Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאוכזב מאוד מרכישה של סקודה פאביה חדשה, מה ניתן לעשות?


redroze
שימו לב! השרשור הזה בן 5639 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא לא.

לא.

בתור בעלת לימון, שביקרה במוסך כבר 5 פעמים (שבוע הבא ה6 יבוא), אני יכולה להגיד המון דברים.

אבל על השירות שני מקבלת מהמוסך אני לא יכולה להגיד שום דבר רע.

להיפך.

כל דבר שלא נראה לי, הם מחליפים בחדש, אם אין במלאי אז מזמינים.

מבחינת הגומיות, רק אמרתי את המילה הגומיות וישר הוא ענה לי, שזה ידוע ואפשר להחליף בכיף ושהוא אישית לא יודע מה טיב ההחלפה כי זה ינשור שוב, אין להן ערך הן שם רק בשביל מדידות (מה שזה לא אומר).

אחרי שראיתי שהגומיות החדשות נראות יותר רציניות והכל נראה שם יותר רציני, אמרתי להם שאני רוצה להזמין, ואמרו "בכיף".

הכל שם תמיד מלווה בחיוך וביחס אדיב (למרות שאני מגיעה לשם כבר כמו מפלצת רצחנית).

 

מעבר לזה, התקשרו אלי והודיעו לי שאני מקבלת טיפול ראשון- 15,000 חינם.

---------------------------------------------------------------

שורה תחתונה, נכון שהדברים הקטנים האלה מרגיזים, אבל טוב לדעת שבניגוד למה שתמיד חשבתי על צ'מפיון מוטורס, השירות שלהם מאוד טוב ומאוד הולך כלפי הלקוח, שזה דבר חשוב ביותר בפני עצמו.

היום עדיין אין שום רכב בעלות של עד 120,000 שח שהייתי בוחרת על פני הפאביה.

הפאביה נמכרה.:-(

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 236
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני עדיין טוען שהשירות של צ'מפיון הוא מבחינתי מתחת לכל ביקורת ואני מאוד מאוכזב מהם. הסיבה היחידה שאני לא ניגש למוסך כדי להחליף את הקורות זה בגלל שאני רוצה לראות אותם כמה שפחות.

אחרי שקיבלתי לאורך שנים שירות גרוע אצל סמל"ת, חשבתי שצ'מפיון הם קצת יותר רציניים. מסתבר שמדובר באותה גברת בשינוי אדרת.

 

כדי לבסס את דבריי, אני מעתיק לכאן את המכתב ששלחתי לחברת צ'מפיון בת"א עם כל השתלשלות האירועים שהיתה לי.

לא ציפיתי שיחזרו אליי אך חזרו אליי בכל זאת אחרי יום אחד. התגובה של הפקידה: "אנחנו יכולים לעשות משהו?" אני עניתי להם שאינני רוצה מהם שום דבר, רק ליידע אותם איך האנשים שלהם עובדים כדי שיפיקו לקח ללקוחות הבאים.

________________________________________________________

 

טקסט המכתב:

 

לכבוד

צ'מפיון מוטורס ישראל

יבואנית פולקסווגן, סיאט, סקודה ואאודי לישראל

פקס: 035775228

 

 

הנדון: חורים/שריטות בדשבורד ברכב חדש עקב התקנה רשלנית של "רדיו מילאנו"

 

 

בתאריך X שחררתי את רכבי ממוסך "סקודה" בחיפה. מס' ימים בודדים לאחר מסירת הרכב הבחנתי לתדהמתי בשני חורים קטנים על הדשבורד, הממוקמים שניהם על מכסה כרית האוויר בצד הנוסע הקדמי.

התקשרתי ל- X, הנציג שממנו נמסר לי הרכב והוא ביקש שאגיע למוסך. נסעתי למוסך במיוחד, נסיעה של 40 ק"מ סה"כ והוא ראה את הנזק.

להערכתי בעת ההתקנות ב"רדיו מילאנו" של הרדיו דיסק והקודנית, הניח המתקין מברג או כלי חד אחר על הדשבורד וגרם לנזק.

 

בתאריך X שלחתי אליכם פקס, ובתגובה ביקשתם שאגיע ל- X, הנציג שממנו רכשתי את הרכב בסוכנות בחיפה. נסעתי אליו במיוחד, עוד 40 ק"מ, והוא טוען שאומנם יש נזק ("שריטה") לטענתו אבל בגלל שהנזק קטן אי אפשר לעשות כלום. הוא הבטיח שיחזרו אליי עוד יומיים, כבר מעל שבועיים עברו ואף אחד לא חזר.

מהפנייה הראשונה בנושא (ימים בודדים לאחר המסירה) ועד עכשיו עבר כחודש וחצי (!) ללא כל מענה.

 

עוד יותר צר לי שעם הזמנת הרכב הזמנתי גם חיישני רוורס, ובעת קבלת הרכב נדהמתי לשמוע את הנציג אומר לי "שכחנו להתקין, תבואו שבוע הבא". אחרי שראיתי את החורים כבר הבנתי עם אילו מתקינים יש לי עסק, וכמובן שלא הגעתי להתקין את החיישנים שהיו אמורים להיות מותקנים טרם מסירת הרכב ע"י הסוכנות בחיפה.

כמו כן בעת ההזמנה ביקשתי מראש סיומת 67 ("סיומת עדכנית") במס' הרישוי, במקום זה הנציג בחר להתעלם מהבקשה הכ"כ פשוטה והמזערית לביצוע ונתן לי סיומת 61, למרות שגם סדרת 64-^^^-30, גם סדרת 67-^^^-33 וגם סדרת 67-^^^-34 היו פתוחות עבור סקודה ע"פ מידע פנימי במשרד הרישוי.

 

צר לי שאתם מוסרים רכבים חדשים שעלותם מעל 100,000 ₪ כשהם פגומים ע"י שריטות וחורים בדשבורד, ועוד יותר שאתם מזלזלים בצורה כ"כ בוטה בלקוחות. לא אתפלא שהבחנתם בשריטות/ חורים הללו ומרחתם את הדשבורד בחומרים מבריקים טרם המסירה, שגרמו לטשטוש החורים.

אם כל זה לא מספיק, לפני כשבוע עפה גומיית איטום שנמצאת מתחת לקורת A בצד נהג. האם גומיות איטום שעפות מהרכב תוך כדי נסיעה הם דבר מקובל ברכב חדש מהניילונים?!

 

הרכב חודש וחצי אצלי ועד כה עבר כ- 550 ק"מ, מתוכם 80 ק"מ "נשרפו" על ריצות למוסך ולסוכנות רק כדי לשמוע "יש נזק אבל הוא קטן". עם כל הכבוד, גם נזק קטן לא צריך להיות ברכב חדש!!!

 

לא העלתי על הדעת שברכב חדש לחלוטין יהיו חורים ושריטות על הדשבורד, שגומיות יעופו מהקורות, שאזמין חיישני רוורס ובעת המסירה אגלה שהם לא מותקנים כי הם "שכחו", שאפילו בקשה כ"כ פשוטה וחשובה מאוד עבורי בנוגע לסיומת הלוחית אפילו לא תזכה לטיפה אחת של התחשבות.

 

הדרישה המקורית הייתה להחליף את מכסה כרית האוויר, אך שהתברר לי שהדבר לא אפשרי- אני לא רוצה מכם יותר כלום, אבל אין שום ספק שרכב חדש מכם אני יותר לא ארכוש.

________________________________________________________

 

עד כאן המכתב.

הייתי תקיף יחסית בכוונה, מקווה שפאשלות כמו אלה לא יקרו ללקוחות הבאים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין מה המצב של הפאביות יהיה עוד 10 שנים מהיום.

 

נטלי,תפסיקי לנחם אותך ולנסות לשכנע את עצמך שזה אוטו אמין.

זה בסדר, גם את נפלת בפח של אוטו ממוצע שיש בו רק דבר אחד ומיוחד, שהוא לא אמין בשיט!

תביני כבר דבר אחד, זה רכב חדש עם הניילונים, הרכב שלך לא אמור לכנס למוסך אפילו לא פעם אחת!

את יודעת איזה רכב מבקר 6 פעמים במוסך? רכב יפני שהוא כ-12 שנים על הכביש.

 

"הכל שם תמיד מלווה בחיוך וביחס אדיב " = הדבר היחידי שהם יודעים לעשות שהם רואים אותך סובלת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין מה המצב של הפאביות יהיה עוד 10 שנים מהיום.

 

נטלי,תפסיקי לנחם אותך ולנסות לשכנע את עצמך שזה אוטו אמין.

זה בסדר, גם את נפלת בפח של אוטו ממוצע שיש בו רק דבר אחד ומיוחד, שהוא לא אמין בשיט!

תביני כבר דבר אחד, זה רכב חדש עם הניילונים, הרכב שלך לא אמור לכנס למוסך אפילו לא פעם אחת!

את יודעת איזה רכב מבקר 6 פעמים במוסך? רכב יפני שהוא כ-12 שנים על הכביש.

 

"הכל שם תמיד מלווה בחיוך וביחס אדיב " = הדבר היחידי שהם יודעים לעשות שהם רואים אותך סובלת.

 

אני חושב שהתגובה שלך אינה שווה התיחסות בXXX.

אתה כמו הרבה פה מסיקים מסקנות על סמך מיקרי קיצון, אבל היי, לא נורא, אנחנו כבר רגילים לשיטחיות הזו , ולנימה הידענית הזו , כן אנחנו גם יודעים שיפניות לעולם לא מתקלקלות, יש לך משהו חדש להגיד שלא שמענו קודם ?

 

יש רק בעיה אחת עם התאוריה שלך, אלפי נהגים מוניות של סקודה שעושים ק"מ שאתה ועוד הרבה מהפורום יעשו אולי ב 10 השנים הבאות, והם מרוצים מאוד מהרכב..

אז למי להאמין ..לאחד שלא הייתה לו מעולם סקודה ,אבל לא מתבייש להסיק מסקנות ועוד ולהתבטא כאחרון התגרנים בשוק, או לאנשים אשר מוצאים מהסקודה את לחמם ??

 

מציע לך להיכנס לאתרים בינ"ל המפרסמים ריקולים של יצרני רכב , תראה שם הרבה יפניות אשר ביקרו למוסך לטיפול בבעיות קשות הרבה יותר מגומיות נושרות, צריך רק לחפש, אבל משום מה אתה כבר קבעת את דעתך בלי לדעת מה קורה מעבר לים איפה ששם אין תרבות מוטורית מפותחת כבישראל..:cry:

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Amital צודק - גועל נפש של אוטו. לא אמין, מתפרק...

 

נטלי, נלך להחליף לסוויפט? :-P

 

לא סוויפט, מזדה 2 אמינה יותר.

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקטבייות מתנ"א שעושות ממוצע של 500 ק"מ ביום עם נהגים שונים ומשונים, החל ממתנדב בן 70 וגמור בחיילת בת 18,לא עושות הרבה בעיות גם כשמתקרבות לחצי מיליון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Amital צודק - גועל נפש של אוטו. לא אמין, מתפרק...

 

נטלי, נלך להחליף לסוויפט? :-P

לא תמיד, ודאי לא בכל מקום, מתקבלת הודעה צינית באופן אליו כיוון כותבה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שיש מקום להודיע לעיתונות או לגורם אחר שיכול לפרסם את הדברים שנאמרו פה. אולי אנשים שכבר רכשו את הרכב לא מוטרדים ממש מהדברים הקטנים שמותארים פה, אבל לקונים פוטנציאלים בהחלט צריכה להיות האפשרות לדעת על כל הבעיות העלולות לצוץ ברכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שיש מקום להודיע לעיתונות או לגורם אחר שיכול לפרסם את הדברים שנאמרו פה. אולי אנשים שכבר רכשו את הרכב לא מוטרדים ממש מהדברים הקטנים שמותארים פה, אבל לקונים פוטנציאלים בהחלט צריכה להיות האפשרות לדעת על כל הבעיות העלולות לצוץ ברכב.

 

 

באמת ?

בעיות שעלולות לצוץ ?

 

אולי גם לפרסם חוות דעת נגדית של נהגי מוניות , ושוטרים אשר נוהגים אלפי ק"מ בחודש ללר כל בעיה ??

לא ראיתי שום פרסום של טויוטה על בעיית מנועים לדוגמא שהיא קרדינלית הרבה יותר, בקיצור שטויות !

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

GOLF כתב:

אני חושב שיש מקום להודיע לעיתונות או לגורם אחר שיכול לפרסם את הדברים שנאמרו פה. אולי אנשים שכבר רכשו את הרכב לא מוטרדים ממש מהדברים הקטנים שמותארים פה, אבל לקונים פוטנציאלים בהחלט צריכה להיות האפשרות לדעת על כל הבעיות העלולות לצוץ ברכב.

באמת ?

בעיות שעלולות לצוץ ?

 

אולי גם לפרסם חוות דעת נגדית של נהגי מוניות , ושוטרים אשר נוהגים אלפי ק"מ בחודש ללר כל בעיה ??

לא ראיתי שום פרסום של טויוטה על בעיית מנועים לדוגמא שהיא קרדינלית הרבה יותר, בקיצור שטויות !

 

וחבל שלא מפרסמים - אם יש בעיה לא צריך לעזור ליבואנים , צריך לעזור לצרכנים :idea: ואנו הצרכנים .

 

טוב שיש את הפורום , האוסף מידע מכולם עבורנו , ועוזר בשיקול הדעת .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת ?

בעיות שעלולות לצוץ ?

 

אולי גם לפרסם חוות דעת נגדית של נהגי מוניות , ושוטרים אשר נוהגים אלפי ק"מ בחודש ללר כל בעיה ??

לא ראיתי שום פרסום של טויוטה על בעיית מנועים לדוגמא שהיא קרדינלית הרבה יותר, בקיצור שטויות !

 

על מה אתה מדבר ועל מה אני מדבר?

רק לפי מה שאמרו פה בפורום אפשר בקלות להבין שיש דברים שמשותפים כמעט לכל הפאביות. מה הקשר בין נהגי מוניות ושוטרים לפאביה החדשה? redroze בעצמו רשם שזה משהו שהוא חשב לעשות, אז מה רע בזה שאנשים ידעו? למישהו זו רק גומיה ולמישהו אחר זה סיוט.

 

מעניין איך היית מגיב אם היית צריך לבזבז זמן על ביקורים במוסך עם רכב חדש. מי שמדבר שטויות פה זה אתה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על מה אתה מדבר ועל מה אני מדבר?

רק לפי מה שאמרו פה בפורום אפשר בקלות להבין שיש דברים שמשותפים כמעט לכל הפאביות. מה הקשר בין נהגי מוניות ושוטרים לפאביה החדשה? redroze בעצמו רשם שזה משהו שהוא חשב לעשות, אז מה רע בזה שאנשים ידעו? למישהו זו רק גומיה ולמישהו אחר זה סיוט.

 

מעניין איך היית מגיב אם היית צריך לבזבז זמן על ביקורים במוסך עם רכב חדש. מי שמדבר שטויות פה זה אתה.

 

כמעט לכל הפאביות ?

כולה 2-3 מכוניות ספציפיות, אצלך זה כבר הפך להיות כל הפאביות.

אין ספק אתה בכלל לא מגזים.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

redzone כתב בעמוד קודם שבתגובה אמרו לו במוסך "למה להחליף את הגומיה?, היא תיפול שוב". אם זו לא הודאה בפגם ייצור כולל אז מה כן? הגיע הזמן שהם יקחו אחריות. על אדם שמשלם הרבה כסף על רכב חדש לדעת הכל, והעובדה שיש משהו שהם יודעים ולא מספרים ללקוח (וזה משהו שהלקוח יכול לקרוא עליו בפורום אחרי שכבר רכש את הרכב) זו בעיה.

 

יום טוב שיהיה לך, גאון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

redzone כתב בעמוד קודם שבתגובה אמרו לו במוסך "למה להחליף את הגומיה?, היא תיפול שוב". אם זו לא הודאה בפגם ייצור כולל אז מה כן? הגיע הזמן שהם יקחו אחריות. על אדם שמשלם הרבה כסף על רכב חדש לדעת הכל, והעובדה שיש משהו שהם יודעים ולא מספרים ללקוח (וזה משהו שהלקוח יכול לקרוא עליו בפורום אחרי שכבר רכש את הרכב) זו בעיה.

 

יום טוב שיהיה לך, גאון.

 

ריקול זה הודאה שיש בעיה , והתחיבות של היצרן לתקן אותה.

חשבתי שזה ברור לך ..גאון..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5639 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...