מחיר תיבת ההילוכים שלא לדבר על השאר. עדיין לא קיבלתי הערכת מחיר מהמוסכניק "שלי" הוא נורא עסוק.

 

מקווה לראות מחר

סקודה ניו פליסיה 1.3 LXI שנת 98 יד 2 ידנית 141,000 ק"מ +מזגן ללא הגה כוח.

האוטו אצל המוכר 4 שנים. רוב הזמןן גר בחיפה. "אמרו לי" שאוטו ש"התאמץ" בעליות של חיפה אמור להיות שחוק יותר האם נכון?

שיהיה ערב מצויין לכולם

פורסם

אלומה, למזלך (ולצערי) אני חולה ולכן "תקוע" מול המחשב :type:

 

לא ברור לי איך הוחלט שיש צורך בהחלפת גיר ובכל אופן המחיר לגיר משופץ נע בין 1200-1500, קלאץ בין 600-800 עבודה עוד כמה מאות והגענו לבערך 3K לפני מע"מ (הסכומים שרשמתי הם בגדר השערה בלבד). צמיגים מפירמה נורמאלית יעלו לך מעל לאלף שקל.

 

בקשר לסקודה - האם תוכלי להתסדר ללא הגה כוח? אני מכיר כמה גברים שמקללים את האוטו בזמן חניות.

במידה ונהגו על הרכב רגוע אין סיבה שהבלאי יהיה גבוהה יותר מאשר לצורך העניין רכב שנסע רק בשטח עירוני.

אם התשובה לשאלה הקודמת היא חיובית אני לא רואה סיבה לא לבדוק את הרכב. לא לשכוח לבקש היסטוריית טיפולים.

 

בהצלחה

פורסם

היי עדי, :-)

ראשית מאחלת החלמה מהירה ומלאה מקווה שזה עונתי ולא משהו רציני.

בקשר לשאלתך איך הוא הגיע להחלטה של החלפת גיר: ככל הנראה העבודה בתיקון יותר מסובכת מאשר למצוא גיר אחר אינני יודעת אבל גם אם הולכים על שיפוץ כבר הגעת ל - 3K שח ועוד לא לקחנו בחשבון את הציריות+פעמונים (הבנתי שאם מחךיפים פעמון לרוב מחליפים גם ציריה ושניהם ביחד עולים 400 -450 שח, כך צמח עוד 1K כלומר לפחות 4K

וזה עוד לפני בדיקה במכון. כמו שחשבתי הבונקר הסכים להוריד מקסימום 1500 ש"ח. ועוד צריך לרוץ למוסכים ...

 

לגבי הסקודה ניו פליסיה - לא תיארתי לי שזה נורא כל כך, אם זה קשה לגברים זה בטוח לי קשה. פשוט חשבתי שזה יהיה קשה כמו בפיאסטה זה כל כך?

 

בינתיים התחלתי לבדוק מה קורה עם הדייהטסו והופתעתי לגלו שיש קצת יותר הצעות

חוץ מזה שזו מכונית אמינה זולה לאחזקה וחסכונית בדלק אם יש למכונית הזו "מחלות" ידועות שצריך להיות מודע להן לפני רכישה?

רוב ההצעות מעל התקציב אבל נראה שבלית בריה אאלץ ל"לטפס" קצת יותר גבוה.האם אני יכולה לעשות נסיעות ארוכות בסופי שבוע עם 1.3 או שכבר עדיף ללכת על 1.5 ??

פורסם

רב תודות.

 

1. לגבי המאזדה - אם כך המצב אז אין מה להסתכל בכלל לכיוון האקזמפלר הנ"ל.

2. הגה רגיל יהיה קשה במידה שווה ללא תלות ביצרן הרכב.

3. לאיזה דייהטסו את מתכוונת? שרייד?

4. לא זכור לי שציינת מה התקציב שלך (ללא יישור קו).

פורסם

מתכוונת לדייהטסו שרייד

התקציב היה 15K אם אגדיל ל -18K לא ישאר כמעט כלום למה שאתה קורה יישור קו

אם אמצא רכב במצב שאין מצריך תיקונים מיידים אוכל לעשות בהדרגה בחודשיים שלושה שלאחר הרכישה

פורסם

ניסיתי שוב לצרף קובץ מקווה שהצליח הפעם.

 

עזבי את הרכב הזה. חלודה בשלדה לא יכולה להגמר טוב.

 

יש רעיונות נוספים לחיפוש? (אגב פירסמתי גם בפורום לקניה

 

פתקים. הרבה פתקים.

תתחילי לפזר אותם על רכבים פוטנציאלים שאת רואה בדרכים. שם, מספר טלפון והודעה לקונית קצרה שאומרת שאת מעוניינת לרכוש את הרכב.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

לך על האופציה הראשונה של הפיאסטה דינמיק. היא לא עשתה יחזית הרבה לשנתון שלה וגם יד 1.

לפיאסטה שהוחלף לה מנוע והיא עשתה איתו רק 24,000 קילומטר זה כמו לקנות חתול בשק.

פורסם
מתכוונת לדייהטסו שרייד

התקציב היה 15K אם אגדיל ל -18K לא ישאר כמעט כלום למה שאתה קורה יישור קו

אם אמצא רכב במצב שאין מצריך תיקונים מיידים אוכל לעשות בהדרגה בחודשיים שלושה שלאחר הרכישה

 

השרייד רכב מעולה, קחי בחשבון שהוא מצוייד בהגה כוח משנת 96' ומעלה.

מנוע ה-1.3 16V נפוץ יותר ובהחלט מספק.

פורסם

לצביקה היי

פיזור פתקים רעיון מצויין , אשתשמ בו. גם אם בעל הרכב לא רוצה למכור אולי הוא מכיר מישהוש שכן מוכר...

תודה , תודה...

 

בנוגע לחלודה בשילדה, מודה לך שהתייחסת לנקודה זו, ככה למדתי משהו, וגם חיזוק להחלטה שלי לוותר על הרכב בניגוד

לסובבים אותי שטענו שמיהרתי לוותר עליו.

אלומה

פורסם

כנראה שהמעורבות שלי במכוניות שאת מחפשת גדולה יותר ממה ששיערתי כי בגילי המתקדם צברתי נסיון בכל המכוניות שציינת כאן ובהודעה אחרת שלך על הדייהטסו.

את מחפשת רכב ישן אז כמו שציינתי בפוסט האחר שלי, חשוב לבדוק את ההסטוריה ומצבו של האקסמפלר המסויים.

מכל מה שציינת, אם נדרג:

במקום הראשון: שרייד קלאסיק

במקום השני: 121 (היו לנו שתיים במשפחה, רכב אמין בצורה מדהימה רק צריך לבדוק את ההצתה האלקטרונית אם היא תקינה),צריכת דלק חסכונית.

במקום השלישי והרביעי אפלאוז וסאני, שתיהן אמינות, הסאני (יש לבת שלי סאני 1993) יותר. שתיהן צורכות דלק יותר מהקודמות.

במקום הרביעי, הפיאסטה ששרתה שנים רבות את אחד העובדים שלי אבל כשהיא מתבגרת היא מתפרקת.

אופציה טובה וחדשה יחסית בתחום המחירים היא הפונטו.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

לאלומה , כואב לראות שאת משלמת 400 שקל או יותר עבור בדיקות של מכוניות בשנתונים כאלו,עדיף לך לקחת מישהו שמבין .

 

לגביי הסקודה עם ה140 אלף , אל תתרגשי כל כך מכך שאין הגה כוח , גם לנו היה אומנם שנת 2000 עם הגה הדיראולי ואם אשתי הסתדרה עם זה אז גם את יכולה...

 

וההגה של הפיאסטה שיש לנו עכשיו יש הגה כל כך קשה עכשיו ,שהזרוע של אשתי יכולה להתחרות בזאת של שוורצנגר.

 

מה שכן חיפה קצת הררית.

 

אנחנו היינו מרוצים מהניו פליסיה אם כי לא חסכונית כמו הפיאסטה ששוקלת 740 קילו לעומת הסקודה 950 קילו.

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

פורסם

במקום הראשון: שרייד קלאסיק

במקום השני: 121 (היו לנו שתיים במשפחה, רכב אמין בצורה מדהימה רק צריך לבדוק את ההצתה האלקטרונית אם היא תקינה),צריכת דלק חסכונית.

במקום השלישי והרביעי אפלאוז וסאני, שתיהן אמינות, הסאני (יש לבת שלי סאני 1993) יותר. שתיהן צורכות דלק יותר מהקודמות.

במקום הרביעי, הפיאסטה ששרתה שנים רבות את אחד העובדים שלי אבל כשהיא מתבגרת היא מתפרקת.

אופציה טובה וחדשה יחסית בתחום המחירים היא הפונטו.

 

לבני ולכל הקוראים חג חנוכה שמח.. שמח... שמח..:-) :-):-)

איה יופי של סדר שעשית עבורי

אשמח אם תוכל להוסיף כמה מילים יותר לעומק.

למרות שאני חדשה בפורום והידיעות שלי הן מינימאליות בנושא מכוניות זה מעניין מאד.

כל כניסה לפרטים שתבהיר את יצירת סדף העדיפות הנ"ל תתקבל בברכה.

 

אגב ניסיתי למצוא חוות דעת מקצועיות מעמיקות בעברית באינטרנט לגבי המכוניות שהתעניינתי בהן,

מצאתי מעט מאד אם בכלל

 

אלומה

g41s.gif

פורסם
לאלומה , כואב לראות שאת משלמת 400 שקל או יותר עבור בדיקות של מכוניות בשנתונים כאלו,עדיף לך לקחת מישהו שמבין .

 

אלך לבדיקה במכון רק עם האוטו שהכי יראה לי, בינתיים משדלת לבדוק במוסך ואם שם זה נפסל אז לא ממשיכה.

נראה לי שגם אוטו ב-15K כדאי לבדוק במכון אלא אם כן מישהו יכתוב כאן:

 

איזה בדיקות מכון יכול לעשות שמוסכניק לא יכול לעשות?

האם בכל זאת יש מוסכניקים שיש להם את המיכשור המתאים ואפשר לבדוק אצלם את הרכב בהוצאה קטנה יותר מאשר במכון?

האמת שהיא שממה שהתעניינית עד כה נראה לי שחוץ מבדיקת לחצים במנוע למכון אין שום עדיפות על מוסך שמוכן לבדוק את האוטו ביסודיות.


×
×
  • תוכן חדש...