Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6462 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברה.

אז ככה

הרכבתי לאמא שלי תמערכת (=את המערכת) שלי בגלל שאני מוכר תרכב (=את הרכב)

ואצלנו יש מלא פורצים עכשיו הבעיה זה רכב שבשניה פורצים

השאלה שלי היא שאם אני יכול לעשות איזה קובהינה (=קומבינה, עסקת חבילה) שלא יראו תמגבר (=את המגבר)

או שיש משהו שעושה דברים כאלה

מצידי שיגנבו תסאב (=את הסאב) אבל לא תמגבר (=את המגבר)

מקווה שהבנתם

תודה מראש יניב...:wink:

 

***אנא השתמש בשפה תקנית. זה לא ג'ונגל פה***

למכירה מגבר כחדש + סאב

 

לפרטים בה"פ

פורסם

שלום חברה.

אז ככה

הרכבתי לאמא של אתי המערכת שלי בגלל שאני מוכר את תרכב

ואצלנו יש מלא פורצים עכשיו הבעיה זה רכב שבשניה פורצים

השאלה שלי היא שאם אני יכול לעשות איזה קומבינה.עסקעת חבילה שלא יראו את המגבר

או שיש משהו שעושה דברים כאלה

מצידי שיגנבו את הסאב. אבל לא את המגבר

מקווה שהבנתם

תודה מראש יניב...:wink:

 

הבנתי אייך צריך לירשום פה תודה

למכירה מגבר כחדש + סאב

 

לפרטים בה"פ

פורסם

לפותח השרשור, לפי ההודעה השניה שלך, לא נראה שהבנת איך רושמים. +1 ליחיאל, לגבי הרכבה מתחת למושב הקדמי, יותר פשוט ממחיצה בתא המטען.

בשיפוצים

×
×
  • תוכן חדש...