Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6446 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני נכנס ויוצא מבת-ים כול הזמן אז מגיע לי פרס? :wink::lol:

 

כנס לאט ובזהירות לעיר, עצור והסתכל מסביב , עזוב את הפיתוח הסביבתי , פרחים עצים כיכרות וכו'

 

הפרס על המדרכות :wink:

 

בת-ים מוצפת ביפיפיות על ( בשפה תיקנית , כוסיות מגוונות ) טבעיות .

 

מאחר ואין כאן מרחקים , הן מתנענעות על המדרכות , וזה מראה מזהיר :idea:

 

כיופי , וכמקדם סיכון לתאונות קטנות ( הנהגים מפנים מבט למדרכה , ונתקעים ברכב לפנייהם שעצר )

 

בת-ים מקדמת את שוק חלפי הרכב בישראל , ומונעת מיתון .:lol:

 

עכשיו שאני חושב על זה - באמת קצת מסוכן בבת-ים . אבל יפה .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כשאתה אומר יפיפיות על טבעיות, אתה מתכוון לשחורדיניות עם סיליקון?

 

ואגב - אני עובד בכורזין. בהצלחה במציאת חנייה!

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
כשאתה אומר יפיפיות על טבעיות, אתה מתכוון לשחורדיניות עם סיליקון?

 

!

 

אם זה מה שעושה לך , אז לא :lol:

 

בת-ים מאחר והיא עיר לא יקרה , וקרובה למרכז מרכזת מיקס רב של כל העדות , שחורות אתיופיות מקסימות

לבנות שחומות ממזרח אירופה וכמובן הרכבי יופי שונים .

 

היא עיר פתוחה שכייף ללכת בה ברגל , מרחקים יחסית קצרים ,

לא לכל משפחה יש מספר רכבים , כך שיש שימוש בתחבורה ציבורית ( כנס יפיפיות בתחנה )

 

מבחן היופי מתבצע בים , שם הכל גלוי :idea: ואיפור או תוספות בשלב מסויים נוזלות ..

 

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
רוני יש מצב למצוא שם חניה בכחול לבן בשעות 4+- אפילו באזור קרוב לרחוב?

 

אל תיתן לרוני להפחיד אותך.

בתוך "אזור התעשייה" (עאלק אזור תעשייה) באמת קשה למצוא מקום, אבל ברדיוס של 10 דקות הליכה אין שום בעיה למצוא מקום בכחול לבן, ויודעי ח"ן מכירים גם חניות בחינם.

בכל מקרה, הפקחים של עיריית גבעתיים חרוצים במיוחד. אל תשכח כרטיס חניה כחוק.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

 

ואגב - אני עובד בכורזין. בהצלחה במציאת חנייה!

 

אם אתה ממשיך עד הסוף, פונה ימינה ומיד שמאלה אתה מגיע בסוף הרחוב ליבנאלי שבו כמעט תמיד יש חניה בשעות היום.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
כשאתה אומר יפיפיות על טבעיות, אתה מתכוון לשחורדיניות עם סיליקון?

 

ואגב - אני עובד בכורזין. בהצלחה במציאת חנייה!

 

אתה עובד בויזה ?

פורסם
טוב,ליתר דיוק אני קופץ שם למגזין אוטו.:wink:

 

ושם אני עובד.

 

חנייה בחינם תמצא בקלות ברחוב המקביל לאלוף שדה מדרום - נקרא אלוף דוד (חד-סטרי ממזרח למערב). יש ממנו מעבר בדיוק מול הבניין עם המגה שבו נמצא מגזין אוטו. מסור ד"ש.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
כשאתה אומר יפיפיות על טבעיות, אתה מתכוון לשחורדיניות עם סיליקון?

נדמה לי שלא כך כותבים את זה, והניסוח הנכון צריך להיות:

כשאתה אומר יפיפיות אל -טבעיות, אתה מתכוון לשחורדיניות עם סיליקון?

:lol:

על טבעיות נשמע יותר בכוון של זבינאמו הנביא, לעומת אל טבעיות שנשמע יותר בכוון של הדברים שזבינאמו הנביא עושה למכוניות.:arrow:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

נדמה לי שהכרתי את אחותה לפני כמה שנים.

...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.


×
×
  • תוכן חדש...