תחשוב טוב וזה הכיוון הכללי חלפים אין ומכונאים גם מכונאי היום לא רוצה לעבוד קשה ולא רוצה רכב שישכב אצלו במוסך
בהמתנה לחלפים .
אני מחזיק ברכב משנת יצור 1990 אמריקאי מנוע שברולט דיי פשוט והתמונה הכללית דומה אין חלפים ואין מכונאים ואין מכונית דומה אפילו גם אין עם מי להיתייעץ