Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאוכזב מאוד מרכישה של סקודה פאביה חדשה, מה ניתן לעשות?


redroze
שימו לב! השרשור הזה בן 5638 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

והקטע המצחיק באמת, הכול בגלל חיפוי לקורה פנימית ושריטה קטנה בדש בורד...

לכל המתלוננים, מקריאת ה"בעיות" שלכם אני מציע לכם לקחת את החיים בפרופורציה ולהתגבר.

 

 

סוף סוף מישהו עם קצת פרופורציה..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 236
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

סוף סוף מישהו עם קצת פרופורציה..

 

גם אני חושב שהתקלות הללו יצאו מפרופורציה,

מצד שני:

אני מעודד מכך שהצרכן הישראלי התבוסתן בדרך כלל,התחיל לזעוק ולא מוריד את הראש למרות שלא קיבל תמורה לכספו

ואני לא חושב שהלקוחות צריכים לעבור לסדר היום ולקבל בהבנה כל תקלה, אפילו אם היא זניחה.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התחיל לזעוק, לא מוריד את הראש, לא לעבור לסדר היום.

תעשה לי טובה, מה אתה רוצה שהיבואן יעשה עכשיו? בא אליו אחד עם "חור" בדאשבורד (WTF?)

הגומיות (הטעימות) שנשרו- יוחלפו, כל דבר שמתלוננים עליו, מוחלף.

אני אישית גם קיבלתי טיפול ראשון חינם, סביר להניח שהאחרים גם, כי אין בי שום דבר מיוחד.

מה עוד אתה רוצה שהחברה תעשה? מסאג'??

אה כן, גם זה קיבלתי- הביאו לי 1+1 לספא.

 

 

להבא, כשמישהו יבקש המלצה, אמליץ בחום על הפאביה, אבל שידרוש שההתקנות המקומיות יהיו בA-CLASS.

סֶה טוּ.

הפאביה נמכרה.:-(

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אני בא אל היבואן עם חור שהוא עשה בדשבורד, אני מצפה לקבל טיפול ולא לקבל רמזים כאילו אני עשיתי את החור/ שריטה האלו.

כשאני בפעם הראשונה באתי אל היבואן עם הבעיה הזו, הרכב היה ימים בודדים על הכביש וכמות הק"מ שהוא עשה נמדדה בשתי ספרות בלבד.

אני מצפה לקבל החלפת מכסה כרית האוויר, במידה וזה לא כדאי/ אפשרי אני מצפה לקבל תיקון נקודתי לפלסטיקה או פיצוי אחר.

 

זאת ועוד:

כשאני מזמין מראש חיישני רוורס, אני מצפה במעמד מסירת הרכב לראות אותם על הרכב, ולא לשמוע תירוצים מטופשים כמו "אופס! שכחנו, תבוא שבוע הבא!" מה לעשות שאני בלימודים בטכניון וגם ככה יש לי המון עבודות להכין ואין לי זמן לנשום, אפילו זמן לכתוב הודעה בפורום אין לי זמן.

 

כשאני מבקש במעמד ההזמנה סיומת 67, אני מצפה שיכבדו את בקשתי ולא יזלזלו ויתנו סיומת 61. נכון שאף אחד לא חייב לי כלום, אבל אני רכשתי רכב ל- 15 שנה הבאות ב- 105 אלף שקל, ולא רכשתי נייר טואלט בסופר!

 

מדובר ברכב מעולה, לא מתחרט לשנייה אחת שרכשתי אותו, אבל כן מתחרט שלא הקשבתי לאזהרות בפורום בנוגע לרדיו מילאנו, וגם מתחרט שרכשתי את הרכב בסוכנות בחיפה ולא בעפולה.

 

לסיום אסכם זאת במשפט אחד:

לא לבצע את ההתקנות ב"רדיו מילאנו" ובשום פנים ואופן ולא להתקרב לסוכנות "פיבוקאר" בחיפה. יש שם 2 נציגים, לא אנקוב בשמות, אבל אחד מהם מתחיל לצעוק בטלפון כאשר אומרים לו את האמת בפרצוף והשני דווקא נחמד מאוד וסבלני. זאת רק ההמלצה שלי, תעשו מה שאתם חושבים.

 

בתודה,

לקוח (מאוד) מאוכזב מהשירות המזעזע של צ'מפיון מוטורס. אפשר רק להתנחם שהשירות של הרבה יבואנים נוספים בדיוק אותו דבר...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את תמליצי לו על פאביה לזמן ממושך למרות ש:

 

"

 

אם אני ממליצה על הפאביה?

אני מאוד נהנת איתה, מאוד נעימה לי מכל הבחינות האפשריות.

ואוראל גם לי עם הפאביה אין בעיות אמינו למעט למעט למעט (!!!)

זה לא אוטו שאני יכולה למליץ עליו שיהיה אמין ל10 שנים הבאות.

ואם להיות כנה, אני דיי מפחדת מהיום שתגמר לי האחראיות עליו.

לסיכום:

לכמה שנים בודדות מומלץ ביותר. (צפו אבל לביקורים במוסך)

ל10 שנים, לא בלב שלם."

 

 

"אבל אם הרכב אמור להיות ל10 שנים אז לא מומלצת הפאביה.

ביום שתגמר לי האחראיות עליה, אשן הרבה פחות טוב בלילה. :roll:"

 

 

 

את בתוך ליבך מפחדת כאשר האחריות תיגמר אז את עוד ממליצה לאחרים את האוטו ה"אמין" הזה?

מאחל לך את כל ההצלחה עם הרכב הזה בתום האחריות {את תצטרכי את זה,תאמיני לי}.

רק, אל תמליצי לזוג מבוגרים לקנות פאביה, להם לא יהיה כוח לרוץ 6 פעמים למוסך ועוד להיות שמח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את תמליצי לו על פאביה לזמן ממושך למרות ש:

 

"

 

אם אני ממליצה על הפאביה?

אני מאוד נהנת איתה, מאוד נעימה לי מכל הבחינות האפשריות.

ואוראל גם לי עם הפאביה אין בעיות אמינו למעט למעט למעט (!!!)

זה לא אוטו שאני יכולה למליץ עליו שיהיה אמין ל10 שנים הבאות.

ואם להיות כנה, אני דיי מפחדת מהיום שתגמר לי האחראיות עליו.

לסיכום:

לכמה שנים בודדות מומלץ ביותר. (צפו אבל לביקורים במוסך)

ל10 שנים, לא בלב שלם."

 

 

"אבל אם הרכב אמור להיות ל10 שנים אז לא מומלצת הפאביה.

ביום שתגמר לי האחראיות עליה, אשן הרבה פחות טוב בלילה. :roll:"

 

 

 

את בתוך ליבך מפחדת כאשר האחריות תיגמר אז את עוד ממליצה לאחרים את האוטו ה"אמין" הזה?

מאחל לך את כל ההצלחה עם הרכב הזה בתום האחריות {את תצטרכי את זה,תאמיני לי}.

רק, אל תמליצי לזוג מבוגרים לקנות פאביה, להם לא יהיה כוח לרוץ 6 פעמים למוסך ועוד להיות שמח.

 

 

הנבואה ניתנה לאנשים בדיוק כמוך..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

amital4, תזכיר לי איזה אוטו אמין יש לך בתמונה.

תזכיר לי מה מצב הדש בורד שלו אחרי 10 שנים של שימוש.

וכפי שנאמר מעלי "הנבואה ניתנה לאנשים בדיוק כמוך.."

כרגע, מפחיד אותי לחשוב על איך האוטו יהיה עוד 3 שנים.

אבל, תשאל אותי את השאלה הזאת עוד שנה וחצי.

כרגע אני מסיימת את שלבי החלפת הפלסטיקה שנהרסה בהתקנה המקומית, בשנה וחצי הקרובות אכיר את אופי הרכב מבחינת האמינות אמיתית ואז אוכל לספק תשובה קצת יותר הגונה.

אם העניינים ימשיכו ככה, בהחלט לא ארצה להתקע עם אוטו כזה בעוד שנה וחצי.

כשאני אומרת אוטו "כזה" הכוונה למקרקש לפעמים מחיבורי פלסטיקה לא טובים, בעת נסיעה בדרך לא נעימה, אבל amital4 לך זה לא מפריע נכון?

אגב, בזמן שנסעתי בסוויפט גם נתקלתי בקירקושים ואיכות פלסטיקה נחותה בהרבה.

הפאביה נמכרה.:-(

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי אמר שהאוטו שיש לי בתמונה אמין?

והדשבורד שלי במצב דיי חדש כרגע וזה כי אני שומר עליו כמה שרק אני יכול, לא יודע איך הוא היה עכשיו אם לא.

 

 

אל תמליצי פעם הבאה על רכב שעדיין את לא יודעת איך הוא באמת, אמרת בעצמך תדעי רק עוד שנה וחצי.

אי אפשר לדעת מה יהיה.

 

בכל מקרה, אני רוצה לציין לטובתך שאת מודעת לחסרונות של הרכב ומאוד כנה ומתייחסת לזה כאל סך הכל רכב.

יש כמה מהמגיבים כאן שלוקחים את זה אישית.

העיקר שאת מרוצה ממנו זה הכי חשוב.

 

אגב, לא מנבא שום דבר, סך הכל מאחל לך בהצלחה ושתהני איתו וזה מתוך כוונה טובה.

 

 

** בקשר לסוויפט, האיכות הרכבה שם מצויינת לדעתי, אין שום קרקושים, אולי נסעת בסוויפט שנת 90.

בתור אחד שנסע עליה לא קצת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

** בקשר לסוויפט, האיכות הרכבה שם מצויינת לדעתי, אין שום קרקושים, אולי נסעת בסוויפט שנת 90.

בתור אחד שנסע עליה לא קצת.

 

3 אנשים שאני מכיר עם סוויפט. רק אחד מרוצה.

1 לא ממש מרוצה (ונשאר איתה מסיבות כלכליות).

ו1 ממש ממש לא מרוצה (וכבר הזמין רכב אחר במקום).

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

amital4 , ידידי, הכל יחסי בחיים.

כנראה שהמעבר מ205 שמורה ביותר, לסוויפט חדשה, מרגיש שיפור משמעותי.

אבל המעבר מפאביה חדשה (אפילו שלטעמי קצת מקרקשת) לסוויפט חדשה, ממש זוועה, אוטו באיכות מאוד ירודה, יחסית לפאביה לפחות.

אבל אני אישית מאוד בעייתית מבחינת רעשים, כל זימזום הכי קטן מקפיץ לי פיוז.

בגלל זה אגב אני מסרבת לקבל את האאודי כרכב יוקרה, וחולמת על היום שאוכל לשבת בשקט מופתי שלא יבייש מרצדס.

הפאביה נמכרה.:-(

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איכות מאוד ירודה? מבחני רכב בארץ ובעולם לא העזו לומר זאת.

זכותך לומר זאת.

 

בכל מקרה,נהגתי כבר בלא מעט, תיהיה בטוחה שמעבר לסוויפט זה לא איזה משהו מיוחד, אם בכלל.

אל תתייחסי ל 205 בזלזול וכו', לגלות לך סוד? אני מעדיף את ה-205 מהסוויפט מבחינת נהיגה ונוחות.

ולא רק, גם מהרבה מכוניות חדשות כולל הפאביה שלך.

כמו שאומרים, שתנהגי ב 205 את כבר תביני.

אולי היא קצת ישנה ולא במיטבה כמו שהייתה חדשה, אבל יכול להבטיח לך כמה דברים:

1. היא יותר אמינה מהסקודה שלך, טפו טפו טפו.

2. היא יותר נוחה מהסקודה שלך.

3. ואף יותר מהירה:)

 

 

205 זה מכונית שהוכיחה את עצמה, אל תשכחי זאת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התחיל לזעוק, לא מוריד את הראש, לא לעבור לסדר היום.

תעשה לי טובה, מה אתה רוצה שהיבואן יעשה עכשיו? בא אליו אחד עם "חור" בדאשבורד (WTF?)

הגומיות (הטעימות) שנשרו- יוחלפו, כל דבר שמתלוננים עליו, מוחלף.

אני אישית גם קיבלתי טיפול ראשון חינם, סביר להניח שהאחרים גם, כי אין בי שום דבר מיוחד.

מה עוד אתה רוצה שהחברה תעשה? מסאג'??

אה כן, גם זה קיבלתי- הביאו לי 1+1 לספא.

 

 

להבא, כשמישהו יבקש המלצה, אמליץ בחום על הפאביה, אבל שידרוש שההתקנות המקומיות יהיו בA-CLASS.

סֶה טוּ.

הכל יופי טופי, אבל כשתרצי למכור אותו ויגידו לך : "אבל זה אוטו נורא לא אמין, מלא בעיות", תנסי להזכר מי התחיל את הסאגה הזאת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני סבלתי מהתקנות מקומיות,לאחר מ"ס רכבים הבנתי-לא רוצה מרמי חלונות,לא רוצה קודן,לא רוצה איתוראן עם 3 עלוקות,לא רוצה חיישניי רברס-רוצה לקחת את המפתחות וללכת-ככה הכי טוב!!

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התחיל לזעוק, לא מוריד את הראש, לא לעבור לסדר היום.

תעשה לי טובה, מה אתה רוצה שהיבואן יעשה עכשיו? בא אליו אחד עם "חור" בדאשבורד (WTF?)

הגומיות (הטעימות) שנשרו- יוחלפו, כל דבר שמתלוננים עליו, מוחלף.

אני אישית גם קיבלתי טיפול ראשון חינם, סביר להניח שהאחרים גם, כי אין בי שום דבר מיוחד.

מה עוד אתה רוצה שהחברה תעשה? מסאג'??

אה כן, גם זה קיבלתי- הביאו לי 1+1 לספא.

 

 

להבא, כשמישהו יבקש המלצה, אמליץ בחום על הפאביה, אבל שידרוש שההתקנות המקומיות יהיו בA-CLASS.

סֶה טוּ.

 

נאט,

בדרך כלל לקוחות ישראלים לא יודעים להתלונן כמו שצריך.

אני שמח שאנשים התלוננו ואני שמח עוד יותר שטופלו כמו שצריך, עושה רושם שצ'מפיון (לא רק האגף של סקודה),

עושים מאמצים לשפר את המצב שזה דבר טוב.

 

דרך אגב, ראיתי שמוסך סקודה ואולם התצוגה עומדים לעבור בקרוב לראול ולנברג ברמת החייל, איפה שהיו עד לא מזמן מוסכי קיה כשהיו תחת סמל"ת. אז בביקור הבא במוסך בעלי הסקודות יוכלו להרביץ ארוחה במוזס :)

 

בנוגע ליפניות מול האירופאיות :היפניות בנויות ומהודקות היטב, אבל נראות הרבה יותר פשוטות מהאירופאיות באינטריור...

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל- אתה אופטימי. אולי בנטלי טיפלו כמו שצריך כי היו לה בעיות הרבה יותר רציניות, אבל בוא תראה כיצב טיפלו בבעיות שלי (לא נהיה דרמטיים ונקרא לדברים האלו "בעיות", אבל בשביל הפרוטוקול):

 

הבעיה: שריטה בדשבורד.

בשיחה טלפונית עם הנציג שמסר לי את הרכב, הוא ביקש שאגיע למוסך האיזורי. נסעתי כ- 40 ק"מ סה"כ.

הנציג הבחין בשני סריטות ובחתיכה בולטת, הביא פינצטה והחל לנסות לשלוף את החתיכה. בינתיים הוא פיספס ופגע בשמשה הקדמית וכמעט גרם לניפוצה. בעדינות העפתי אותו מהרכב.

לסיכום דברי הנציג: "טוב, אין מה לעשות, לא יאשרו לי להחליף לך את החלק. מצטער".

 

טוב, חשבתי לתומי שאם אני אשלח מכתב לצ'מפיון בת"א אולי זה יזיז עינינים.

 

למחרת מתקשרים מצ'מפיון ומבקשים שאגיע שוב פעם לחיפה, הפעם לסוכנות ולא למוסך.

טוב, אין ברירה, מתניעים ונוסעים, עוד 40 ק"מ.

 

לאחר שהנציג ראה את הנזק: "פחחחחח! (מחשב ומקלדת בני 9 שנים, אבל לא נתקעה ה- ח'. זוהי היתה תגובת הנציג) אל תדאג, יהיו לך עוד הרבה שריטות כאלה. אם היית מקבל שריטה בפח גם היית בא אליי?! אז תגיד לי מה אתה רוצה, אי אפשר להחליף כלום, ככה זה נשאר, זה מה יש!"

 

אני הייתי "קצת" בהלם. מה הקשר לשריטה בפח?! ומה זאת אומרת "מה אני רוצה"?, מה, אני באתי לשדוד את הסוכנות?!

 

הנציג ביקש שאשאיר מס' טלפון ושיחזרו אליי, בפועל לא חזרו.

 

אחרי שבועיים שלחתי אליהם שוב מכתב סיכום מפורט עם הבעיה הזו והשאר כדי ליידע אותם שיש להם שירות מזעזע ושאני לא אקנה מהם יותר רכב בחיים. בסיום המכתב ציינתי שאני לא רוצה מהם כלום יותר. המכתב במלואו מפורסם כאן בשרשור זה.

 

אחרי יום אחד טלפון. הנציגה שואלת במה אפשר לעזור.

קודם כל יפה שהם התקשרו, לא חשבתי ולא ציפיתי שיחזרו אליי בכלל. אמרתי לנציגה בנימוס שאני לא רוצה כלום, תודה רבה, והספיק לי דיי והותר. השיחה ארכה כדקה אחת.

 

ממשיכים בשגרת החיים, אחרי שבוע עוד פעם טלפון.

הפעם עוד נציגה מצ'מפיון. "קראתי את המכתב, אתה צודק, מצטערים... מה אנחנו יכולים לעשות"?

לא הבנתי למה הם מתקשרים כבר פעמיים. מה כבר הם יכולים לעשות שלא נעשה?!

עוד בהמשך השיחה: "בוא ביום רביעי בבוקר למוסך, יהיה שם המנהל שירות, שיראה על מה מדובר".

השיחה נערכה 18 דקות, דיברתי בנימוס וגם הנציגה.

 

בסופו של דבר החלטתי לא לגשת שוב פעם למוסך, אין לי כוח ואין לי זמן לנסוע לשם רק כדי לשמוע את המשפט הקבוע "מצטערים, אתה צודק אבל אי אפשר לעשות כלום, זה מה יש!".

 

אולי אם הייתי ניגש היו נותנים לי איזה פיצוי אבל אני לא באתי לשדוד אותם, לא באתי לנצל אותם, ואפסו הכוחות שלי מהם. בקיצור: אני לא רוצה מהם כלום!

ללקוחות אחרים ("מקומבנים") הם מחלקים טיפולים חינם, מספרי רישוי יפים, ואפילו שטיח גומי לתא המטען. זה בסדר, אני אסתפק במגבת לתא המטען כדי שהעסק לא יתלכלך שם, אפילו אשאר עם השריטה, אפילו אוותר על החיישני רוורס שהובטחו לי ואינם.

 

בפועל הם לא רוצים לעזור, רק לטרטר ולייאש אותי כדי שארד מהעיניין ואשכח את זה, ואני מודה, הם הצליחו. העיקר לא לנסוע שוב למוסך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5638 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...