אם אתה מתכוון לרכוש גיר ידני , אז צריכת הדלק תהיה סבירה.
נכתב פה כל כך הרבה על הגטס,ובדרך כלל אותם אנשים שימליצו עליו יכתבו אותו דבר,ואותם אלה שלא ימליצו עליו יכתבו אותו דבר.
בסוף יבוא מישהו ויציע לך פאביה.
אני נהגתי על גטס וזה רכב ממש לא נוח,ממש זול מבפנים והיתה לי תחושה מגעילה כלפיו,ביצועים סבירים + ,צריכת דלק של 1:9
אם כבר אתה נעול על הגטס תחפש אחת עם צורה חדשה , מעל שנת 2006 או 5 החליפו מנוע,1.6 תהיה מוצלחת יותר מ1.4
ויש דגמים שבאים מאובזרים לגמרי.
אני אישית מנהיגה על הסיריון נהיגה של חצי שעה אני יהיה כנה,יותר אהבתי את הסיריון.
אז אני לא ממליץ על הגטס!