Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6441 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נואשתי מחיפוש אחרי הפולו האולטימטיבית -ולכן אני חושבת ל סקודה פביה ,עקב תקציב דל אני שוקלת לקנות רכב שהיה מונית לשעבר...אך חוששת . מה עלי לדעת או לשקול בעקבות .

פורסם

מה התקציב?

בקשר לשאלה - איזה שנה? ק"מ? עוד פרטים יעזרו.

ישנן הרבה מוניות שמורות מאוד, הבעייה הוא הקילומטרז האסטרונומי...

פורסם

חד משמעית, לא!

תחשבי על מוניות ועל מה שהן עוברות במיוחד הפולוים והאוקטביות, המנוע פועל לפחות 20 שעות ביום, נוסעים בעיקר בעיר שזה שחיקה לכל הרכב, קילומטרא'ז עצום, המון תיקוני פחחות, נהיגה בחוסר התחשבות ולא זהירה, אלפי אנשים שנכנסו ויצאו מהרכב, המון טינופת.

 

אני בטוח שיש המון פולו מעולות וגם אוקטביות פרטיות, חפשי אחת ביד 2

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

אפשר לקנות מונית לשעבר במחיר שחיטה, אבל צריך שתהיה גישה ישירה לחלפים בשפע (כמו בשטחים או כפרים ערביים ביהודה ושומרון). אם אין גישה לחלפים, מנועים וגירים אין טעם להתעסק אם זה.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם
חד משמעית, לא!

תחשבי על מוניות ועל מה שהן עוברות במיוחד הפולוים והאוקטביות, המנוע פועל לפחות 20 שעות ביום, נוסעים בעיקר בעיר שזה שחיקה לכל הרכב, קילומטרא'ז עצום, המון תיקוני פחחות, נהיגה בחוסר התחשבות ולא זהירה, אלפי אנשים שנכנסו ויצאו מהרכב, המון טינופת.

 

אני בטוח שיש המון פולו מעולות וגם אוקטביות פרטיות, חפשי אחת ביד 2

 

בוקר טוב!

רק לידיעה יש גם מוניות שעובדות רק 8 שעות ביום + נהג יחיד, תנסי למצוא מונית של נהג יחיד אין הרבה כאלה אבל תנסי, כמו שרשמו לבדוק חלפים זמינים מחיר להויד עד כמה שיותר ובהצלחה.

עופר

פורסם

אני שוב פעם אומר שיש קסארה דיזל למכירה במחיר אטרקטיבי במגרש של לובינסקי בפתח תקווה.

 

מציע לך לבדוק מה קורה שם לפני שאת רצה לקנות מונית (?!?!?!?!?!).

 

הקסארה מכונית טובה, הק"מ שם במגרש לא גבוהים באופן קיצוני - ורכב יוצא ליסינג (שזה מה שיש שם) הוא לא מונית, עם כל הכבוד.

 

מציע לך ללכת להרפתקאות בארץ המוניות, כשיש אופציות טובות אחרות.

פורסם

ואם מכונית סופר מיני מספיקה - הסקסו דיזל נמכרת במחירים מגוחכים, חסכונית להדהים, ועוד יישאר לך עודף לתיקונים.

פורסם
אני שוב פעם אומר שיש קסארה דיזל למכירה במחיר אטרקטיבי במגרש של לובינסקי בפתח תקווה.

 

מציע לך לבדוק מה קורה שם לפני שאת רצה לקנות מונית (?!?!?!?!?!).

 

הקסארה מכונית טובה, הק"מ שם במגרש לא גבוהים באופן קיצוני - ורכב יוצא ליסינג (שזה מה שיש שם) הוא לא מונית, עם כל הכבוד.

 

מציע לך ללכת להרפתקאות בארץ המוניות, כשיש אופציות טובות אחרות.

 

נכון,יוצא ליסינג הוא לא מונית.

הוא הרבה יותר גרוע.

ראית פעם בשבתות מונית בין כל הליסינגים בדרכי העפר ?

לא. כי לבעל/שכיר המונית היא הפרנסה.

ליסינג גרוע יותר גם מהשכרה שעל כל שריטה מחייבים וצריך להיזהר. אפילו שזה לא "נהג יחיד".

עם הביקוש לצעירי היי טק הם יכולים לעשות לאוטו מה שבא להם. והם עושים.

למה אצל לוי יצחק היא פחות מופחתת ? לא אסתכן בתביעה.

פורסם

לא מונית ולא רכב נהיגה לשעבר , הרבה נפלו בפח וסיכויים קלושים למצוא אחד כזה נדיר.

"הפחד הוא רק תחושה , האומץ לנסות זו המעלה."

פורסם
נכון,יוצא ליסינג הוא לא מונית.

הוא הרבה יותר גרוע.

ראית פעם בשבתות מונית בין כל הליסינגים בדרכי העפר ?

לא. כי לבעל/שכיר המונית היא הפרנסה.

ליסינג גרוע יותר גם מהשכרה שעל כל שריטה מחייבים וצריך להיזהר. אפילו שזה לא "נהג יחיד".

עם הביקוש לצעירי היי טק הם יכולים לעשות לאוטו מה שבא להם. והם עושים.

למה אצל לוי יצחק היא פחות מופחתת ? לא אסתכן בתביעה.

 

 

מספיק עם כל סיפורי הזוועה על הליסינג. יש שם מכוניות שסובלות, אבל להערכתי הן פחות מ-5 אחוז מצי הרכב. רובן שמורות אפילו יותר מרכב פרטי, כי למרות הטיפולים ה"חסכניים", הם כולם בוצעו במועד ועל פי ההנחיות.

מי שיודע לברור את הרכב שהוא רואה - יכול למצוא מכוניות באמת שמורות, ולא אחת או שתיים.

אני בטח אעדיף אחת מליסינג עם קילומטראז' נורמלי (סביבות 10-15K לשנה) על מונית שחוטה (שלא יצאה משירות עד שלא החזירה את נשמתה לבוראה).

 

לגבי לוי יצחק - מסכים איתך בהחלט, למרבה הפלא. יש שם אינטרסים, ודי לחכימא.

פורסם

שלום

 

אני יכול לחוות דעת לגבי רכב ממורה לנהיגה.

 

אני בן של מורה לנהיגה ואבא שלי נתן לי את האוטו שלו כאשר הוא הפסיק להשתמש בו

 

מדובר בסקודה אוקטביה שנת 2003 TDI 1900.

קיבלתי אותה שנה שעברה עם 250,000 ק"מ.

 

במשך שנה שלמה נסעתי איתה בלי ביקור במוסך חוץ מטיפול קטן וטיפול גדול.

 

הסיבה הפשוטה היא שרוב רובם של מורי הנהיגה שומרים על הרכב שלהם באופן מסודר ומטפלים במוסכים מורשים.

הם לא יכולים להרשות לעצמם אובדן ימי עבודה, האוטו מטופל פיקס.

בנוסף יש לציין שמורה לנהיגה עובד 10 שעות ביום במקרה הטוב, רובם עובדים 8 בין 7 ל-10.

 

עוד אני אומר שמי שמבין בסקודה יודע ש250,000 ק"מ לאוטו הזה זה אפילו לא חצי הדרך.

אני שנה שלמה נסעתי על האוטו ונהנתי מכל רגע.

 

מה גם שהוא חסכוני בדלק, וחזק ביותר

בעליות האוטו הזה עם מזגן ו-5 אנשים ברכב מאיץ כאשר כל המזדות למינהן צריכות להתאמץ בשביל לשמור על המהירות הקיימת... וזה בדקתי כי יש להורים שלי גם מזדה חדשה :)

 

בכל מקרה לצערי הרב נפרדתי מאותה סקודה לטובת משחטה באזור טול כרם/ טייבה... השד יודע

חבל היה אוטו טוב עד שנגנב.

 

למרות שלא אתעסק עם הרכב הזה בחיים יותר, ב2003 גנבו לנו אחד ועוד אחד עכשיו

לא משתלם העוגמת נפש, אחד הרכבים הגניבים ביותר בארץ

פורסם

בכל מקרה, קניית רכב מליסינג/השכרה צריכה להתבצע אך ורק מחברת הליסינג/השכרה עצמה ואז תחת בקרה סטנדרטית אין כל בסיס לדאגה.

 

כל מיני מגרשי רכב שמוכרים רכבים עם הסטוריה של ליסינג הם סכנת נפשות ושומר נפשו (וכספו) ירחק !

 

בקניה מטרייד אין יש לקנות אך ורק מהיבואן עצמו (כמו לובינסקי טרייד אין).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

נראה לי שאת ממהרת להתייאש.

בתקציב של פביה-מונית-לשעבר ניתן לקנות יפנית בת 10-15 שתעשה אחלה עבודה.

 

אם את בכ"ז בקטע של רכבים עם מקדם סיכון גבוה, עדיף ללכת על רכב ממורה לנהיגה.

תתפלאי מה אפשר למצוא בתחום הזה לפעמים.

×
×
  • תוכן חדש...