Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משאיות, משאיות!!! רק משאיות מעניינות אותי


דב קרדו
שימו לב! השרשור הזה בן 203 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 5.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

השושנים

משהו בשבלך

תמונות שפורסמו בשרשור

T800, לא? באמת נראית כמו אקזמפלר קלאסי לשיפוץ.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה שהמשאית ירדה מהכביש (אין מספר רישוי)

 

 

מוזר. המשאית עד לא מזמן נסעה. בוודאות.

אולי נגנבה וננטשה?

הייתי מדווח למשטרה עליה .

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
  • 4 חודשים מאוחר יותר...

ממש לא מאמין שזה קורה לי , היום פרסמתי אותה ביד 2 .

אחרי עשרים שנה של שירות נאמן אני נאלץ להיפרד מהמשאית אשר שירתה אותי נאמנה .

המשאית מדגם פורד קרגו שנת 1991 .

המשאית משרתת אותי בעסק - מובילה מכונות קידוח קטנות .

יד שניה , 403000 ק"מ , מצמד עדיין מקורי , מנוע וגיר כמו חדשים , הצבע גם הוא מקורי , המזגן גם הוא מקורי ועובד .

הסיבות שהובילו אותי להחלטה - קשה עד מאוד להשיג חלפים , כמעט ואין מוסך המוכן לעבוד על הרכב , שני טסטים בשנה .

זה איננו רכב אספנות אלא כלי עבודה שחייב להתעורר כל בוקר ללא גמגומים ולצאת לעבודה .

עומדות לי דמעות בעיניים רק מעצם המחשבה , אולם עם כל הנוסטלגיה אני חייב לתת שירות אמין ללקוחות .

קיבלתי כבר טלפונים של סוחרים אשר מעוניינים לקנות לפירוק אולם הלב לא מוכן לכך .

מצרף מספר תמונות של הנסיכה .

 

אילן

תמונות ליד 2 009.jpg

תמונות ליד 2 008.jpg

תמונות ליד 2 007.jpg

תמונות ליד 2 012.jpg

תמונות ליד 2 011.jpg

תמונות ליד 2 013.jpg

תמונות ליד 2 015.jpg

תמונות ליד 2 016.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש לא מאמין שזה קורה לי , היום פרסמתי אותה ביד 2 .

אחרי עשרים שנה של שירות נאמן אני נאלץ להיפרד מהמשאית אשר שירתה אותי נאמנה .

המשאית מדגם פורד קרגו שנת 1991 .

המשאית משרתת אותי בעסק - מובילה מכונות קידוח קטנות .

יד שניה , 403000 ק"מ , מצמד עדיין מקורי , מנוע וגיר כמו חדשים , הצבע גם הוא מקורי , המזגן גם הוא מקורי ועובד .

הסיבות שהובילו אותי להחלטה - קשה עד מאוד להשיג חלפים , כמעט ואין מוסך המוכן לעבוד על הרכב , שני טסטים בשנה .

זה איננו רכב אספנות אלא כלי עבודה שחייב להתעורר כל בוקר ללא גמגומים ולצאת לעבודה .

עומדות לי דמעות בעיניים רק מעצם המחשבה , אולם עם כל הנוסטלגיה אני חייב לתת שירות אמין ללקוחות .

קיבלתי כבר טלפונים של סוחרים אשר מעוניינים לקנות לפירוק אולם הלב לא מוכן לכך .

מצרף מספר תמונות של הנסיכה .

 

אילן

 

אכן עצוב! אשמח לדעת שההודעה שלך כאן הביאה לך תועלת... אעשה קישור לכן גם בדף הפייסבוק של "משאיות, נוסטלגיה"...

 

תסביר בבקשה את התמונה בה רואים את הארגז כאילו מונח באלכסון על המשאית?

 

תודה, דב

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המשאית הזאת היא רכינה לצדדים .

יש מיטה כפולה , כאשר במיטה התחתונה מותקנות בוכנות במרכז ואז ניתן להפוך את הארגז הצידה .

ישנן נקודות עיגון לפינים משני הצדדים , ופשוט מעבירים זוג פינים מצד לצד על מנת לקבוע לאיזה צד יתרומם הארגז .

הרכב שימש בעבר להובלת פרופילי ברזל ,

הוא מצויד ב: .P.T.O מקורי ומשאבת בוכניות הדראולית .

הארגז הזה הועבר לרכב ע"י הבעלים הראשון ( חברה לשיווק פרופילי פלדה ) כבר שלוש פעמים בעבר ממשאיות קודמות , הם מחליפים משאית כל חמש שנים , שזה אומר הארגז בן ארבעים שנה לפחות .

 

אילן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המשאית הזאת היא רכינה לצדדים .

יש מיטה כפולה , כאשר במיטה התחתונה מותקנות בוכנות במרכז ואז ניתן להפוך את הארגז הצידה .

ישנן נקודות עיגון לפינים משני הצדדים , ופשוט מעבירים זוג פינים מצד לצד על מנת לקבוע לאיזה צד יתרומם הארגז .

הרכב שימש בעבר להובלת פרופילי ברזל ,

הוא מצויד ב: .P.T.O מקורי ומשאבת בוכניות הדראולית .

הארגז הזה הועבר לרכב ע"י הבעלים הראשון ( חברה לשיווק פרופילי פלדה ) כבר שלוש פעמים בעבר ממשאיות קודמות , הם מחליפים משאית כל חמש שנים , שזה אומר הארגז בן ארבעים שנה לפחות .

 

אילן

בוקר טוב אילן, תודה על ההבהרה.

 

אני יגיד לך ככה - אצלנו אין אנשים עם אמצעים... ועוד פחות כאלה שפורד קרגו "עושה להם" את זה.

 

מנסיוני, קשה לי להאמין שיימצא מישהו מבין האספנים שישלם יותר ממחיר הברזל, עצוב ככל שזה יהיה. אם אתה מוכן לתת בכך יד לשמירת הרכב, אני מאמין שהוא ינצל.

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דב , לשאלתך מאמש .

צילמתי מספר תמונות, גם של הארגז הרכין וגם של צי המשאיות שלי .

הקרגו כפי שכבר אמרתי - למכירה .

האיווקו הצהובה היא גרר מודל 1992 ( גם כן שני טסטים ) אולם לה ניתן למצוא חלפים בשפע וכל מוסך מוכן לטפל בה .

אצלי הנסועה השנתית למשאית לא מגיעה ל: 10000 ק"מ .

לגבי אספנים שהרכב מעניין אותם - ובכן אני תמיד שמח להכיר אנשים , ואשמח אם הרכב הזה שפירנס אותי בכבוד רב , ימצא מנוחה הראויה לו .

 

אילן

תמונות ליד 2 001.jpg

תמונות ליד 2 002.jpg

תמונות ליד 2 005.jpg

תמונות ליד 2 006.jpg

תמונות ליד 2 007.jpg

תמונות ליד 2 008.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 203 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...