Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6554 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כגון קומפוננט ומגברים לרכב.מבחינת הסאונד והאם המחירים שווים את ההשקעה.תודה מראש.דרך אגב אני יותר בקטע של SQL.

פורסם

מבחינת המחיר שהיבואן והחנות מוכרים אותם בארץ ממש לא שווה.

הייתי לפני מס' ימים בחנות שלהם,ונאמר לי כי "הרמקולים והמגברים הכי טובים בעולם",וזפקו זה בית שימוש לידם.

המוכרים שם ממש לא רציניים.

 

דוגמא למוצר שלהם:

 

http://pompa.co.il/Product.asp?Pid=PA11005&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=398

 

מחיר: 6720 ש"ח

 

אותו המגבר מאתר אקראי בחול :

 

http://www.crutchfield.com/S-IHSOhhizyHs/App/Product/Item/Main.aspx?i=107PA11005

 

700 $

 

מה ההגיון? מחירים מוגזמים למוצרים טובים+ לא יותר.

פורסם
מבחינת המחיר שהיבואן והחנות מוכרים אותם בארץ ממש לא שווה.

הייתי לפני מס' ימים בחנות שלהם,ונאמר לי כי "הרמקולים והמגברים הכי טובים בעולם",וזפקו זה בית שימוש לידם.

המוכרים שם ממש לא רציניים.

 

דוגמא למוצר שלהם:

 

http://pompa.co.il/Product.asp?Pid=PA11005&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=398

 

מחיר: 6720 ש"ח

 

אותו המגבר מאתר אקראי בחול :

 

http://www.crutchfield.com/S-IHSOhhizyHs/App/Product/Item/Main.aspx?i=107PA11005

 

700 $

 

מה ההגיון? מחירים מוגזמים למוצרים טובים+ לא יותר.

 

תודה על תשובתך ואיך הקומפוננט שלהם ה DB6500 למשל איכותי או לא.?

ובעניין המחירים בארץ הכל ידוע אני לרוב מביא מארהב למשפוחה שלי שם יש חנות .אמנם מכס ומשלוח אבל בכל זאת שווה.

×
×
  • תוכן חדש...