Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משאיות, משאיות!!! רק משאיות מעניינות אותי


דב קרדו

פוסטים מומלצים

  • תגובות 5.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

השושנים

משהו בשבלך

תמונות שפורסמו בשרשור

משום מה הטייגר הספציפי הזה עורר בי אסוציאציה לאוטובוס ת-2 (השתנה אח"כ ל- ת- 12) של דן תיור (מס. רישוי 36-482).

אולי זה אותו אחד?

 

מישהו (יורם, יוחאי, אביתר...) יכול לאשר?

 

36-482 קדום בהרבה - המרכב שלו יוצר בתחילת 1958. תיעדתי אותו בדצמבר 2004 - הנה תמונה לדוגמה.

 

והנה הסיפור על דן תיור 72: http://israelmotorindustry.org/leyland-tiger-dan-tours-1964

DAN Leyland Royal Tiger 573529 36-482 HaArgaz.jpg

יוחאי שנער

israelmotorindustry.org

[email protected]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם באזור חיפה ליד צומת מרכזית מסויימת?

השריד של הטייגר הזה נמצא במושב ברכייה לא רחוק מאשקלון

חולה הגה,משאיות,אוטובוסים,רכבי שטח,טרקטורים,טרקטורונים,

אופנועים מחוץ לתחום:twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

36-482 קדום בהרבה - המרכב שלו יוצר בתחילת 1958. תיעדתי אותו בדצמבר 2004 - הנה תמונה לדוגמה.

 

 

הגיוני. נסעתי בו לטיול השנתי בשנת 1962, וגם בטיול בשנת 1963, ועוד הרבה פעמים בקו 67...

 

אבל הוא היה אוטובוס תיירותי, לא היו לו דלתות אחוריות כפולות.

אם אתה "מתעקש" שזה האוטובוס בתמונה, הדלתות נוספו מאוחר יותר.

עודד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיוני. נסעתי בו לטיול השנתי בשנת 1962, וגם בטיול בשנת 1963, ועוד הרבה פעמים בקו 67...

 

אבל הוא היה אוטובוס תיירותי, לא היו לו דלתות אחוריות כפולות.

אם אתה "מתעקש" שזה האוטובוס בתמונה, הדלתות נוספו מאוחר יותר.

 

ממש מתעקש :wink:. זיהוי לפי מספר השלדה והתאמתו למספר הרישוי ברשומות.

יוחאי שנער

israelmotorindustry.org

[email protected]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמצע הסיפור בין בניית ה"גמל" של "הארגז" וקבלתו לשירות קיבלה "אגד" 5 אוטובוסי תיירות לניסוי מחברת "מרכבים"

אוטובוסים אלה היו כשלון מכיוון שהיו באיכות בניה נמוכה ונטו להתפרק בנסיעה,אבי היה אחד מהנהגים ב"אגד" שקיבל אוטובוס כזה לנסיון.

מאוחר יותר הועברו מצי התיירות לשירות ונגרטו בשלב מאוחר יותר.

בתמונות : אחי הגדול ליד ההגה ואבא שלי בשלג הירושלמי לאחר שנאלץ לבלות את הלילה בבירה עקב קפיאה של נוזל הקירור.

1_94739083.jpg

1_93557567.jpg

1_93485439.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש מתעקש :wink:. זיהוי לפי מספר השלדה והתאמתו למספר הרישוי ברשומות.

 

ולי ממש אין ספק בזיהוי שלך.. :roll:

 

כנראה שלעת זיקנה, כשכבר לא היה מכובד מספיק עבור "דן-תור", הוא הוסב לאוטובוס עירוני רגיל והותקנה בו דלת יציאה כפולה.

ניתן, אכן, לראות בתמונה את האלתור הגיאומטרי מאחורי הדלת - חלון "מכווץ" ופח דופן צר. מעניין אם נשארו המושבים המרופדים.

 

ואגב - יש לך אפשרות לבדוק מה היה מספרו הפנימי ב"דן" כאשר שירת כאוטובוס עירוני? (כמו שכתבתי - הוא נולד כ- "ת-2", והוסב ל- "ת-12")

עודד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

ואגב - יש לך אפשרות לבדוק מה היה מספרו הפנימי ב"דן" כאשר שירת כאוטובוס עירוני? (כמו שכתבתי - הוא נולד כ- "ת-2", והוסב ל- "ת-12")

 

מס' 86. יצא משירות סופית ב- 1980.

יוחאי שנער

israelmotorindustry.org

[email protected]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באחד מיישובי הדרום נצפתה עומדת כבר תקופה משאית אינטר מדגם s2500, שנת 84 במצב טוב יחסית.

 

בעלת שני סרנים מאחור, וסוג של מנוף מוזר וענקי.

 

מיקום ימסר אך ורק לחברי פורום מוכרים!!

עריכה אחרונה על ידי -RUDY-

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באחד מיישובי הדרום נצפתה עומדת כבר תקופה משאית אינטר מדגם s2500, שנת 84 במצב טוב יחסית.

 

בעלת שני סרנים מאחור, וסוג של מנוף מוזר וענקי.

 

מיקום ימסר אך ורק לחברי פורום מוכרים!!

זה לא מנוף אלה מקדח לקלונסאות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה: איפה אני משיג את ה"פרפר" על האגזוז- את המכסה הזה, שכאשר המנוע לא עובד- סוגר אותו, ונפתח עם הלחץ גזים? -אצלי בפרייטליינר צינור הפליטה מאד חלוד כולו, השגתי אחד אחר עם הקצה המקופף לאחורה, אפילו עם הניקל- אבל לצערי קצר מדי, זה יהיה מתחת לספויילר ולא יראו אותו- לכן הבאתי עוד צנור, אבל הוא ללא קצה המיוחד- אז אם כבר- אז כבר, מזמן רציתי את הפרפר במקום הכיפוף! הבעיה- אין את זה בשום מקום, אפילו אצל באסלו! מה עושים? :-(

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אי אפשר לעשות כזה לבד?

אולי תנסה אצל סופר פרטס אחים קרמברג, או - כיוון אחר לגמרי: ספקי החלפים לטרקטורים, כגון ההוא שיושב על בן אביגדור בתל אביב, לקראת סוף הרחוב, מימין כשאתה בא מהמסגר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אי אפשר לעשות כזה לבד?

אולי תנסה אצל סופר פרטס אחים קרמברג, או - כיוון אחר לגמרי: ספקי החלפים לטרקטורים, כגון ההוא שיושב על בן אביגדור בתל אביב, לקראת סוף הרחוב, מימין כשאתה בא מהמסגר.

 

Make it yourself http://ids.lib.harvard.edu/ids/view/view/26790530?viewheight=600&height=600&width=600&viewwidth=600

 

or

 

http://www.ebay.com/bhp/4-exhaust-rain-cap

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...