Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאוכזב מאוד מרכישה של סקודה פאביה חדשה, מה ניתן לעשות?


redroze
שימו לב! השרשור הזה בן 5638 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קורה שיש רכב לימון, אבל קורה שיש גם לקוח לימון.

לקוח שנעלב שלא התיחסו אליו כרוכש בנטלי לפחות, מחליט להתנקם ולהשפריץ לכל הכיוונים בתקווה שבכל זאת מישהו ישים לב אליו במקרה הרע (המיעוט נרגע בשלב זה). במקרה הטוב אפילו יבהלו ויציעו לו פיצוי. העיקר שיסתום את הפה. או אז הוא ירוץ לכל החברה ויספר איזה "חכם" הוא ויחפש את הקרובן הבא.

כנותן שרות, לצערי אני נתקל בכאלו.לשמחתי זה המיעוט, אבל מיעוט מאוד רע וצעקני. הניסיון מוכיח שרק התעלמות וחוסר התיחסות מרגיע כאלה. יתכן שבסקודה אבחנו אותך ככזה....

לא שזה בהכרח המקרה כאן....אבל מתחיל להסריח.

מציע למנהלים לסגור את השירשור הזה שמוצא עד תום.

 

גישתך זו מאוד מעציבה אותי בתור לקוח פרטי. היא איננה מקצועית ועלולה לגרום לנזקים לחברה בה אתה עובד. אפילו אם מדובר ברכב זול מקבוצה 1, הרי עבור אותו הלקוח זה הרבה, הרבה מאוד כסף. יש גם לזכור שעל כל רכב, זול ככול שיהיה, היבואן עושה רווחים לא רעים כלל וכלל. ודאי וודאי כי הגישה המקצועית היא לשים לב לכל לקוח ולכל תלונה. וכל מקרה חייב לזכות לטיפול עינייני. ובמקרה של לקוחות לימון יש להיעזר בעורך דין מומחה עם שיניים. הלקוח צריך לדעת שהתלונות הענייניות יזכו בטיפול עינייני, והתרדות סרק יזכו בסופו של דבר בתביע בבית המשפט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 236
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ועדיין, אם אי פעם עבדת עם לקוחות ישראלים בטח שמת לב שיש לקוחות שיבואו ויצעקו עליך גם אם הכל בסדר.

שבוע אחד בתחנת דלק, שנה וחצי בבאולינג כטכנאי ושנה של עבודה בתרגומים גרמה לי לא לרצות לעבוד לעולם עם לקוחות (אני עדיין מתרגם אז זה בלתי אפשרי).

 

נתקלתי במהלך השנים בצעקות בלי שום סיבה ובהתנהגויות שלא מקובלות בשום מקום בעולם ובלי שום סיבה.

 

יש כאלו שממש רוצים לצעוק רק בשם פריקת עצבים, עד שמסבירים להם שהכל בסדר ורק אז הם נרגעים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תומר,

 

לא יודע אם כתבת את זה כתמיכה במה שכתבתי או שדווקא כיוון שאתה חושב ההיפך ממני, אבל בכל מקרה, אף חברה ואף מכונית לא מושלמת,לכולם יש בעיות כאלה ואחרות, אבל השאלה היא איזו מכונית תוכל לשרוד את הבעיות ולהזדקן עם מעט יותר "כבוד".

 

ממה שרואים על הכביש, היפניות מזדקנות הרבה הרבה יותר טוב BY FAR בהשוואה לאירופאיות בנות אותה תקופה.

 

הבנתי שאכן ישנה בעייה עם הצבע של הסוויפט החדשות,זה מעצבן,זה מקומם,זה משהו שאני בתור רוכש של רכב כזה לא הייתי מוכן לעבור עליו לסדר יום,אבל בשורה התחתונה אני עדיין מאמין שהסוויפטים האלה יישארו על הכביש הרבה אחרי שכל מיני אירופאיות אחרות (לאו דווקא הפאביות) ירדו מהכביש.

 

יכול להיות שאני נאיבי,אבל זו בכל אופן התחושה שלי.

 

אגב,יכול מאוד גם להיות שהסיבה לכך היא שכל אותם רוכשי היפנומטיות שייכים לקבוצת אוכלוסיה פחות או יותר זהה (אב לילדים-לא מתרגש מביצועים-לא עובר את ה-100 קמ"ש גם אם יתפוצץ העולם) ולכן המכוניות האלה שורדות יותר טוב.

 

ומצד שני,גם מי שרוכש את האירופאיות המקבילות הוא לא ממש איזה חובב מוטוריקה,הן גם משעממות,אבל דוברות שפה שונה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיבה להימצאות רכבים ישנים יותר על הכביש ותפוצתם תלוים בשני גורמים:

- כמות הרכבים אשר נמכרו במקור, סביר להניח שאם נמכרו 1000 DL ו 50 205 , יהיו לאחר 10 שנים קצת יותר סובארו.

- אחזקת הרכב, שזה די קשור למחיר הרכב כמשומש..

 

לדוגמא הסובארו DL והסיטרואן BX, השניה איבדה את הערך בצורה רצחנית ולאחר 5 שנים כבר לא היה שווה לבעל הרכב לתחזק את הרכב, ומרביתם פשוט נזרקו, הושלכו הושמדו להם בצידי הדרכים.

 

וגם היום, כאשר אני רכשתי פיקאסו 2004 מצוידת בכף רגל ועד ראש , ובאותו כסף הייתי יכול לרכוש בקושי קורולה 2001 , אתה יכול להבין שעוד 5 שנים הפיקאסו לא תהיה שווה יותר מ 10K ש"ח , ואילו הקורולה תהיה שווה פי 3, בעל הפיקאסו לא יטפל ברכב הרי זה כבר לא יהיה שווה ..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם מה שאתה כותב, ובצורה אמנם לא ישירה אתה מחזק את מה שאני אומר- היפניות ישרדו יותר (מה לעשות,לסחירות יש גם משקל רב בעת בחירת רכב חדש).

 

זה שהרכבים האירופאים יוזנחו עם השנים בגלל חוסר כדאיות כלכלית זה נכון,אבל זה בדיוק מה שיקרה גם עם האירופאיות כיום, הן יאבדו מערכן מהר יותר מאשר המקבילות היפניות,וזה מהווה משקל.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תומר,

 

לא יודע אם כתבת את זה כתמיכה במה שכתבתי או שדווקא כיוון שאתה חושב ההיפך ממני, אבל בכל מקרה, אף חברה ואף מכונית לא מושלמת,לכולם יש בעיות כאלה ואחרות, אבל השאלה היא איזו מכונית תוכל לשרוד את הבעיות ולהזדקן עם מעט יותר "כבוד".

 

ממה שרואים על הכביש, היפניות מזדקנות הרבה הרבה יותר טוב BY FAR בהשוואה לאירופאיות בנות אותה תקופה.

 

הבנתי שאכן ישנה בעייה עם הצבע של הסוויפט החדשות,זה מעצבן,זה מקומם,זה משהו שאני בתור רוכש של רכב כזה לא הייתי מוכן לעבור עליו לסדר יום,אבל בשורה התחתונה אני עדיין מאמין שהסוויפטים האלה יישארו על הכביש הרבה אחרי שכל מיני אירופאיות אחרות (לאו דווקא הפאביות) ירדו מהכביש.

 

יכול להיות שאני נאיבי,אבל זו בכל אופן התחושה שלי.

 

אגב,יכול מאוד גם להיות שהסיבה לכך היא שכל אותם רוכשי היפנומטיות שייכים לקבוצת אוכלוסיה פחות או יותר זהה (אב לילדים-לא מתרגש מביצועים-לא עובר את ה-100 קמ"ש גם אם יתפוצץ העולם) ולכן המכוניות האלה שורדות יותר טוב.

 

ומצד שני,גם מי שרוכש את האירופאיות המקבילות הוא לא ממש איזה חובב מוטוריקה,הן גם משעממות,אבל דוברות שפה שונה.

אולי בהונג קונג זה המצב, כאן יש המון פיאט אונו, פג'ו 205, בנות 20 שנה ומעלה. לא שאני ידען גדול, אבל לא חושב שהן יפניות. אני, בכל הכבוד לא רואה כל כך הרבה יפניות בגילאים האלו. דיעה קדומה, כפי שאמר פעם מישהו, קשה לשירוש מעובדה מוצקה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי בהונג קונג זה המצב, כאן יש המון פיאט אונו, פג'ו 205, בנות 20 שנה ומעלה. לא שאני ידען גדול, אבל לא חושב שהן יפניות. אני, בכל הכבוד לא רואה כל כך הרבה יפניות בגילאים האלו. דיעה קדומה, כפי שאמר פעם מישהו, קשה לשירוש מעובדה מוצקה.

 

ב-HK התחבורה הציבורית יעילה ,הרבה רחובות מיועדים רק לה , והשטח קטן. מי שגר בה.ק ועובד בה ,כולל שנזן ,פויונג ,שקו,דונגואן ואפילו עד גואנגזו לא מחזיק אוטו. 2 לוחיות זה גם מאד יקר. רוב העוברים עם האוטו הפרטי הם רכבי פאר-ומעטים.כך שרואים שם בעיקר טויוטה קראון-מוניות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל משמיצי הסוויפטים והמאזדה 2, אלה רכבים משעממים,חסרי ייחוד (הסוויפט קצת יותר מעניינת עם הקריצה למיני), אבל מה ?

משעממים? דווקא המאזדה 2 (ולמען האמת, גם ה-3 וה-6, על ה-MX5 אני לא אוסיף מילים) קיבלה המון תשבוחות על המשקל העצמי הנמוך, בתוספת מנוע חביב והתנהגות שובבה.

 

 

מכונית לא הופכת לנפוצה סתם כך. ואם המאזדה 2 הפכה לנפוצה סימן שהיא שווה את זה.

 

ובכלל אין מקום להשוואה בין מה שקורה כאן למדינה אחרת.

וזה לא משנה אם זה ההבדל באקלים, באופי הנהיגה, בכבישים או במצב רוח של הנהג.

כשתסעו ברכב שלכם באותה מדינה שאליה אתם משווים - אולי אז זה ישנה משהו.

 

למי שאמר שהוא לא רואה הרבה יפניות ישנות - זה רק בגלל שהיפניות הגיעו לכאן באזור סוף שנות ה-90,

אז הן התחילו להיות נפוצות עם הסובארו DL והמיצובישי לנסר.

 

ומי שאמר שנמכרו מעט 205. :lol: :lol: :lol:. האמת שזה אפילו לא מצחיק.

כמות ה-205 שנמכרה בארץ לא קטנה בכלל. עם זאת את הדגמים הישנים (אזור מודל '89), מתחילים להיות פחות והנפוצים יותר זה החדשים - דגמי פוראבר.

 

ובכל מקרה - אף אחד לא אמר שמכוניות אירופאיות לא טובות. ויש לא מעט מכוניות כאלה שהן גם אמינות (במיוחד הישנות יותר).

אבל סטטיסטיקות בנפרד ותוצאות מעשיות בנפרד.

את כל אחד מכם בתור נהג ישראלי (כן, ישראלי - לא גרמני, לא צרפתי, לא איטלקי ולא זימבבואי), צריך לעניין איזו אמינות כל רכב מראה בארץ ולא במדינה אחרת. במה תעזור לכם סטטיסטיקת אמינות במדינה מסוימת אם הרכב שלכם לא נמצא באותה מדינה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכונית הופכת לנפוצה בארץ לא בגלל שהיא מהנה אלא כי בארץ הנהג הישראלי לרוב מחפש רכב אמין עם סחירות טובה שיקח אותו ממקום למקום, ונוסף על זה יש לכל יצרן תדמית שנבנתה עם השנים וסטיגמות שונות.

 

מזדה כמותג נהנה בארץ מתדמית של רכב אמין עם סחירות טובה, הכל נבנה אי שם בשנות 90 עם המזדה 323 וזה התקדם הלאה עם הלנטיס ועם המזדה 3, לכן הסטיגמה הזאת תופסת היום גם לגבי מזדה 2 וגם לגבי מזדה 6.

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בניגוד להרבה מדינות אחרות, לישראל אין תעשיית רכב מקומית ואין לנו "מחוייבות" לקנות מכוניות מתוצרת מקומית, לטוב ולרע.

בשם הפטריוטיזם הבריטים רכשו בהמונייהם זוועות מוטוריות כגון האוסטין אלגרו והמוריס מרינה, בדיוק כמו שהאיטלקים רכשו בהמונייהם יצירות מופת כמו אלפא ארנא או פיאט רגאטה.

אי לכך ובהתאם לזה שוק הרכב בארץ "פתוח" לחלוטין ללא השפעות, לחצים או הנחות מיסוי.

חלק לא מבוטל מהישראלים רואים במכונית מוצר צריכה פרופר, בדיוק כמו מיקרו גל או מסך LCD לסאלון.

אותם אנשים סה"כ רוצים שהמכונית תשרת אותם 3-4 שנים נאמנה ושתשמור טוב על ערכה על מנת שלא יצטרכו להוסיף סכום גדול בהחלפה למכונית חדשה.

וכאן נישאלת השאלה הקלאסית - מה בא קודם הביצה או התרנגולת?

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רועי,

 

לא השוותי בכלל למצב בהונג קונג (2 שווקים שונים בתכלית,מכל כיוון ובחינה אפשרית).

 

התכוונתי לכך שבארץ הקודש מספר האירופאיות אל מול היפניות בנות אותה שנה לרוב נמוך יותר,זה הכל.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא קל, פשוט לא קל. ראשית כותב כאן מישהו שמכוניות יפניות נכנסו לארץ בסוף שנות ה 90!! טוב הוא כנראה מתכוון לסוף שנות

ה 80. אבל סובארו, שהיתה כזכור הסנונית היפנית הראשונה הגיעה לכאן ובכמויות לא רעות כבר קודם לכן.

שנית ניסיתי להביא את הונג קונג לא כדוגמה למשהו, אלא כמקום מושבו של הטוען בלהט לעליונות היפנית ולכך ש"ארץ הקודש" כדבריו מוצפת ביפניות ישנות ואירופאיות ישנות אין בנמצא. ובכן לא כך הוא. האמן לי הונג קונגי חביב שבארץ נמצאות לא מעט אירופאיות ישנות שמחזיקות לא פחות ואולי טוב יותר מיפניות ישנות. כל מה שאני מנסה לומר שהכלל הוא שפשוט אין כלל. אלא שכפי שאמרתי קודם, אין דיעה חזקה יותר מדיעה קדומה, אז אולי כדאי לוותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רועי, אכן טעות כתיב בלבד - התכוונתי כמובן לסוף שנות ה-80 ולא סוף שנות ה-90.

דוגמאות הרכבים שציינתי בוודאי הסבירו לאיזו תקופה התכוונתי.

 

סובארו היו הראשונים, אבל רק לקראת ובשנות ה-90 גדל המבחר של היפניות כשהגיעו עוד יצרנים - טויוטה, מאזדה, הונדה ועוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תעליב את המוניות.

 

האוקטביות של מתנ"א ירושלים ומת"נא שפלה מתוחזקות לפי הספר וללא שיקולי קמצנות של בעלים פרטיים או אפילו מונית, במוסכים של צ'מפיון.אפילו פנצ'רים מתקנים בחוץ.זה זהם נראות רע זה בגלל שהם כמו ז***ת,אין להם בעל בית אחד. (לעומת משאיות תעבורה לדוגמה שנראות חדשות בנות 20 כי יש להם נהגים קבועים שחלקם קונים אותן)

אני מניח שכל הסקודות במשטרה על אותו הסכם . כפוף למחיר אני כן הייתי קונה מהם אוקטביה עם 400K.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5638 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...