Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאוכזב מאוד מרכישה של סקודה פאביה חדשה, מה ניתן לעשות?


redroze
שימו לב! השרשור הזה בן 5623 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

והקטע המצחיק באמת, הכול בגלל חיפוי לקורה פנימית ושריטה קטנה בדש בורד...

לכל המתלוננים, מקריאת ה"בעיות" שלכם אני מציע לכם לקחת את החיים בפרופורציה ולהתגבר.

 

מילא היה מדובר ברכב יד 5 שכבר 10 שנים על הכביש...

אבל שילמת יותר מ 100 אלף שקל, ואני לא רואה סיבה אחת שבגללה הרכב צריך להגיע במצב שהוא לא מושלם!

אז אם יש בעיה עם ההתקנה המקומית והרבה מתלוננים לחברה והיא לא עושה דבר - זה כבר מראה כמה אכפת לה.

 

אני לא טוען שהרכב גרוע או לא אמין, ניראה שאנשים אוהבים אותו מאוד - אבשל הזלזול של היבואן מעצבן, ורק בגלל זה אסור לקנות אצלהם.

גם אני לא מת על צ'מפיון, רשמתי כבר בעבר בפורום שהמתנו למעלה מחודש ימים כדי לקבל מערכת חדשה לרכב ( עדיין תחת אחריות ) בעוד שבהונדה זה לקח פחות משבוע, אם זה לא זלזול, אני לא יודע מה זה לזלזל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 236
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אבל אני אישית מאוד בעייתית מבחינת רעשים, כל זימזום הכי קטן מקפיץ לי פיוז.

בגלל זה אגב אני מסרבת לקבל את האאודי כרכב יוקרה, וחולמת על היום שאוכל לשבת בשקט מופתי שלא יבייש מרצדס.

 

בלי קשר להיותי חובב אודי מושבע, על איזה קרקושים/רעשים/זמזומים את מדברת?:shock:

האיכות חומרים של אודי, לפחות מנסיוני האישי, עדיפה על איכות החומרים של מרצדס.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דרך אגב, ראיתי שמוסך סקודה ואולם התצוגה עומדים לעבור בקרוב לראול ולנברג ברמת החייל, איפה שהיו עד לא מזמן מוסכי קיה כשהיו תחת סמל"ת. אז בביקור הבא במוסך בעלי הסקודות יוכלו להרביץ ארוחה במוזס :)

 

אולם התצוגה של סקודה מתוכנן לעבור לאולם הנוכחי של סיאט (שבתורם יעברו לאולם תצוגה בעל תפיסה חדשנית בהרצליה פיתוח).

מצד שני, אם המוסך יעבור ליד מוזס.. זו כבר אחלה של סיבה לקנות סקודה ;)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

amital4

בגלל זה אגב אני מסרבת לקבל את האאודי כרכב יוקרה, וחולמת על היום שאוכל לשבת בשקט מופתי שלא יבייש מרצדס.

 

צר לי לאכזב אותך,

 

אם המדד שלך לרכב יוקרתי הוא חוסר ה"ציקצוקים" בתא הנוסעים,אזי גם מרצדס,וגם ב.מ.וו וגם שאר הגרמניות האיכותיות אינן רכבי יוקרה.

 

או בעברית- לכולם יש רעשים פה ושם.

 

הייתי שבוע עם ב.מ.וו 330 שנת 2004- היו ציקצוקים.

 

הייתי 5 ימים עם מרצדס E240 שנת 2001- היו ציקצוקים.

 

הייתי שבוע וחצי עם מרצדס SLK350- היו ציקצוקים.

 

הייתי בכל מיני דגמים של לקסוס- גם היו ציקצוקים.

 

אז נכון שזה לא ברמה של מכונית "עממית" רגילה, אבל אין רכב שהוא חסין במאה אחוז (גם אם רוב הרעשים הינם מריפודי העור שבעת חיכוך יוצרים כל מיני רעשים,אבל עדיין,קיימים רעשים).

 

לגבי זה שרשם שהוציאו את התקלות (חיפוי קורה מתפרק וחור בדשבורד) מפרופורציה, אתה צודק, רק תוסיף לרשימה סל"ד סרק לא יציב,רעידות חוזרות ונשנות ורעשי מנוע מעבר לסביר (גם על זה התלוננו פה).

 

ידידי,

 

כל אחד והפרופורציות שלו,אולי הכיס שלך מספיק עמוק כדי לא לייחס לזה חשיבות,אבל מבטיח לך ש-99% מרוכשי הרכב (אלה שקניית רכב חדש מלווה אצלהם לעיתים בלקיחת הלוואה וכדומה) לא היו מקלים ראש כמוך.

 

כשפרצו לי לרכב שלי,כל כך התבאסתי וירד לי ממנו החשק (לא יודע,התחושה שמישהו בלתי רצוי ביקר לי באוטו לא נעמה לי) שבבוקר למחרת כבר כתבתי שלט למכירה וברגע האחרון שיכנעו אותי לוותר ולהמשיך עם הרכב.

 

אני מכיר לא מעט אנשים שאחרי תאונה מאוד קלה ברכב התבאסו מזה שהרכב "מוכתם" ופשוט מכרו את הרכב (למרות שלא היה שום נזק שלדתי וכדומה).

 

מבחינתי,לקנות רכב חדש דנדש מהחברה ולגלות בו כאלה ליקויים,אפילו שהם "זניחים" לכאורה- לי זה היה מוריד את כל החשק.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והקטע המצחיק באמת, הכול בגלל חיפוי לקורה פנימית ושריטה קטנה בדש בורד...

לכל המתלוננים, מקריאת ה"בעיות" שלכם אני מציע לכם לקחת את החיים בפרופורציה ולהתגבר.

 

באיזשהו מקום אני מסכים אתך שאלו לא בעיות שמונעות ממני להמשיך לסוע באוטו. אבל אם אני צריך להכנס 4 פעמים למוסך עם רכב חדש אז יש פה בעיה. אני רוצה לראות אותך מקבל את זה שקנית אותו עם תקלה, סידרו את התקלה אבל בגלל שפירקו איזה חלק הרכב שלך מקרקש.

 

תחשוב כמה פעמים הייתי צריך לבזבז יום עבודה ו"לבלות" במוסך בבגלל שנתנו לי רכב דפוק (פעם אחת בגלל פחית שנגעה באגזוז, פעם שניה בגלל הקרקושים שעדיין לא נעלמו ופעם שלישית בגלל רעש מהמזגן + גומיות שבסופו של דבר לא סידרו כלום). לא קניתי רכב חדש בשביל לבלות במוסך.

לצערי היום לא יכלנו להגיע למוסך אז הבדיקה של המומחה של צ'מפיון תידחה כנראה לעוד שבועיים.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקשר לסלד הלא קבוע, זה קורה רק כשהרכב קר, אחרי שהתחמם הוא קבוע על 700-800 וצריכת דלק של 0.6.

על איזה רעשי מנוע שלא בגדר הסביר אתה מדבר? יש לי בפאביה חצי מכמות רעשי המנוע שהיו לי ב206 הקודמת.

אולי מדובר על רכב אחד או 2 לימונים.

וגם לי היו רעידות השבוע, התחילו אחרי שתדלקתי בתחנה שאני לא מתדלקת בה בדרך כלל, אז מעניין למה זה קרה.

ואני אישית מקלה ראש יחסית על התקלות האלה, כי כשבזמנו קנינו פיז'ו 205 GTI , חוץ מהשילדה פחות או יותר, כל הרכב כולל המנוע הוחלף, וצולמנו ביחד עם האוטו בשביל שיראו במפעל בצרפת מי הזוכה המאושר בלימון.

וגם כשקנינו את האאודי האחרונה, בחודש הראשון שלה היא בילתה במוסך עם המון בעיות בחיישני הESP והברקסים, זאת בעיה שלעולם לא הסתדרה.

אז אני אישית, לוקחת הכל בפרופורציה.

 

בכל אופן, בכל האאודים שהיו לאבא היו קירקושים- חדשות דנדשות מהניילונים.

edan82 אני לא יודעת על מה אתה נהגת, אבל אני בחיי הבוגרים, נהגתי ונסעתי על 2 מרצדסים 1 מפוארת מאוד וממש לא זוכרת איזה דגם, שום קירקוש או זימזום לא נשמע.

ואחת בגרמניה, סטיישן חביבה- מהשכרה עם 50,000+- ק"מ.

שום קירקוש לא נרשם גם שם והסתובבנו באיטליה במקומות שלא סלולים כראוי.

הפאביה נמכרה.:-(

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני די מזדהה עם בעיית הקירקושים והרעשים מרכב חדש , זה דבר שיכול לשגע :loco:

 

אני מסיים לעבוד בסביבות 24:00 הלילה שקט ובנסיעה הטיקטוק זה מטרד .

 

זה רכב חדש לאעז לא ?

 

בדקנו רכבים דומים , ושם אין את הבעיה , כנראה נפלתי על רכב לימון (זית) .

 

ומדובר ברכב יפני מאזדה 6 החדשה , פרטית , לא ליסינג .

לבסוף הרמנו את הרכב על "ליפט " ( מתקן הרמה ) והתברר ש חרצן זית (גלעין) נכנס בחריץ הגלגל האחורי .

 

אני מתכנן לכתוב מכתב תלונה רציני למאזדה יפן , ובו אבקש מהם להצר את חריצי הצמיגים ברכבים הנמכרים בארץ .

כי מה שמתאים בכל העולם , לדעתי לא תמיד מתאים "למזרח התיכון " ( פה אוכלים זייתים וזורקים בחוצה ):neutral:

אני לא פונה ליבואן " דלק מוטורוס " כי אני חושש שהם לא יתייחסו ברצינות יתרה לתלונה .

וזו תרומתי לדיון , גם יפנית עושה רעשים .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

edan82 אני לא יודעת על מה אתה נהגת, אבל אני בחיי הבוגרים, נהגתי ונסעתי על 2 מרצדסים 1 מפוארת מאוד וממש לא זוכרת איזה דגם, שום קירקוש או זימזום לא נשמע.

ואחת בגרמניה, סטיישן חביבה- מהשכרה עם 50,000+- ק"מ.

שום קירקוש לא נרשם גם שם והסתובבנו באיטליה במקומות שלא סלולים כראוי.

 

אז כנראה היית מהופנטת מדי מזה שאת נוסעת ב"מרצדס",בכל אופן,לא נהגתי במרצדסים\ב.מ.וו LEMON EDITION, כך שאת יכולה להיות סמוכה ובטוחה,בין אם זה מושבי העור או כל דבר אחר, משהו יצקצק או יזמזם,ושוב, זה גם לא המדד בכלל לרכב יוקרתי או לא.

 

אגב, גם ה-ML320 של חבר שלי (שאני נוסע די הרבה ברכב הזה) מקרקש כמו משוגע (וזה רכב שנת 2002 עם 40,000 ק"מ שמעולם לא ירד לשטח).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הML מהדור הקודם הוא ממש לא דוגמא למרצדס טיפוסית :)

אבל זה לא משנה את העובדה שגם ב E וגם בS יש צקצוקים ורעשים מפה-ושם..

(לדוגמא, בS350 שהייתה לנו בגרמניה הצקצוק הגיע מהכיסוי של המראה שבמגן השמש)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכונית זה אוסף רב של מתכות/פלסטיקים/גומי/בדים, כולם מחוברים יחד בברגים/דבקים/הלחמות וכולם נוסעים בחבורה אחת במהירויות משתנות על כל מיני דרכים/כבישים שהם מצדם מגוון של אספלט/עפר/חצץ/בטון/חורים/מהמורות. למה בדיוק אתם חושבים שלא יהיו רעשים, או "ציקצוקים" בשפתכם?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכונית זה אוסף רב של מתכות/פלסטיקים/גומי/בדים, כולם מחוברים יחד בברגים/דבקים/הלחמות וכולם נוסעים בחבורה אחת במהירויות משתנות על כל מיני דרכים/כבישים שהם מצדם מגוון של אספלט/עפר/חצץ/בטון/חורים/מהמורות. למה בדיוק אתם חושבים שלא יהיו רעשים, או "ציקצוקים" בשפתכם?

 

מסיבה מאוד סבירה :idea: תכנון טוב , הרכבה מדוייקת וחומרים אמינים .

פעם כאשר הייתי רץ, לא היה קירקושים - היום כשחצי מהגוף הוחלף ומחליד , יש לי הרבה רעשים ( ואני גם לא רץ )

 

לי זה לא מתאים , רכב חדש , בודאות לא יהיו בו קירקושים , ואם יש זה יסודר במסגרת האחריות .

גם רכבים ישנים , אם הם מתוחזקים נכון , כאשר מפרקים חלקים , מאבטחים נכון , עם קצת סיליקון , משמנים ציריות

מחזקים ברגים וכו' לא יהיו רעשים - נקודה .

( אני מסוגל להחליף אוטומט איתות אם התיקטוק שלו מעצבן אותי ) ואני אדם רגוע :brickwall:

 

זה מצריך השקעה של זמן וכסף וקצת טימטום חיובי , בגדול אפשר להתפשר על כל דבר - לי זה לא מתאים

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5623 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...