Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6477 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אגלה לך סוד קטן: מחיר ליטר סולר זול מליטר בנזין.

 

בדיזל יש: משאבת סולר, טורבו, אינג'קטורים יקרים ועוד דברים שתמיד הולכים בדיוק שנגמרת האחריות.

 

אתה באמת מצפה לתגובה על מה שרשמת?

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני אגלה לך סוד קטן: מחיר ליטר סולר זול מליטר בנזין.

 

 

 

אתה באמת מצפה לתגובה על מה שרשמת?

 

הרכב הקודם היה דיזל, היום אין סיבה לרכוש דיזל ממספר סיבות:

החלקים שרשמתי יקרים מאד (מנסיון כואב)

בנזין זול יותר (סולר במספר תחנות מצומצם 6.80, בנזין בפריסה ארצית: 6.51)

תנסה למכור רכב סולר ותבין את השוק של הרכבים האלו היום.

פורסם

סולר זול יותר מבנזין בהמון תחנות, לא במספר מצומצם.

האמת שאבא שלי מכר לפני חצי שנה רכב דיזל שעבר 40K בשנה (160K ק"מ) תוך יום, במחיר מחירון. (את כל מי שבא לראות את הרכב אגב לא עניין מספר הק"מ - תתפלא). אגב, אתה חושב שרכב בנזין בן 4 שנים עם 200K ק"מ תמכור בקלות?

פורסם

בעיני, נגמרו הימים שמנועי הדיזל היו אמינים מבנזין, היום עם כל טכנולוגיית המסילה משותפת, הזרקה בלחץ גבוה, מגדשי טורבו. מנועי הדיזל הפכו לפנינה טכנולוגית, שהיא תענוג עד שמתחילות הצרות.

ברגע שאין יתרון למחיר הסולר, ונשארים רק עם ההבדל בצריכת הדלק, אני מעדיף לקנות רכב בנזין חסכוני ולהנות ממנוע בנזין שקט וחזק, ללא השהיית טורבו, ובלי להמתין לטורבו שיעצר חצי דקה לפני כיבוי הרכב.

פורסם
תוך יום, במחיר מחירון.

 

 

אם מדובר ברכב פרטי(ולא מסחרי)

תבדוק את מחיר המחירון של הרכב לעומת רכב זהה עם מנוע בנזין, ואת פער המחיר בין הבנזין לדיזל שהרכב היה חדש.

בדרך כלל, מחיר גרסת הדיזל ירד הרבה יותר מהר מאשר הבנזין.

 

היום רב גרסאות הדיזל עולות 20000-30000 ש"ח יותר מגרסת הבנזין, כמשומשות, בעוד מספר שנים, שהבלו על הסולר ימשיך לעלות (ע"פ תוכנית הממשלה), תראה שהערך שלהם יהיה נמוך משל גרסת הבנזין.

 

 

 

 

בכל מקרה בוא נחזור לטורקיה

פורסם

יש למישהו ניסיון עם סיוויק טורקית משנים קודמות, שיכולים להעיד על אמינות / איכות ההרכבה במפעל הטורקי של הונדה?

פורסם
דיזל היה עד עכשיו.

היום עם מחירי הסולר, עדיף למצוא בנזין חסכוני.

 

בדיזל יש: משאבת סולר, טורבו, אינג'קטורים יקרים ועוד דברים שתמיד הולכים בדיוק שנגמרת האחריות.

 

עם כל הכבוד לחיסכונות של סיויק (יחסית למשפחתית 1600 סמ"ק בנזין), היא עדיין רחוקה מצריכת סולר של רכבי דיזל חיסכוניים.

גם מחירי הסולר דומים למחירי בנזין .

בנסיעה של 50 אלף ק"מ בשנה לא נראה לי גם שרכב בנזין יחזיק מעמד ללא השקעות בתיקונים.

אם כבר אמרת בנזין חיסכוני - למה לא ג'אז? זה באמת רכב חיסכוני.

בעוד כמה חודשים יגיע מודל חדש, בנתיים יש הנחות על המודל הנוכחי והמוצלח.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בואו נעזוב את הדיזלים, דיזל זה יופי, אבל, לא בשבילי.

80% מהק"מ נעשים מחוץ לעיר, מבחינתי 12 ק"מ לליטר בתנאים כאלה, זה חסכוני. ברור שדיזל יהיה חסכוני יותר, אבל, לא בא לי דיזל.

פורסם

גם אני מעונין לשמוע על סיוויק טורקית. מנסיון של 5 שנים עם פורד קונקט מורכבת בטורקיה - אכות הרכבה הוא זוועה.

פורסם
עם כל הכבוד לחיסכונות של סיויק (יחסית למשפחתית 1600 סמ"ק בנזין), היא עדיין רחוקה מצריכת סולר של רכבי דיזל חיסכוניים.

גם מחירי הסולר דומים למחירי בנזין .

בנסיעה של 50 אלף ק"מ בשנה לא נראה לי גם שרכב בנזין יחזיק מעמד ללא השקעות בתיקונים.

אם כבר אמרת בנזין חיסכוני - למה לא ג'אז? זה באמת רכב חיסכוני.

בעוד כמה חודשים יגיע מודל חדש, בנתיים יש הנחות על המודל הנוכחי והמוצלח.

למה פחות חסכוני ? מישהו כאן כתב שהסיויק בנזין שלו עושה 12 בעיר 16 מחוצה לה. לא הרבה מנועי דיזל מביאים כאלו תוצאות יפות.

פורסם

אני תומך בנוכל שמעליי,תזהר ממנו הוא עוד ימכור לך הייבריד.

 

 

 

 

 

 

 

נ.ב

תבוא אלי,אצלי ההנחות גדולות יותר:lol:.

GT-STI בשביל הפאן(נמכרה :( ).

ktm 690 smc ליום יום ולחסכון בדלק :)

פורסם
לדעתי זה מאד תלוי אם החלקים מיוצרים ביפן ומורכבים בטורקיה, או שהם גם מיוצרים בטורקיה.

 

ובכל מקרה ארץ היצור משפיעה על איכות הרכב,

אני זוכר לדוגמא שהקורולה RUN X שהגיע מאנגליה, היתה אמינה יותר מהקורולה הרגילה שהגיעה מטורקיה.

רוב החלקים מיוצרים ע"י ספקי משנה, העיקריים כגון המנוע + הגיר, לדעתי במפעל הראשי.

הסטנדטים אותם קובעת החברה האם, גורמים לכך שכל המכוניות מכל המפעלים יהיו באותה רמת איכות וביצוע.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

 

נ.ב

תבוא אלי,אצלי ההנחות גדולות יותר:lol:.

 

הבוס הנוכחי קנה לאחרונה סיוויק היבריד ואמר שההנחות גדולות בכל מקום

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

כאחד שיש לו סיוויק 2008, אני חייב לציין שהאיכות בניה מאוד טובה ואיכותית.

אכן יש תוספות כמו מראות מתקפלות ולדעתי גם ה ESP זה תוספת של תורכיה.

בכל אופן האיכות טובה ההרגשה של הפלסטיקים טובה מאוד.

אני מאוד מרוצה מהאוטו, המנוע מספיק חזק והאוטו לא מרגיש מתאמץ בכלל. (עדיין לא עברתי 4 K בנסיעה).

 

לגבי הצריכת דלק אז במשולב יוצא לי 1 ל 13 עם מזגן מחוץ לעיר בלי מזגן בנסיעה רגוע אכן יוצא 1 ל 16 17...

 

 

ועוד שאלה לבעלי הסיויק פה, אצלי הגיר ידני וב100 קמ"ש הסל"ד הוא כ 2500, כמה הוא אצלכם?


×
×
  • תוכן חדש...