Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאוכזב מאוד מרכישה של סקודה פאביה חדשה, מה ניתן לעשות?


redroze
שימו לב! השרשור הזה בן 5636 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אנשים, כנסו לפרופורציה.

כל התקלות שהיו לי, היו אך ורק מהמתקינים המחורבנים ברדיו מילאנו, האוטו בינתיים עבר 6957 ק"מ (לא שאני סופרת).

האוטו מדהים, ברמת המחיר שלו הוא בהרבה, אבל בהרבה יותר טוב מכל המכוניות האחרות שיש ולא משנה מאיזה מוצא הם.

כשהאוטו היה במוסך על השבוע השני שיש לי אותו, לא ממש עניין אותי התקנה מקומית או רדיו מילאנו, כל מה שרציתי זה לשפד כמה אנשים ולראות הרבה דם.

אבל, השירות היה אדיב, מבין וסבלני.

קיבלתי רכב חלופי (גולף עם פחות מ1000 קילומטר), והמון כרטיסים לספא 1+1.

לבסוף, התקלות לא חזרו, האוטו מתפקד (טפו טפו טפו) כמו שצריך, ובשנים הקרובות אני אסע על אוטו עם מושבים אורטופדים, בטיחות מופתית בכל המובנים, יציבות שחבל"ז ואפילו כוח בגלגלים. (והכל במחיר של פחות מ100,000 ש"ח).

 

אגב, בפורום מקביל לפני כמה חודשים יצא לי לדבר עם 3 בעלים של מאזדה 2 שבילו גם במוסך.

אחד- המראות החשמליות הפסיקו לעבוד.

שני- המנורה של הESP לא נכבתה לו.

שלישי- האוטו לפעמים הניע לפעמים לא.

----------------------------------------------------------------

היום אנחנו קונים מכוניות שמייצרים אותם על סרט נע, בום טרח וגמרנו.

לפעמים צריך לעשות את הטאצ'ים האחרונים.

העיקר, שאחרי הכל, כולם מבסוטים מהמכוניות שלהם.

 

 

והכי הכי חשוב!

הגג לבן! :twisted:

הפאביה נמכרה.:-(

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 236
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הפאביה עליה מדובר בכל השרשור הזה ממש מסכנה. ללא ספק מדובר ברכב "לימון". העניין שחשוב לזכור הוא שזה יכול להיות עם כל רכב, אפילו זה שהגיע מיצרן שמייצר את המכוניות האמינות בעולם. אני מבין את פותח השרשור על זעמו ועל הרצון שלו להזהיר את כולם מרכישה עתידית, אבל גם אין צורך לשנות השקפה ולהגיד "זהו, הבנתי שהרכב זבל". צריך לקחת הכל בפרופורציה, ולהגיד תודה לפותח השרשור שידע לשתף ולהזהיר שכן הבא שירצה לרכוש את הרכב ידע בדיוק מה לבדוק, מה לשאול, ומה לדרוש במקרה של תופעות דומות.

 

שיהיה לך בהצלחה מול היבואן ואני ממש מקווה שתטופל לשביעות רצונך כי זה באמת מצב לא נעים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא רכב "לימון".

חלק מהתקלות שהא התלונן עליהן- מוכרות גם לשאר מחזיקי הפביות.

 

רק שבניגוד לפותח השרשור, שכנראה מודע למה שקנה ,

הם מעדיפים להתעלם או להמעיט בערכן.

 

גשיה נוספת,הטלת אחריות על התקנות מקומיות,

מיותר לציין,

שבמידה וממשיכים לדבוק ברעיון הנ"ל- יש סיכוי לשכנע אחרים.

 

נ.ב.

גם ה"תקלות", "חסרונות" שהם מודים בהם בחצי פה,

מתארים תמונה לא מחמיאה לגבי הפביה.

מידן.

ZZR

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העיקר שאתה מבין את עצמך ידידי.

 

 

אני שוב אכתוב את מה שכתבתי בעבר, לא מקובלות עליי התקלות האלה באף יצרן רכב (יפני\גרמני\איטלקי\צ'כי וכו') ברכב שהוא חדש לחלוטין, זה פשוט בלתי מקובל.

 

תקלה אחת יכולה לקרות,שני תקלות נו מילא, אבל שרשרת תקלות אחת אחרי השנייה ?

 

לא מקובל ברכב חדש,נקודה.

 

 

אני מסכים איתך לחלוטין (לשם שינוי?)

 

 

עכשיו שאבא שלי עומד בפני רכישת מכונית חדשה, אמרתי לו שישקול ללכת על מכונית קטנה צרפתית דוגמאת פז'ו 207 או 307, ומראש אמרתי לו שלא יצפה שהן יתנו לו אמינות כמו היפנית שהיתה לו קודם,אבל לפחות יהיה לו ערך מוסף של נוחות.

.

 

לא נעים לי לומר לך את זה, אבל הצרפתיות החדשות פשוט לא נוחות. הן איבדו את אחד היתרונות המכריעים שלהן.

ואני לא נכנס לאמינות,ביצועים,איכות הרכבה או השירות של לובינסקי שאם אתה מעמיד אותו ליד השירות של צ'מפיון דברים נכנסים לפרופורציות.

 

 

 

בנוגע למי ששאל מה הקשר בין התקנות מקומיות להתפרקות האיזור של קורה A : בקורולה שהיתה לאבא שלי, בגלל התקנות מקומיות חאפריות כל הזמן נפלה הקורה עצמה במהלך נסיעה, על הנהג ! עד שלא חצבתי לו תעלה בתוך הפלסטיקה (מה שבגולף מגיע למשל במקום כולל קליפסים לאבטחת כל כבל שתרצו להעביר שם) הקורה לא הפסיקה להתפרק מהמקום.

כנראה שבסקודה זה גם קורה אחרי התקנה החיישנים של האזעקה או המיקרופון של הדיבורית.

 

בסובארו B4 הנוכחית שלו, המתקינים הדפוקים ממש שברו את התושבות של הקליפסים שמחזיקות אותם למקום- ע"י משיכה בכוח של הקורות ומאז הקורות לא ישבו טוב (עד שלא ביצעתי שם איזה איחוי של הפלסטיק בדרכים לא דרכים, ותפסתי את זה חזק).

לא חסרות דוגמאות נוספות.

 

בכל מקרה, כל אלה שטוענים שהפאביה בנויה יותר טוב מהפולו, צריכים לבדוק את עצמם. אני לא טוען שהפולו בנויה יותר טוב באופן אבסולוטי,אבל אני טוען שהיא בוודאות לא בנויה פחות טוב.

פולו 2003 של אחותי שעוברת בערך כל חצי שנה החלפת דיבורית (כי אחותי משדרגת מכשיר כל חצי שנה בערך), וכל הפלסטיקה יושבת פיקס.

הפאביה זה רכב שאני מסמפט, אבל ברוב המקרים אתה מקבל מה שאתה משלם עליו - רכב שהוא קצת יותר זול , יתכן שכפי שנטלי אומרת, צריך לתת לו עוד כמה פינישים. אני מוכן לקבל תקלות קטנות בהבנה (החלפת חלקי אינטריור) , אבל לא יותר מכך.

תקלות חשמל או מכאניקה זה כבר מעבר למה שאני מוכן לסבול ברכב חדש, ומכיוון שאני קצת חמום מוח ופרפקציוניסט, אם זה היה קורה לי , כנראה שהייתי עושה משהו דרסטי.

עם זאת, לרכב יש עיצוב צעיר ושיקי והוא מציע חבילה יפה במחיר משתלם, אז כל אחד צריך לעשות את החישובים שלו.

 

 

בנוגע להתקנות מקומיות: דעתי ידועה.

כל הזבל שמתקינים כאן בארץ, הוא מיותר ולא הכרחי. אפשר למצוא חברת ביטוח שלא דורשת קודן וגם לא אזעקה, לא חייבים חיישני רוורס (אפשר להזמין מקוריים בכמה אלפים ואני אישית הייתי מעדיף את זה על התקנה מקומית שגוררת פירוק של כל הרכב וקדיחה בפגושים)

אם בכל זאת חייבים קודן : ללכת על עלוקות אלחוטיות ולא על חיווט.

 

במקרה יצא לי לפני שנתיים לראות שאת הדיבורית ברכב שהיה לאבא שלי, חיברו על הפלוס של כרית האוויר של הנוסע, מה תגידו?

 

ביום שקניתי את הרכב, פירקתי ממנו עשרות מטרים של כבלים מיותרים שהיו בו מהתקנות מקומיות של דיבוריות, סטריאו ומה לא.

קואסקים, כבלי חשמל עם בתי פיוז , ומה לא.... פשוט ארגז שלם מלא בכבלים עם פוטנציאל לצרות נזרק החוצה מהרכב.

כיום מערכת החשמל במצב מקורי לחלוטין, הרכב עם אזעקה מקורית שמחוברת לצופר של הרכב, עם גלאי נפח מקוריים (משולבים בתאורה הצידית הפנימית) ואימובילייזר מקורי, וזה מספיק לביטוח.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים,נא לפתוח את השמפניות !!!!

 

 

אייל ואני הסכמנו על משהו !!!!

 

אגב, אני גם מסכים לגבי זה שההתקנות בארץ חרא,אבל בניגוד להתקנות שאתה ציינת שגרמו לנזקים ב-B4 וכדומה, בפאביה הדלת נשרה והגומי נפל לא בגלל התקנות.

 

לגבי רכבי לובינסקי, הם אומנם איבדו את ה"קסם" של פעם אבל עדיין נותרו רכבים נוחים ורכים יותר מהרכבים הגרמניים (יכול להיות שזה עניין של טעם),ומסכים איתך שהאמינות והשירות שלהם גם לא בשמיים (ואפילו כתבתי שציינתי את זה בפני אבא שלי).

 

 

מסכים גם עם מה שמידן כתב,ואני ניסיתי להעביר בכל פעם שכתבתי בשרשור הזה, לא מדובר ברכב אחד ספציפי שהוא לימון, יש פה עוד בעלי פאביות שמתלוננים בדיוק על אותם בעיות אבל הם כל כך מכורים למותג ומסונוורים מה"חבר'ה מצ'כיה" שהם מוכנים להבליג,אז שיבושם להם.

 

NTL,

 

זה יפה שקיבלת שוברים לספא ורכב חלופי,אבל במצב נורמלי לא היית אמורה להכנס בכלל למוסך.

 

אני שואף לזה שאם כבר קניתי רכב משעמם (ולמי בכלל אכפת הצבע של הגג),אז שלפחות לא אצטרך לבקר איתו במוסך כל שני וחמישי,לא רוצה בכלל להכיר את המחלקת שירות של היבואן,בטח לא תוך שבוע או חודש.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפאביה עליה מדובר בכל השרשור הזה ממש מסכנה. ללא ספק מדובר ברכב "לימון". העניין שחשוב לזכור הוא שזה יכול להיות עם כל רכב, אפילו זה שהגיע מיצרן שמייצר את המכוניות האמינות בעולם. אני מבין את פותח השרשור על זעמו ועל הרצון שלו להזהיר את כולם מרכישה עתידית, אבל גם אין צורך לשנות השקפה ולהגיד "זהו, הבנתי שהרכב זבל". צריך לקחת הכל בפרופורציה, ולהגיד תודה לפותח השרשור שידע לשתף ולהזהיר שכן הבא שירצה לרכוש את הרכב ידע בדיוק מה לבדוק, מה לשאול, ומה לדרוש במקרה של תופעות דומות.

 

שיהיה לך בהצלחה מול היבואן ואני ממש מקווה שתטופל לשביעות רצונך כי זה באמת מצב לא נעים.

 

איפה בדיוק רשמתי שהרכב זבל? רשמתי בפירוש שהרכב איכזב אותי אישית.

רוב המגוננים פה יצאו מפורפורציה. עידן, אתה פשוט מוציא לי את המילים מהפה וחוסך לי זמן בתגובות לשרשור.

לא רשמתי שהרכב לא טוב. ואל תשכחו שגם אני בחרתי סקודה כי היא נותנת תמורה יפה מאוד לכסף. אני גם לא הגעתי עם יותר מדיי ציפיות וקבלתי את הקטע של הסל"ד. אבל אני לא מוכן לקבל זה קרקושים (בעיקר כאשר הם נגרמו מפירוק יזום של חלק פלסטיק עקב תקלה) ושחלקים מתחילים להתפרק. קניתי את הרכב הזה להרבה שנים ואם אחרי 4 חודשים הוא מתחיל להתפרק מה יקרה עוד 5 שנים? אם יקרה משהו עוד 5 שנים זה יצא המכיס שלי, אני מוכן להתערב שצ'מפיון לא יחליפו לי גומיות בחינם על בסיס "רצון טוב" (לשם השוואה ע"ע מקרה החלונות הנופלים).

זה לא הרכב הראשון שאני מוציא מהחברה. בפעם האחרונה כשהייתה לנו תקלה בקורולה קבלנו שירות מצויין מיוניון מוטורס. אתמול (יום ראשון בבוקר) השארתי הודעה בשירות לקוחות של צ'מפיון, הם אפילו לא חזרו אליי באותו יום (כי אני יודע שאז הם יתקשרו, ירשמו את מה שיש לי לומר, יעבירו את זה הלאה, יקח עוד שבוע להחליט שהם מתנערים מאחריות ואז יתחילו הצעקות והאיומים). אני לא מתלונן על זה, אני רק אומר שזה מראה עד כמה חשוב לחברה שהלקוחות שלהם יהיו מרוצים מהשירות. רק לשם השוואה, כאשר אנחנו התלוננו ליוניון מוטורס על התקלה, כבר באותו יום הגיע נהג לקחת את האוטו והשאיר רכב חלופי. עזבו שלקח להם כמעט שבוע להחליף גומיה לחלון, אבל אי אפשר להתלונן אחרי שאתה מקבל כזה שירות.

 

אייל, רק לשם השרשור, ברכב לא הותקן שום דבר בחברה חוץ מרדיודיסק וקודנית.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנשים, כנסו לפרופורציה.

כל התקלות שהיו לי, היו אך ורק מהמתקינים המחורבנים ברדיו מילאנו, האוטו בינתיים עבר 6957 ק"מ (לא שאני סופרת).

האוטו מדהים, ברמת המחיר שלו הוא בהרבה, אבל בהרבה יותר טוב מכל המכוניות האחרות שיש ולא משנה מאיזה מוצא הם.

כשהאוטו היה במוסך על השבוע השני שיש לי אותו, לא ממש עניין אותי התקנה מקומית או רדיו מילאנו, כל מה שרציתי זה לשפד כמה אנשים ולראות הרבה דם.

אבל, השירות היה אדיב, מבין וסבלני.

קיבלתי רכב חלופי (גולף עם פחות מ1000 קילומטר), והמון כרטיסים לספא 1+1.

לבסוף, התקלות לא חזרו, האוטו מתפקד (טפו טפו טפו) כמו שצריך, ובשנים הקרובות אני אסע על אוטו עם מושבים אורטופדים, בטיחות מופתית בכל המובנים, יציבות שחבל"ז ואפילו כוח בגלגלים. (והכל במחיר של פחות מ100,000 ש"ח).

 

אגב, בפורום מקביל לפני כמה חודשים יצא לי לדבר עם 3 בעלים של מאזדה 2 שבילו גם במוסך.

אחד- המראות החשמליות הפסיקו לעבוד.

שני- המנורה של הESP לא נכבתה לו.

שלישי- האוטו לפעמים הניע לפעמים לא.

----------------------------------------------------------------

היום אנחנו קונים מכוניות שמייצרים אותם על סרט נע, בום טרח וגמרנו.

לפעמים צריך לעשות את הטאצ'ים האחרונים.

העיקר, שאחרי הכל, כולם מבסוטים מהמכוניות שלהם.

 

 

והכי הכי חשוב!

הגג לבן! :twisted:

אבוד לך. את השם של אוטו לא אמין שהודבק עכשיו לפביה, גם בצמר פלדה יהיה קשה לנקות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבוד לך. את השם של אוטו לא אמין שהודבק עכשיו לפביה, גם בצמר פלדה יהיה קשה לנקות.

 

תגובה ישראלית טיפוסית.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי בעיה עם המילה, אני חובב צרפתיות מושבע.

 

יש לי בעיה עם הוצאת דברים מפרופורציה, ושירשור זה והסקת המסקנות המרחיקות לכת בהחלט מהווים דוגמא טובה לכך.

אני חושב שמבחינתי השירשור הנ"ל מוצה עד תום.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עידן, מידן, אייל ושאר המכפישים - תמשיכו, תמשיכו. מדוע עצרתם?

 

הניסיון שלכם עם הרכב המדובר אפסי - מדוע אתם ממשיכים עם הקשקשת שלכם?

 

תמשיכו לזלזל באחרים ובניסיון שלהם (לעומתכם. אתם קופצים על העדר וניזונים משטויות. תקראו "מעט" מבחני דרכים וסקרים מאירופה ותחזרו אלינו).

 

ועדיין לי מניות בשקודה. מצטער לאכזב.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אפליא אותך ואומר לך שדווקא כן יצא לי לנסוע על הפאביה (בגרסת הסטיישן שלה,לא זוכר בדיוק את השם),נסעתי אפילו לא מעט.

 

מה אתה רוצה שאני אגיד לך,שהרגשתי משהו מיוחד ? לא,לא הרגשתי.

 

כי אין משהו מיוחד.

 

בדיוק כמו המשפחתומטיות היפניות,רק שהגיעה מצ'כיה.

 

אבל זו לא הנקודה,שאותה אתה כל כך מתאמץ לפספס.

 

כאמור,אף אחד לא מנסה להכפיש את השם של הפאביה,או של רכב אחר (נאמר כבר בפעם המליון בשרשור הזה).

 

יש כאן נקודה אחת מרכזית שמציקה לאנשים:

 

שרכב חדש לא אמור לסבול מכל כך הרבה תקלות.

 

זה הכל.

 

אף אחד לא אמר שזה רכב חרא (אפילו כתבתי שהתכוונתי להמליץ לאבא שלי לקחת את הרכב לנסיעת מבחן),סה"כ עוד רכב משעמם,וזה לא מעניין אף אחד מה מוצאו ולאיזו משפחה הוא משתייך.

 

זה שהוא משתייך למשפחת VAG לא אומר כלום למעט העובדה שיכול להיות שהטיפולים בו יהיו קצת יותר יקרים מאשר ברכב יפני, ויכול לומר כמעט בוודאות שהשירות יהיה חרא.

 

זה לא אומר אבל שהרכב צריך להיות נוח במיוחד בגלל שיש לו קרובת משפחה גרמניה (פולו) כי הפולו אומנם גרמניה,אבל היא לא נמצאת בסגמנט שבו ה"גנים" מחייבים (גנים קרי גרמניות ממשפחת BMW,BENZ,AUDI וכו'),זה סה"כ הסגמנט העממי,שלא שונה בהרבה מתוצרת יפן (קרי- העדר).

 

אז אכפת למישהו אם הוא קונה כבש יפני או כבש צ'כי ?

 

בכל מקרה הוא יהיה חלק מעדר,מה גודל העדר זה כבר משהו אחר.

 

אל תפגע אוראל,

 

אבל לא יודע כמה הנסיון שלך מקיף מעבר לרכבי VAG, אבל יש חיים גם אחרי VAG.

 

וכדי להוכיח לך שאין לי משהו אישי נגד הרכב הזה ספציפי,אז אומר לך שאפילו בפני הבוס שלי "התלוננתי" כל כך שברכב שלו (מרצדס SLK350 דנדשה) יש כמה נקודות בהן הציפוי של הדשבורד מתקלף.

 

אז כן,גם במרצדס זה קורה,ושם מדובר על רכב שנושק לחצי מליון שקל.

 

אבל חוץ מהחלק הזה (שבכלמוביל התחננו לבוס שלי שיאפשר לנציג לבוא לקחת את הרכב למוסך כדי להחליף לו את החלק), האוטו סוכר. כבר 3 שנים על הכביש,ועם הבוס שלי שידוע לשימצה באופן טיפולו ברכבים (אם אין חנייה מספיק רחבה,הוא יכנס אליה באלכסון,גם אם זה אומר שהאלכסון יגמר בתוך גזע של עץ,הוא פשוט יתן יותר גז תוך כדי שהוא שומע את הכנף נשחטת דק,בסוף הוא יצא,יסתכל על הכנף המסכנה שעדין יש עצ שצומח דרכה,יחייך חיוך רחב,וימשיך ללכת בתחושת סיפוק עילאית על כך שהצליח למצוא חנייה ביום שישי בשעה 13:00 ברחוב בן יהודה בתל אביב).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזל שיש כאן אירופאי, פרנקופיל (המילה למרות צלילה אינה עלבון, יש הרואים בה אפילו מחמאה ) מעודן כמוך שיכול מעט לאזן.

 

אני בדיוק מחפש פרנקופילית...

 

פאביה היא רכב שנחשב במדינות אחרות לרכב אמין ונחמד. הנה מביאים גרסאות בסיסיות ובשביל שיהיו "נורמאליות" משתמשים במתקין גרוע במיוחד שהורס הכל. מה לעשות?

 

אפשר להאשים את המתקין ואת היבואן בזה, לא את היצרן.

 

(גילוי נאות: אני לא אוהב VAGים בכלל, אבל אני מודה שזה רכב טוב)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

כנראה שעם צ'מפיון אין רגע דל. דברתי עם השירות לקוחות של צ'מפיון, הם ביקשו שאני אכנס למוסך וכך עשיתי ביום חמישי האחרון.

לאחר יום שלם שהאוטו היה במוסך הוצאתי את ההצהרות הבאות:

1) כן, זה ידוע שהסל"ד של הפאביה לא יציב.

2) הגומיות אכן נושרות מהרכב, התשובה של היועץ שירות כשבקשתי להחליף אותה "בשביל מה? הם גם ככה יפלו שוב". זה נשמע לי בדיוק כמו שאר ההתחמקויות שלהם מאחריות (מזכיר לי את הקטע עם החלונות הנופלים, אני מעריך שגם להם ענו בצ'מפיון ש"ככה הרכב מגיע"). מזל שהוא לא נתן לי את אותה תשובה על הציר של הדלת שיצא מהמקום.

3) במצב 1 במזגן (למי שאין בקרת אקלים) יש שריקה מעצבנת מהמזגן, זה הגיע למצב שבקיץ חברה שלי הייתה צריכה לכבות את המזגן ולפתוח חלון כי הרעש הפריע לה. ישבנו בפאביה חדשה שמחכה למסירה + רכב הדגמה שעליו נהגנו לפני שרכשנו את הפאביה שלנו (לרכב הדגמה היה עם 22K ק"מ על השעון) ובשניהם אין את הרעש שיש בפאביה שלנו.

 

לאחר הביקור במוסך דברתי עם השירות לקוחות וחוץ מ"אנחנו מבינים לליבך" לא יכלו להגיד לי כלום. לכן החלטתי על מלחמה כנגד צ'מפיון. אני אמרתי להם שאני כרגע פונה לכל מיני עיתונים שישמחו לפרסם הצהרות מפי בכירים בסקודה שיש ברכב "פאקים" שהם כמובן לא מספרים במעמד הרכישה, לא מוכנים לטפל בהם וכל בעיה שצצה ברכב אומרים לי ש"ככה זה הרכב" ולא מוכנים להודות שקיבלתי רכב דפוק ומחליפים לי אותו.

הנציגה ביקשה ממני לבדוק את העניין ולחזור אליי. כמובן שעד סוף היום לא חזרו אליי, בדיוק כמו בפעם הקודמת. לפחות שתחזור אליי שהעניין בבדיקה, שהיא הפנתה את הנושא למישהו בכיר.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל אפתח ואומר שהשירות של צ'מפיון הוא זוועתי- כמו רוב היבואנים בארץ, אז אין מה להתרגש.

 

בנושא הסל"ד אינני יודע למה אתה כ"כ מתעקש- לא מדובר בבעיה, גם אצלי זה כך ואני בכלל לא שם לב לזה.

בנוגע לגומיות בתחתית הקורות A השחורות- פגם בייצור. בחו"ל קוראים ללקוחות ומחליפים להם את הקורות בחינם לקורות חדשות עם גומיות חדשות שהפעם לא נושרות מהרכב. בישראל? הצחקתם את צ'מפיון. אגב, גם אצלי אחת הגומיות נשרה ואני עזרתי לה לנשור מהרכב באופן סופי. ברחיצת הרכב כיוונתי אקדח מים על האיזור ללא הגומיה ואין שום חדירת מים לתוך הרכב, המים פשוט נופלים על הרצפה מהחלק הפנימי של הכנף. בקיצור- לא קריטי בכלל ואני לא מתקן את העיניין עד הטיפול בעוד שנה.

 

בנוגע לכל הבעיות האחרות - לא נתקלתי בהן ולא שמעתי שמישהו נתקל בהן.

- נשירת דלתות בפאביה? מדובר על מקרה נקודתי אצלך. מה לעשות, כנראה הרובוט שהרכיב את הרכב שלך היה קצת "עייף".

- זמזום במהירות ראשונה? גם אצלי אין בקרת אקלים ואין שום ציוץ מהמערכת בשום מהירות.

 

כנראה (לא כנראה, בטוח) שנפלת על רכב "לימון". אני במקומך הייתי ניגש למוסך, מחנה את הרכב באיזו פינה שלא מפריעה לאף אחד, ניגש למשרד, זורק את המפתח (הקוביה) על השולחן ליד הפקידה יחד עם מכתב עם פירוט של כל התקלות שעוד לא תוקנו, מודיע לפקידה שהרכב כאן ועד שלא יתוקנו כל הליקויים אין להם מה להתקשר אליך. תודיע להם שאם תוך כמה ימים אתה לא שומע מהם- מוגשת תביעה עם דרישה להחלפת הרכב לבית המשפט.

 

במקרה יותר קיצוני אתה יכול לגשת עם הרכב לסוכנות, לשים עליו שלטי ענק עם כיתוב: "נדפקתי, רכב בעייתי" ותוך חצי שעה מנהל הסוכנות יוצא אליך עם פיתרון לכל הבעיות.

יש ויכוחים אם מותר או לא לעשות את זה- למיטב ידיעתי מחוץ לסוכנות זה שטח ציבורי ואתה יכול לעשות מה שתרצה, זה רכב שלך.

 

ותתעודד (עד כמה שאפשרי לרשום דבר כזה)- יש בעלי מכוניות חדשות עם צרות הרבה יותר גדולות משלך...

אחרי חודש ו-3 שבועות עם הפאביה אני ממש מרוצה מהרכב (טפו טפו טפו!).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5636 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...