Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6436 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה נפח 1300 לי אישית זה לא נראה דבר כזה חריג שהוא צריך סלד קצת יותר גבוהה למהירות הזאת

HU: CarPC 3 In Progress [00%] AMP: Twister III F4-600

Woofer: Helon 165 (2 ohm) Tweeter: HX 165 PHASE SUBS: (X-ion 10" 350rms) X 2

Mitsubishi king

פורסם
4 החלפות? לפי פרוספקט של שנת 2000 יש 4 הילוכים, כלומר 3 החלפות:

החלפה ראשונה מ-1 ל-2

החלפה שנייה מ-2 ל-3

החלפה שלישית ואחרונה מ-3 ל-4

 

בנסיעה רגילה OD צריך להיות ON. מצב של OD OFF זה ביטול הילוך רבעי. אני לא יודע מה אמור לדלוק אצלך בלוח שעונים. אבל אם כמו ביונדאי דולק OD OFF, אז הילוך רבעי מבוטל.

 

אם הוא מרגיש 4 "החלפות" זב בסדר גמור.

 

ראשון לשני, שני לשלישי, ושלישי לרביעי. אחר כך נעל ממיר מומנט, הסל"ד יורד קצת, ואנשים חושבים, שהתחלף עוד הילוך.

 

בכל המכוניות, במצב נסיעה רגיל חיווי O/D OFF לא צריך להופיע בלוח שעונים.

 

בשום רכב אין נורית O/D ON.

 

זה נפח 1300 לי אישית זה לא נראה דבר כזה חריג שהוא צריך סלד קצת יותר גבוהה למהירות הזאת

 

 

אין שום קשר לנפח מנוע. סל"ד במהירות זו או אחרת תלוי בתיכנון חטיבת הכוח על ידי היצרן.

 

בדייהטסו שרייד 1000 סמ"ק עם גיר 3 הילוכים הסל"ד ב 100 קמ"ש עדיין פחות מ 4000.

 

 

פורסם

זה לא חייב להיות בעיית הילוכים.

לפי דעתי יכול להיות מלא סיבות לכך שהאוטו על סל"ד גבוה, אולי משהוא מקשה עליו, אולי יש בעיה במנוע או במחשב.

יש כאן מישהוא עם טריוס שיכול לבדוק את הסל"ד ב100 קמ"ש??

×
×
  • תוכן חדש...