Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6573 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

לאחר שהתקנתי את המערכת נהייתה בעיה במערכת ההצתה.

 

מה אני צריך לעשות בשביל שיהיה הכל תקין?

 

תודה לעוזרים.

פורסם

ללכת למתקין שלך ולדרוש תיקון.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

בוקר טוב לכולם!

 

לאחר ההתקנה התחילה בעיה כזאת:

 

מתי שהמנוע קר ב-5 , 10 דקות בתחילת הנסיעה האוטו מאוד רועד ובלחיצה על דוושת הגז

 

התגובה היא של הרכב מאוד מוזרה הוא לא מאיץ כמו שצריך ומתחיל לראוד.

 

לאחר התיעצות אם חבר שמבין קצת הוא אומר שביגלל שהמערכת לוקחת הרבה חשמל יתכן

 

וזה גרם לבעיות במערכת ההצתה והציע לי להחליף את חוטי ההצתה.

 

לכן אני גם חושב שהמתקין לא קשור לזה.

פורסם
בתחילת הנסיעה האוטו מאוד רועד ובלחיצה על דוושת הגז

התגובה היא של הרכב מאוד מוזרה הוא לא מאיץ כמו שצריך ומתחיל לרעוד..

אכן נשמע שזו בעיה של חוטי הצתה. יתכן כי בטעות "נמשך" החוצה קצת אחד החוטים. נסה קודם (עם רכב וסוויץ כבוי) "להכניס" את החוטים יותר טוב למקומם - משני הצדדים. במידה ולא נפתרה הבעיה, תחליף אותם - זה לא דבר יקר (חוטי הצתה הפשוטים והפופולריים של BS-עולים גרושים).

 

החווט למערכת תקין?

 

ונכון, לא תמיד המתקין אשם..

פורסם

מה הבעיה?

תכבה את המערכת. ותבדוק.

עם זה מפסיק. יש לך בעיה עם מערכת החשמל.

עם זה לא מפסיק יש לך בעיה אחרת שלא קשורה למערכת החשמל של המערכת.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
אכן נשמע שזו בעיה של חוטי הצתה. יתכן כי בטעות "נמשך" החוצה קצת אחד החוטים. נסה קודם (עם רכב וסוויץ כבוי) "להכניס" את החוטים יותר טוב למקומם - משני הצדדים. במידה ולא נפתרה הבעיה, תחליף אותם - זה לא דבר יקר (חוטי הצתה הפשוטים והפופולריים של BS-עולים גרושים).

 

החווט למערכת תקין?

 

ונכון, לא תמיד המתקין אשם..

 

חוטי הצתה של BS לא שווים כלום ומסוכן להתקין אותם ברכב בעל מחשב ניהול!

 

איך אתה נותן המלצה לחוטים זבל?!

 

החוטים של BS בעלי התנגדות גבוה, שימוש בחוטים כאלו יגרמו למנוע לא לתפקד כראוי.

 

לפותח האשכול - האם זה קורה גם שהמערכת מכובת? אם הבעיה לא קשורה למערכת פועלת, לא פועלת, יש לך בעיה אחרת שלא קשורה להתקנה.

 

אם זה קוה רק שהמערכת פועלת אז יש לך בעיה שהמערכת מעמיסה על האלטרנטור, פנה לחשמלאי שיבדוק שהאלטרנטור מתאים למערכת מבחינת זרם, ויכול להיות שיש בעיה אחרת שהמנוע עובד על סל"ד סרק נמוך.

פורסם
חוטי הצתה של BS לא שווים כלום ומסוכן להתקין אותם ברכב בעל מחשב ניהול!

 

איך אתה נותן המלצה לחוטים זבל?!

 

הלו הלו! קצת נסחפת..

 

החוטים של ביתן ספארק באמת לא שווים הרבה אבל זה פונקציה של מחיר. ברור שסט מקורי או לפחות של BERU מומלץ אך הוא בדרך כלל עולה פי 4 או 5. סתם לשם השוואה ב626 2001 סט של ביתן עולה 90 או 100 שח לעומת 700 שח מקורי אולי אני לא מדייק אבל זה בערך היחס. ואגב, הכבלים עצמם פחות בעייתים, בעיקר הסופיות ואופן חיבורם.

 

מסוכן להתקין אותם ברכב בעל מחשב ניהול?! אז למה רוב ואני מדגיש רוב המוסכים בארץ משתמשים בסטים שלהם ולא רק בסובארו 89 קרבורטור? אז נכון שבטיפול הבא הוצאת אותם כדי להוציא פלאג שים אותם בפח כי כנראה קרעת אותם אבל כמה טיפולים אתה עושה?

 

בקיצור, אם אכן החוטים בעייתים ויש תקציב לך על משהו איכותי יותר מBS ואם אין תקציב לך על BS.

פורסם

shorlakk החוטים ממש זבל, תשאל בפורום הטכני ואף אחד לא ימליץ להתקין אותם.

 

 

חוטים איכותיים מכילים בתוך פחם , התכונות של פחם הם ככל שהטמפ' עולה ככה הפחם מוליך טוב יותר.

 

החוטים של BS לא מוליכים טוב את הניצוץ, ולרוב הניצוץ בורח מהבידוד המסכן...

 

שיש לחוטים התנגדות גדולה הניצוץ עלול לא לעבור החוט הצתה כי הוא בעל התנגדות גבוה ויעבור דרך הצמה של המחשב ולהגיע למחשב ניהול ולהרוס אותו, חבל שאתה ממשיך להציע לו להשתמש בחוטים האלו.

 

חוטים איכותיים עולים כ500 ש"ח וצפונה, ולא סתם הם יקרים, הם אפילו לא "עשויים מזהב" אבל עושים את העבודה כמו שצריך.

 

חוטים מאיכות ירודה יגרמו לחוסר סחיבה,סל"ד לא יציב ועוד הרבה צרות.

פורסם

קיבלתי.

 

אכן החוטים ממש זבל ואני חוזר בי מההמלצה להתקינם.

 

הסיבה לכך שרוב המוסכים משתמשים בהם זה פונקציה של זמינות (כל חנות חלפים) ומחיר (גרושים).

ממליץ מאד על BERU למרות שלעיתים הם יקרים יותר ממקורי (!) ואין להם במלאי (בארץ) לכל רכב/דגם שתחפוץ.

 

צביקה.

פורסם

אני קניתי BERU חדש בזמנו לגולף בסביבות ה350 ש"ח

היה בהחלט הבדל בתגובת הדוושה ועידון המנוע בסל"ד סרק

שווה כול שקל - בייחוד כשמחליפים חוטי הצתה לעיתים רחוקות

ממליץ בחום

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

×
×
  • תוכן חדש...