Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6432 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

בטריוס שאני נוהג עליה הטורים ב 90 קמ"ש הם 3500 וב 100 קמ"ש מגיע ל 4000

וב120 קמ"ש הטורים ב 4500 .

מדובר בטריוס עם מנוע 1300 סמ"ק בלבד.

האם הדבר תקין או שיכול להיות שהרכב לא מעלה הילוך?

 

בברכה טל.

פורסם

יכול להיות שהגיר לא מעלה הילוך. ניתן להרגיש את העברות ההילוכים וגם לראות לפי שעון הסל"ד. בכמה העברות אתה מבחין?

פורסם

זהו שלפי האבחנה שלי הגיר בסדר.

אולי ככה זה במנועים קטנים.

באוטו אחר שאני נוהג עם מנוע 2000 הטורים הם 2500 גג 3000 על 100 קמ"ש

פורסם

האם הדבר תקין או שיכול להיות שהרכב לא מעלה הילוך?

 

בברכה טל.

 

שלום טל,

 

אם אתה שואל, אז כנראה שיש סיבה וזה לא נראה לך תקין. אין סיכוי בעולם שזה תקין - לפי הנתונים שהצגת.

כמה זמן הרכב אצלך ?

האם רק קנית אותו עכשיו, וזה כך מיום הקניה, או, שהכל היה בסדר ופתאום זה התחיל ?

פורסם

הכפתר של O\D אינו פועל.

 

זה מצחיק אבל אני נוסע על האוטו כבר למלע משנה ומאז ומתמיד היה את הבעיה הנ"ל.

עד לא מזמן חשבתי שזה תקין, אבל לאחר נסיון עם מספר רכבים אחרים הבנתי שהסל"ד הרגיל הוא 2500-3000 +-

אם למישהו יש מכר עם הרכב הנ"ל ניתן לשאול אותו מה הסל"ד שלו על 100 קמ"ש

 

שוב תודה לעוזרים

פורסם

לא הבנתי, למה אתה מתכוון, כשאתה כותב "כפתו O/D OFF אינו פועל "

 

האם הכוונה היא לכך שבזמן שיוט הכפתור אינו מופעל (אינו לחוץ) או שהכוונה היא לכך, שהכפתור לא מתפקד, וכשאתה לוחץ עליו, אין שום תגובה ?

 

האם אתה בטוח, שיש לך הילוכים ראשון ושני ?

 

 

פורסם

בנסיעה כפתור אינו במופיע בלוח השעונים!!

 

כשאני לוחץ עליו הוא מושך הילוכים, או מוריד הילוך אם אני שם אותו באמצע נסיעה.

פורסם

לפי מה "שהרגשתי" היו 4 החלפות.

 

שאלת הבהרה: בזמן נסיעה רגילה - כפתור ה O\D OFF צריך או לא צריך להופיע לי בלוח שעונים?

פורסם

4 החלפות? לפי פרוספקט של שנת 2000 יש 4 הילוכים, כלומר 3 החלפות:

החלפה ראשונה מ-1 ל-2

החלפה שנייה מ-2 ל-3

החלפה שלישית ואחרונה מ-3 ל-4

 

בנסיעה רגילה OD צריך להיות ON. מצב של OD OFF זה ביטול הילוך רבעי. אני לא יודע מה אמור לדלוק אצלך בלוח שעונים. אבל אם כמו ביונדאי דולק OD OFF, אז הילוך רבעי מבוטל.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

×
×
  • תוכן חדש...