Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6478 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהיבריד הגיר רציף והמנוע בקלות קופץ ל-4000 סל"ד עם כל לחיצה על דבשת הגז. אבל בשיוט מבוקר את 100 קמ"ש הרכב עושה בשאנטי ב-2000 סל"ד. לעיטים בעליות חדות לאריאל בקרת השיוט לא עומדת בעומס, קורה איבוד של 3-5 קמ"ש ומנוע קופץ ל-3000 סל"ד, אבל בתום העלייה הכול חוזר חלילה.

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה בטוח שהאוטומט בסיוויקים זה רציף? לדעתי אתה מתבלבל בין דירוג לוגי, שבתכלס לא יודע מה זה אומר בידיוק.

מעניין עד כמה משפיע הצריכת דלק בין הידני לאוטומט כי אצלי ב 100 זה ב2500סלד (הילוך 6).

 

בהתחלה חשבתי שזה משהו לא תקין.

פורסם
דיזל היה עד עכשיו.

היום עם מחירי הסולר, עדיף למצוא בנזין חסכוני.

 

בדיזל יש: משאבת סולר, טורבו, אינג'קטורים יקרים ועוד דברים שתמיד הולכים בדיוק שנגמרת האחריות.

 

גם עם מחירי הסולר היום, ב50K בשנה עדיף לקנות דיזל חסכונית. ההפרש יתבטא באלפי שקלים.

 

לגבי החלקים - נו , באמת. בבנזין יש בדיקת 4 גזים ששולחת אותך להחליף חלקים שלא צריך בדיוק כשנגמרת האחריות. זו אותה רמת משפט בערך.

 

 

למה פחות חסכוני ? מישהו כאן כתב שהסיויק בנזין שלו עושה 12 בעיר 16 מחוצה לה. לא הרבה מנועי דיזל מביאים כאלו תוצאות יפות.

 

 

דווקא הרבה מאוד. כל הVAGיות לדוגמא. מגיעות קרוב ל1:20 מחוץ לעיר C5 דיזל גם.

 

לגבי מחירי התדלוק - נכון שבפריסה ארצית יש פחות תחנות זולות, אבל בכ"ז - דלק שדה נחום - 6.51.

 

הדיזל שנת 99 שלי מבוקשת ( לפחות לפי מדד הרמזורים).

 

אבל למרות כל מה שכתבתי, כמובן שמי שקונה רכב חדש צריך לצפות ירידת ערך גדולה יותר. צריך לבדוק האם החסכון בצריכה ישתלם או לא.

 

צביקי

פורסם
בעיני, נגמרו הימים שמנועי הדיזל היו אמינים מבנזין, היום עם כל טכנולוגיית המסילה משותפת, הזרקה בלחץ גבוה, מגדשי טורבו. מנועי הדיזל הפכו לפנינה טכנולוגית, שהיא תענוג עד שמתחילות הצרות.

ברגע שאין יתרון למחיר הסולר, ונשארים רק עם ההבדל בצריכת הדלק, אני מעדיף לקנות רכב בנזין חסכוני ולהנות ממנוע בנזין שקט וחזק, ללא השהיית טורבו, ובלי להמתין לטורבו שיעצר חצי דקה לפני כיבוי הרכב.

 

בעיניך זה יפה, מליוני נהגים באירופה ורחבי העולם די חולקים על דעתך המלומדת..

באירופה מכירת רכבי הדיזל עברו מזמן את 50% מסך המכירות הכללי, בצרפת המספר מתקרב כבר ל 70%, הם כנראה יודעים דברים אחרים.

הדיזל אמין ממנועי בנזין מקבילים, זה כבר עובדה שאינה ניתנת להפרכה, אורך החיים גדול משמעותית, כאשר טיפולים בזמן ותידלוק בסולר איכותי ולא בתחנה עלומת שם הם המפתח לאורך חיים ניכר ומשמעותי למנוע.

 

ובקשר למשפט האחרון שלך, הוא הוא המפתח לבורות , מגדש הטורבו ללא תלות בסוג המנוע מחייב השהייה של חצי דקה לפני כיבוי המנוע.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
בעיניך זה יפה, מליוני נהגים באירופה ורחבי העולם די חולקים על דעתך המלומדת..

באירופה מכירת רכבי הדיזל עברו מזמן את 50% מסך המכירות הכללי, בצרפת המספר מתקרב כבר ל 70%, הם כנראה יודעים דברים אחרים.

הדיזל אמין ממנועי בנזין מקבילים, זה כבר עובדה שאינה ניתנת להפרכה, אורך החיים גדול משמעותית, כאשר טיפולים בזמן ותידלוק בסולר איכותי ולא בתחנה עלומת שם הם המפתח לאורך חיים ניכר ומשמעותי למנוע.

אם מחירי החלפים בארץ היו כמו באירופה, או יותר נכון הייתי גר באירופה כנראה שהייתי רוכש דיזל.

 

ובקשר למשפט האחרון שלך, הוא הוא המפתח לבורות , מגדש הטורבו ללא תלות בסוג המנוע מחייב השהייה של חצי דקה לפני כיבוי המנוע.

לא חידשת לי כלום, בסיוויק אין מגדש טורבו ולכן לא צריך להמתין לפני הכיבוי.

 

 

תשובות בתוך הציטוט

פורסם

אחרי שלא מצאתי תלונות על הונדות מבציר טורקי בפורום (על טויוטות ופורדים טורקיים לא חסר דעות שליליות), ונסיעת מבחן נוספת של שעה בסיוויק הדגמה טורקית עם 15000 ק"מ, שבה כל הפלסטיקים מהודקים למקומם ולא מצקצקים, ואיכות הגימור נראית טובה בהחלט.

הזמנתי ושילמתי על סיוויק שחורה.

 

נקווה לטוב, תודה ושנה טובה לכולם

פורסם

הקשר בין התשובות שלך למציאות מעורפל..

מנועי סולר נועדו לכסות אלפי ק"מ בעלות נמוכה משמעותית ממנועי בנזין.

 

מנסיון אישי שלי עם מנועי סולר בארץ ובחו"ל, מדובר על מנועים אמינים וחסכונים בצורה יוצאת דופן, שבוע שעבר שכרתי BMW עם מנוע 1.8 ליטר מוגדש, כיסיתי עם הרכב כ 800 ק"מ ביומים באוטוסדרדות בין בריסל לפריז, עם מהירות ממוצעת של 140 ק"מש, עם כנסתי לנמל התעופה שארל דה גול בפריז תדלקתי את הרכב לפני החזרתו לSIXT , על מונה הק"מ רשום היה 758 ק"מ , צלאתי מעט יותר מ 48 ליטר, צריכה של 15.8 ק"מ לליטר, בהנחה של מהירות של 120 קמ"ש אני מניח שניתן בקלות היה להגיע ל 1:20, שום רכב בנזין בגודל מקביל לא היה עושה צריכה שכזו..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

נכון.

תקרא שוב את מה שרשמתי לאורך כל השירשור, אני לא נגד מנועי דיזל, פשוט הפעם אני לא מעוניין במנוע דיזל. הרכב הקודם שנמכר ביום שישי האחרון היה טורבו דיזל.


×
×
  • תוכן חדש...