Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6505 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני שאני נכנס לפיט סטופ לשדרג טיפה את המנוע

רציתי לשמוע דעות על המיתוס של פורק לחץ על איביזה

 

למרות שהמנוע של האיביזה הוא recycle אני חושב על 50 50 או פורק פנימי חדש

חלק אומרים שאין הבדל חלק אומרים שיש הבדל ניכר!

 

ואני יודע שזה נושא חרוש אבל הרכיבו לי צנרת שאני מאד לא מרוצה ממנה.. האגזוז רועד בעמידה וכו' וכו'

יש המלצות על מקום טוב לדאון פייפ עם צנרת, בנייה איכותית ומחיר הגון?

חשוב הביצועים ולא תוך כמה זמן אני מאבד את השמיעה

 

פורסם

מה הדקה ה 90? עכשיו שישי בלילה, לא ידוע לי שפיט סטופ פתוחים היום או אפילו מחר.

בצע חיפוש כי טחנו כבר את הנושא עד תום.

 

בקשר לצנרת שאתה לא מרוצה ממנה, צנרת זה לא מוצר זול אז אל תוותר עליה כ"כ מהר, חזור למי שהתקין ודרוש מקצה שיפורים לצנרת.

מאיזה תוצרת היא ומי התקין?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

עברתי עכשיו ליד פיט סטופ במסגר וראיתי אותו מחכה בחוץ ליד השער.

תרגע.

זה לא הדקה ה-90.

סע הביתה, תעביר את השבת בכיף, ותחזור ביום ראשון בבוקר. הם לא עובדים בסופ"ש.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

למרות שהנושא נטחן עד דק - לך רק על פורק פנימי לחלוטין, כך היצרן תכנן את המנוע ואת המחשב, כל פורק אחר, גם אם הוא 50\50, מוציא אוויר מהמערכת, המחשב לא יודע שיצא אוויר, בטבלאות הוא "מסתכל" כמה אוויר נכנס (הMAF מודיע לו) ושולח לבוכנות דלק בכמות מתאימה למקור, או גדולה יותר מידי למי ששם פורק 50\50 או חיצוני כלשהו (כדי שיחס האוויר דלק המקורי לא יפגע) התוצאה, כל העברת הילוך, או כל בלימת מנוע, תלוווה אחר כך בתערובת עשירה מידי, מפייחת, ומזיקה !!!

 

אחרי כל הסיפור הנ"ל - אולי תסביר למה אתה רוצה להחליף פורק ?? המקורי מקולקל ?? (רמז, אל תענה ש"ככה ממליצים כולם")

 

לגבי דאון פייפ וצנרת, כמו שענו לךמעלי, פרט מה עשית, ובכל מקרה תחזור למתקין שיעשה עבודה כמו שצריך.

 

my 2 cents

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

אמרתי דקה ה90 כי היום אני חוזר כבר לבסיס.

ואני רוצה להחליף פורק כי למרות שרזמת..ככה באמת ממליצים לי כולם..

 

את הצנרת עשיתי אצל בן אדם ממש ליד פיט סטופ..הם הפנו אותי אליו

אני לא ממש זוכר את השם הוא אולי רחוב או 2 ליד

את הדוד אני הבאתי לו...את הצנרת הוא בנה או ככה הוא לפחות אמר לי

 

אני כבר חזרתי אליו ואני כבר ביקשתי ממנו לרתך ולחזק, ולבדוק לי מה מזייף

זה לא עזר..שבוע אחרי חזרתי לאותה נקודה..

אני מוכן להשקיע שוב את המחיר ולקבל תמורה טובה מאשר לרדוף את הבן אדם כל שבועיים

פורסם

תתמקד בלסדר את הצנרת, אל תערבב "שמחה בשמחה"

אם הפורק המקורי שלך תקין, אין לך מה לגעת בו.

אני נוסע כבר שנה וחצי עם גדישה כפולה מהמקור, על פורק מקורי !!!

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

מסכים עם ליאור, מניין לך לדעת שהמקורי תקול?

גם אני כבר שנתיים על המקורי ללא כל תקלות בינתיים.

כשאצטרך להלחליף זה יהיה לפורק פנימי חדש.

בקשר לצנרת- גש לג'י -דאב לייעוץ, אולי הם יוכלו לעזור לך.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

איך אתם יודעים שהפורק שלכם תקין?

אתם בטוחים בוודאות שהוא מחזיק גדישה?

בטוחים בוודאות שהוא לא מחזיר אוויר חזרה?

 

אתם מפרקים ובודקים אותו?

פורסם

אל תיגש לג'י דאב! למרות שהם כתובת מעולה הם לא הכתובת במקרה הזה!

 

תחזור לפיט סטופ,ותבקש מהם לדבר איתו, אם לא יהיה מצדם שיטוף פעולה (וכמו שאני מכיר אותם אז הם יעשו הרבה למען לקוח שלא מרוצה מההמלצה שלהם) תקים צעקות על מי זה החאפר ששלחו אותך אליו, אתה דורש את הכסף בחזרה מהם, אתה תפנה לכולבוטק, אתה תפרסם ב CF... אני מבטיח לך שטלפון אחד שלהם אליו (ועדיין אין לי מושג מי זה) והיחס שלו אליך יהיה אחרת לגמרי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אל תיגש לג'י דאב! למרות שהם כתובת מעולה הם לא הכתובת במקרה הזה!

 

תחזור לפיט סטופ,ותבקש מהם לדבר איתו, אם לא יהיה מצדם שיטוף פעולה (וכמו שאני מכיר אותם אז הם יעשו הרבה למען לקוח שלא מרוצה מההמלצה שלהם) תקים צעקות על מי זה החאפר ששלחו אותך אליו, אתה דורש את הכסף בחזרה מהם, אתה תפנה לכולבוטק, אתה תפרסם ב CF... אני מבטיח לך שטלפון אחד שלהם אליו (ועדיין אין לי מושג מי זה) והיחס שלו אליך יהיה אחרת לגמרי.

 

ברור שהבן אדם עוד ישמע ממני לגבי האגזוז ופיט סטופ כמובן שמאד עוזרים

אבל לא משנה כמה אני יחזור אל הבן אדם העבודה שלו על הפרצוף!

 

אם מישהו יכול לתת לי את המספר של ג'י דאב ואולי המלצות על עבודות ספציפיות

שווה לי לשלם את המחיר בשביל להנות מהנהיגה.

פורסם
איך אתם יודעים שהפורק שלכם תקין?

אתם בטוחים בוודאות שהוא מחזיק גדישה?

בטוחים בוודאות שהוא לא מחזיר אוויר חזרה?

 

אתם מפרקים ובודקים אותו?

 

איך יודעים שהפורק תקין ? - בשביל זה יש שעונים 8)

אתם בטוחים שהוא חמזיק גדישה ? - כן, ראה שורה מעל.

אתם מפרקים ? - לא ! מה זה, אוטו לגו ? (גם בוכנות אני לא מפרק כדי לראות שהן בסדר :))

 

 

ד"א, בקשר לצנרת, אם הרכב מקורי מבחינת הספק, על טורבו מקורי, וכנראה עם DP מקורי, בשביל מה להגדיל צנרת, זה רק מוריד את המומנט.

 

בכל מקרה, הדבר הכי חשוב בשיפור, במיוחד במדינה החאפרית כמו שלנו, היא לא לעשות קומבינות של "צנרת" או כל דבר אחר, בעקבות המלצות של כל מיני "מומחים".

לדעתי, הדבר הכי נכון לעשות, (אחרי שאתה יודע מה אתה רוצה להוציא מהרכב שלך) לאחר התיעצות בפורומים בארץ (ובמקרה שלך גם ב VORTEX ועוד בחו"ל) היא להתקין קיטים מוכנים של יצרנים מוכחים, כך שהכל מתאים, מחובר, מהודק, אמין, ולא יתפרק אחרי חודש שימוש.

רוב העבודות וה"שיפורים" האחרים שמתבצעים כאן, רק מורידות את האמינות והביצועים !!!

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

×
×
  • תוכן חדש...