Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6446 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום :-)

אני השבוע צריך להגיע לגבעתיים לרחוב כורזין,לא יצא לי להיות שם אף פעם לכן,אשמח לעזרה איך להגיע לשם תודה.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

איילון, עד מחלף השלום, ימינה בדרך השלום ומזרחה (מתחלף ל-אלוף שדה) עד הפנייה לרח' כורזין.

 

לחילופין, דרך מחלף מסובים, לרדת בכביש 4 במחלף תל השומר, שמאלה ברמזור לרח' אלוף שדה, לעבור את רח' הרוא"ה (ואינו נראה), הפנייה הבאה ימינה.

פורסם

שמר - יש לך (יותר מהרצוי) ידע איך להכנס ולצאת מבת-ים , בהזדמנות תהיה עלייך פגישה/בוררות :cool:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=232721

 

בגדול התשובה נכונה , בקטנה כל עוד זה יציאה מבת-ים , נעשה מערוף הפעם :wink:

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
שמר - יש לך (יותר מהרצוי) ידע איך להכנס ולצאת מבת-ים , בהזדמנות תהיה עלייך פגישה/בוררות :cool:

 

לפני שנתיים ועשרה ימים בלעתי בטעות כרטיס פלאש של NAV N GO, מאז אני מכיר את כל הכבישים. :roll:

 

אם אתה רואה מישהו יושב על הגג של הדדי 14 וצופה על העיר, תנופף לשלום. :twisted:

פורסם

אם אתה רואה מישהו יושב על הגג של הדדי 14 וצופה על העיר, תנופף לשלום. :twisted:

 

אתה גדול - אז אתה דוס :idea: זה אזור החב"דניקים .

 

זה אזור הילדות שלי , ועוד כמה נסיונות ראשוניים , בהמשך ברחוב אילת, היה האולפן של להקת האריות .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
אתה גדול - אז אתה דוס :idea: .

 

דוס-טויבסקי.

 

זה המיקום הכי גבוה (טופוגרפית) בעיר. יצא לי לטפס שם ברגל עם ארגזי כלים (14 קומות על עמודים) עד הגג. לא כיף :?.

פורסם
דוס-טויבסקי.

 

זה המיקום הכי גבוה (טופוגרפית) בעיר. יצא לי לטפס שם ברגל עם ארגזי כלים (14 קומות על עמודים) עד הגג. לא כיף :?.

 

זה גם דוס חלקית -

שמר רב פעלולים :lol:

מה לך ולמעליות , בכלל נמכרו בארץ מעליות צרפתיות :razz: סתם .

 

אגב - הבניין הזה בזמנו בשנות ה60 ריכז את הגאונות במרכז הארץ , דייריו היו בסגל אוניברסיטת ת"א .

( רופאים ,פרופסורים , וכו' )

 

אני עושה טעות , כך הורסים את התדמית שנבנתה בעמל רב ( ההודעה תשמיד את עצמה בקרוב )

 

אני אסיים הפעם בלי חתימה שלא יזהו אותי :roll:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
לא איש מעליות אנוכי. הייתה שם אנטנת OF-AIR של הכבלים (מת"ב, בזמנו).

 

נו טוב , חזרתה מהר למציאות/לחפור :idea::wink:

 

אז נכנסתה לבת-ים ויצאתה בשלום , יש לך אישור בכבוד לספר לכולם

 

מתוך משל " האריה והזרזיר "

 

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

יש אתר www.ymap.co.il

באתר זה אפשר למצא מפות והסברים איך להגיע מנקודת מוצא שאתה בוחר, לנקודת יעד (לפי בחירתך) (מסלול)

 

שימושי מאוד לדעתי.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

 

אז נכנסתה לבת-ים ויצאתה בשלום , יש לך אישור בכבוד לספר לכולם

 

אייל .

 

3 וחצי שנים, כל יום, כולל לילות, כולל שכונת עמידר.

 

אבקש להדליק את המשואה השישית ביום העצמאות הקרוב :twisted:.

פורסם
3 וחצי שנים, כל יום, כולל לילות, כולל שכונת עמידר.

 

אבקש להדליק את המשואה השישית ביום העצמאות הקרוב :twisted:.

 

אחי ( לא מפחד לכתוב כך , אני כבר שפוט , גר בבת-ים, וגם מוקף אמזונות/מלצריות , ושורד בכבוד )

 

הנה עוד אחד שלא יודע מי האחים שלו...

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3614717,00.html

עברתה לש"ב רציני , בעמידר בלילה , נושק לאברבנל .

 

נראה לי שאתה מראשוני המסתער"בתים . למה היתה מחופש :?: .

( עם מרצדס או ב.וו.מ. )

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.


×
×
  • תוכן חדש...