Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6459 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אפשר פרטים על הראלי הקרוב בירדן? (מתי זה?)

מתארגנת קבוצה ליום אחד,

מעבר הגבול בבוקר חזרה בערב.

 

תאריכים,מיקום,ועוד פרטים שיעזרו.

 

מי הצוות הישראלי השנה?

 

בהצלחה.

פורסם

אליפות המזרח התיכון - ראלי ירדן

רכב ראשון יזנק למרוץ

ביום שישי - 17.10.08 בשעה 08:00

ממתחם הסרוויס שממוקם בצידו הירדני של ים המלח.

(סמוך לאזור המלונות.)

רב הסטייג'ים ממוקמים במרחק נסיעה לא גדול ממתחם הסרוויס.

סטייג' אחד ממוקם ממש בסמוך לגבול עם ישראל, בקצה הצפוני

של ים המלח.

היום השני למרוץ - יום שבת 18.10.08

זינוק רכב ראשון - 08:00

בכל יום יתמודדו המתחרים ב - 9 סטייג'ים תחרותיים.

 

הצוות הישראלי שיוצא להשתתף בראלי - קבוצת מרוץ סובארו

יובל מלמד - נהג מיקי יוחאי - נווט.

הקבוצה יוצאת בחסות: יפנאוטו - יבואני סובארו, קוגול - יבואני צמיגי BFGOODRICH , איתוראן, פז שמנים וכימיקלים.

פורסם

מבלי להפחית בגודל האירוע מיקי אתה בכל מקום מחפש לפרסם את החסויות שלכם ???????

 

בהצלחה מיקיייייייייייי ויובל וקבצת סובארו ומיקי תתמקד בקבוצה ולא בספונסרים .

 

 

המטיף

פורסם

צוות rjet מגיע לצפות.

בהצלחה מכל נהגי הראלי בארץ.

ייצגו אותנו בכבוד.

וד'ש לפייסל....:roll:

מקווה שזה בסדר לאחל בשם כולם.

חג שמח.

פורסם

מבזק: לילה ראשון בעמאן

 

הצות הישראלי יצא מגבולות המדינה ונכנס אל ירדן השכנה. יובל ומיקי פגשו את המתחרים והמתח באוויר

 

יום חמישי, 16 באוקטובר 2008, 0:46 מאת: קובי ליאני, רבת עמון, מערכת וואלה!

 

http://cars.walla.co.il/?w=/4704/1360970

 

 

בהצלחה!

פורסם

מבזק: הערבים הגיעו חמושים באירופאים

 

כמעט מייד עם עלות השמש, החלו צוותי הראלי להקים את מתחמי השירות. ביקרנו את יובל וגם את המתחרים.

 

יום חמישי, 16 באוקטובר 2008, 11:49 מאת: קובי ליאני, מערכת וואלה!

http://cars.walla.co.il/?w=/4704/1361388

פורסם

מבזק: לילה אחרון לפני הראלי

 

באופן מסורתי, נפתח הראלי באירוע חגיגי בגני המלך חוסיין, אבל לא לפני שהצוות הישראלי עבר בדיקות טכניות מקיפות

 

יום חמישי, 16 באוקטובר 2008, 23:06 מאת: קובי ליאני, ירדן, מערכת וואלה!

 

http://cars.walla.co.il/?w=/4704/1361624

פורסם

ברגעים הבאים מזנק יובל (מכונית מס' 24) לספיישל סטייג השביעי של היום

אחריו יש עוד 2 היום כמובן לאחר חניית שרות

יובל ממוקם במקום ה 10 בדרוג הכללי כרגע

 

בהצלחה

בב"ח

איתן

פורסם

מבזק: ראלי ירדן יצא לדרך

 

בשעת בוקר מוקדמת, רעמו המנועים ברחבת הסרוויס והמתחרים זינקו אחד אחד אל שמונת הסטייג'ים. עקבנו אחריהם

 

יום שישי, 17 באוקטובר 2008, 11:18 מאת: קובי ליאני, ירדן, מערכת וואלה!

 

http://cars.walla.co.il/?w=/4704/1362097

×
×
  • תוכן חדש...