Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6477 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לרכוש סיוויק 2008, וחושש מארץ היצור של הרכב.

מישהו יכול לחוות דעה על איכות ההרכבה ו/או האמינות הצפויה כפונקציה של מוצא הרכב?

 

דיגמי 2006 -2007 הגיעו מיפן, 2008 מגיעות מטורקיה.

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לפי דעתי אין שום הבדל בין הדגם הטורקי ליפני, לפי הרכבה אותו הדבר ואיכות גם, אמינות אני לא יכול

לענות לך כי זה עדיין לא ידוע אבל גם נראה לי שאין עם זה בעיה.

פורסם

איזה מודל שלך?

 

אחד השיקולים לטובת הסיוויק הוא צריכת הדלק, אני נוסע בערך 50,000 ק"מ בשנה (בעיקר מחוץ לעיר), לכן לצריכת הדלק ולאמינות יש שיקול מכריע.

מה צריכת הדלק האמיתית של הסיוויק?

פורסם

שלי מודל 2008 אבל תוצרת יפן.

הצריכת דלק היא דיי חסכונית בעיקר מחוץ לעיר.

היא עושה מחוץ לעיר אצלי 1:16 בממוצע בנסיעה ממושכת בכביש מהיר.

בעיר היא עוזה 1:12 בממצוע, תלוי בסגנון הנהיגה.

בכללי היא חסכונית והמנוע גיר עובדים פשוט נפלא.

פורסם

ידוע לי כי למשל ברוסיה מייחסים משקל די כבד לארץ הייצור. למשל אומרים כי דגם מסוים תוצרת יפן טוב משמעותית מאותו דגם תוצרת אנגליה או תורקיה. היו שם אף מקרים של עליית ערך כאשר הפסיקו להביא רכבים מארץ מסויימת והמשיכו להביא מארץ אחרת או בכלל מתוצרת מקומית.

 

בארץ לאומת זאת ככול שידוע לי לא נוהגים לייחס משקל לארץ הייצור. כול שוק ושיגעוניו. שמעתי אף כי הונדות תוצרת תורקיה מאובזרות קצת יותר, אך אינני בטוח בדיוקו של המידע זה.

פורסם

גם אני במקומך הייתי חושש.

שאלה - האם יש אתר/מקום שמרכז את כל המכוניות שמיובאות לארץ לפי ארץ הייצור. היום ממש קשה לדעת מאיפה מייבאים לארץ כל רכב כיוון שלכל יצרן יש מפעלים בכמה מדינות.

פורסם

כמי שנסע למעלה מ-100000 ק,מ בטויוטה מתוצרת טורקיה, וכמי שבצי הליסינג בחברה שהוא עובד היתה תקופה שכמעט כל הצי היה תוצרת טורקיה ( הונדה/טויוטה / רנו ) אני יכול להעיד שלא היו שום בעיות שנוגעות לאיכות במכוניות הללו - לדעתי כל הקטע של ארץ הייצור הוא ממש לא משנה, אם בקרת האיכות היא בסטנדרטים של החברה האם.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לדעתי זה מאד תלוי אם החלקים מיוצרים ביפן ומורכבים בטורקיה, או שהם גם מיוצרים בטורקיה.

 

ובכל מקרה ארץ היצור משפיעה על איכות הרכב,

אני זוכר לדוגמא שהקורולה RUN X שהגיע מאנגליה, היתה אמינה יותר מהקורולה הרגילה שהגיעה מטורקיה.

פורסם
אדם שעושה 50K בשנה כדאי לו בכלל לקנות דיזל לדעתי.

 

 

דיזל היה עד עכשיו.

היום עם מחירי הסולר, עדיף למצוא בנזין חסכוני.

 

בדיזל יש: משאבת סולר, טורבו, אינג'קטורים יקרים ועוד דברים שתמיד הולכים בדיוק שנגמרת האחריות.

פורסם
ידוע לי כי למשל ברוסיה מייחסים משקל די כבד לארץ הייצור. למשל אומרים כי דגם מסוים תוצרת יפן טוב משמעותית מאותו דגם תוצרת אנגליה או תורקיה. היו שם אף מקרים של עליית ערך כאשר הפסיקו להביא רכבים מארץ מסויימת והמשיכו להביא מארץ אחרת או בכלל מתוצרת מקומית.

 

בארץ לאומת זאת ככול שידוע לי לא נוהגים לייחס משקל לארץ הייצור. כול שוק ושיגעוניו. שמעתי אף כי הונדות תוצרת תורקיה מאובזרות קצת יותר, אך אינני בטוח בדיוקו של המידע זה.

 

אכן כן, יותר מאובזרות טיפה, מראות מתקפלות אוטומטית והוספת מנורות בתא הנוסעים מקדימה.

פורסם

ברשותי הדגם הטורקי כחודש (חדש) ואיכות ההרכבה ניראת טובה למדי, כל החלקים מהודקים ואין פלסטיקים מרשרשים. הרכב חסכוני מאוד (הפתעה לטובה (1:13 במעורב בנהיגה מתונה). מומלץ!

פורסם

מתוך נסיון של מאות אלפי ק''מ עם פורדים טורקיים אני יכול בוודאות להגיד שהם זוועה.

 

היום ממש קשה לדעת מאיפה מייבאים לארץ כל רכב כיוון שלכל יצרן יש מפעלים בכמה מדינות.

 

מספיק להסתכל על VIN מתחת למכסה מנוע, או מתחת לשמשה הקדמית, או ברשיון רכב.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם
שלי מודל 2008 אבל תוצרת יפן.

הצריכת דלק היא דיי חסכונית בעיקר מחוץ לעיר.

היא עושה מחוץ לעיר אצלי 1:16 בממוצע בנסיעה ממושכת בכביש מהיר.

בעיר היא עוזה 1:12 בממצוע, תלוי בסגנון הנהיגה.

בכללי היא חסכונית והמנוע גיר עובדים פשוט נפלא.

הנתונים לגבי צריכת הדלק שנתת הם מעולם האגדות גם אם אתה נוהג עדין מאד זה לא מגיע לנתונים שרשמת.חוץ מזה יש חשיבות רבה לארץ הייצור של הרכב ראה ערך טויוטה קורולה דור קודם ששם הייבוא מטורקיה והתוצאות{פלסיטיקים מרשרשים בטויוטה חדשה?! תקלות בממירים סדקים בסעפות יניקה וכו} גרמו נזק אמיתי למוניטין המוגזם של הרכב.


×
×
  • תוכן חדש...