Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משאיות, משאיות!!! רק משאיות מעניינות אותי


דב קרדו
שימו לב! השרשור הזה בן 195 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהיה קצת יותר מפורט - פנה למחלקת השרות במשרדים הראשיים של "כלמוביל", כמעט בטוח שיעזרו לך, ואם לא, כאמור, יש עוד אפשרויות, אבל קודם תמונות ותכניות.

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 5.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

השושנים

משהו בשבלך

תמונות שפורסמו בשרשור

שלום לכולם,

קודם כל תודה על העזרה.

עכשיו פרטים:

שמי אריה ואני גר בגליל. הרכב אצלי כחמש שנים, הוסב על ידי לקרוואן ובשנת 2011 נשלח לתאילנד באוניה וחזר לארץ בנסיעה חוצת אסיה

על דרכי המשי עד תורכיה ומשם ליוון, וחזרה ארצה באוניה. כל זה עם אשתי ושלושת הילדים, תשעה וחצי חודשים של שכרון חושים..:)

מאז שחזרנו עמד בלי טסט, הורד מהכביש וחזר בעזרת המועדון, ותודה מיוחדת לעודד, ולכן אני כאן.

מצב הרכב כרגע: רשום כאספנות, עם טסט וביטוח.

הגיר תוקן (חלק קטן משירות חלפים כלמוביל) ונשארה רק נזילת שמן בין הבק אקס לדרייב שפט כנראה עקב ההשבתה הארוכה.

תוכניות לעתיד:

בטווח הקצר - להגיע למפגש ברמת גן בסוכות

בטווח הארוך - אפריקה.

תמונות: יש המון, אבל לא מצליח להעלות אותן לאתר, אולי כי הן "כבדות" מידי..

אשים פה קישור לאלבומים בפייסבוק, לא צריך חשבון, פשוט ללחוץ על הקישור.

http://facebook.com/aryeh.herrmann/photos_albums

אני ממש מקווה שזה יצליח כי..

אולי לא תאמינו, אולי תגחכו, אבל אני מקליד את ההודעה המסכנה הזו כבר שעתיים!!!!

משהו לא עובד בקשר שבין המחשב שלי לאתר.

יום טוב אריה

:2gunfire:..When you have to shoot shoot, don't talk. That is of course, if you have a gun

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, הצלחתי להעלות ההודעה, קצת פחות עם התמונות.. ננסה עם זה

http://wwwfacebook.com/aryeh.herrmann/media_set?set=a/350917778204.155286.513608204&type=3

 

עריכה מחודשת..

טוב חברים, מצטער, אבל לא מצליח לי עם האתר. מי שמעוניין, פנו אלי בפרטי ואשלח לו במייל את כתובות האלבומים

עריכה אחרונה על ידי sinkto

:2gunfire:..When you have to shoot shoot, don't talk. That is of course, if you have a gun

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, הצלחתי להעלות ההודעה, קצת פחות עם התמונות.. ננסה עם זה

http://wwwfacebook.com/aryeh.herrmann/media_set?set=a/350917778204.155286.513608204&type=3

 

עריכה מחודשת..

טוב חברים, מצטער, אבל לא מצליח לי עם האתר. מי שמעוניין, פנו אלי בפרטי ואשלח לו במייל את כתובות האלבומים

 

בנוגע לכתיבה, תנסה לעבור ל"כרום". שם זה יותר קל.

בנוגע לתמונות, אנא צפה במדריך להעלאת תמונות בשירשור דביק כאן למעלה.

בנוגע לספרות, אולי לנציבות הכבאות וההצלה יש. אם אין לך קשרים איתם, אנא פנה אלי בה"פ

בני (כמנהל הפורום וכחבר לתחביב)

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה בני,

אני בכרום כעת וזה אכן עובד! איזה יופי:-D

בנוגע לתמונות, שלי באמת צולמו ברזולוציה גבוהה מידי ואני צריך לכווץ אותן על מנת שהאתר יסכים להעלות אותן.

הנה אחת בינתים, צולמה בקמבודיה..

אשתדל להעלות עודP2213465 (640x480).jpg

:2gunfire:..When you have to shoot shoot, don't talk. That is of course, if you have a gun

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה טכנית, עקב נזילת שמן מהבק אקס החלטתי להחליף את המחזיר השמן בין הבק אקס לדרייב שפט.

יש בחנויות מוצרים מ NBR או מ VITON . הויטון אמור להחזיק מעמד גם בטמפרטורות גבוהות, האם יש צורך בכך?

המחזיר שפורק הוא בצבע שחור ולפי אחד מהמוכרים זה אומר שהוא עשוי NBR.

האם השמן בדיפרנציאל מגיע ל100 מעלות פלוס? ממגע חיצוני זה אף פעם לא הרגיש לי כך אבל זו לא בדיוק בדיקה מדעית...

תודה

אריה

:2gunfire:..When you have to shoot shoot, don't talk. That is of course, if you have a gun

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Nbr זה גומי נטרילי, עמיד בשמנים ודלקים, viton עמיד בהכל, ובנוסף בעל כוח קריעה גבוה ועמיד בבלייה.

למחזירי שמן משתמשים כמעט תמיד בגומי נטרילי, גם בכאלו שעומדים בטמפרטורות גבוהות.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי מהוותיקים/מומחים כאן ידע להסביר את תהפוכות מבנה המשאית?

אני מתכוון לכך שבעבר מרבית המשאיות היו ׳בעלות אף׳, המנוע היה ממוקם לפני תא הנהג.

כיום מרביתן ׳בלי אף׳, כשתא הנהג ממוקם מעל/לפני המנוע.

 

תודה,

166, קאפה, GTV, קופה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משאית, זו לא בדיוק "רכב". זו תועלת. התועלת מושגת על ידי המשקל שהיא יכולה לשאת עליה וכמובן סוג המרכב. המרחק בין הסרן הקדמי לאחורי, קובע את אורך המבנה שניתן להתקין על השלדה שלה. מרכב ארוך נותן נפח הובלה גדול ומתאים לסוגי מטען קלים, או נפחיים. מבנה קצר נותן נפח קטן יותר אך מותיר משקל "נטו" גדול יותר.

מבלי להיכנס יותר מידי לנוסחאות של מרכזי כובד ושווי משקל, העדיפות לקבינה "קצרה" יותר (ללא אף), נותנת אורך מרכב גדול יותר על חשבון הקבינה ומאפשר שימוש במרחק סרנים קצר יותר לצורך אותו מרכב. מרחק סרנים קצר יותר, נותן תמרון טוב יותר בסיבובים וחשוב ביותר בעבודה עירונית.

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה דורון על ההסבר, אבל אני עדיין מתקשה להבין.

בעבר, נאמר שנות ה 60, מרבית המשאיות היו עם מנוע קדמי.

כיום, מרביתן עם מנוע אחורי, מתחת לתא הנהג, וללא אף.

אם אני טועה בהנחה הזו אשמח לשמוע, אבל זה הרושם שלי ממראה עיני.

 

אני יכול לנחש מה היתרונות של כל תצורה.

מנוע קדמי- נגישות קלה לצורך תחזוקה, מבנה פשוט יותר, מאפשרת התקנת מנועים גדולים יותר (פיזית), גישה נוחה לתא הנהג, קירור עדיף ואולי אוירודינמיות.

מנוע אחורי/מתחת לתא הנהג- מותיר יותר שטח למטען, אפשרות למבנה קומפקטי יותר, ראות טובה יותר של הנהג.

 

האם זו הסיבה? האם התפתחות הטכנולוגיה צמצמה את חסרונות המנוע התחתי והביאה לכך שמרבית המשאיות כיום הן בתצורה זו?

166, קאפה, GTV, קופה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאחר ויעילות זה שם המשחק, המנועים החדישים "קטנים" יותר פיזית, אך חזקים, קלים ויעילים הרבה יותר. כך יש להם מספיק מקום מתחת לקבינות החדישות, שגם הן קלות ויעילות יותר. היתרון הברור ביותר של קבינה "טלוויזיה", כפי שנקראה בזמנו, היא שהשלדה בשביל אותו אורך של מרכב תהיה קצרה יותר ומכך התמרון בסיבובים קל הרבה יותר.

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמובן יש את תקנות האורך .ישראל בחרה את תקנות האורך הארופאיות שזה אומר 16.70 מטר לסמי טריילר עם קבינה coe מנוע מתחת לקבינה או 17.60 למנוע לפני הקבינה , שזה אומר שאיין אפשרות לייבא יותר סוס גורר עם קבינה ותא שינה גדול של 84 אינטש .בארצות הברית החוקים שונים לגמרי .היום גם משאית שגוררת נגרר אינה יכולה לעבור את 18.50 מטר ואם המשאית מעל 10.50 חייבת נגרר מותאם יותר קצר שרשום ברשיון הגורר,נוסף לכל גם עם מכל החוקים והתקנות בונים כאן כיכרות שממש אין שום אפשרות לא לעלות ,

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...
שימו לב! השרשור הזה בן 195 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...