Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6580 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השבוע תקנו לי מספר פגיעות פח ברכב, מן הסתם זה כלל צביעה של חלקים מסויימים. מדובר בצבע מטאלי. אני מעוניין לעשות ווקס לרכב, האם יש מניעה לעשות ווקס בתקופה מסויימת אחרי צביעה?

פורסם

אוקי, תודה על התגובות. התוצאה כרגע היא 1:1.

אתם יכולים לנמק את תגובותיכם (או לכתוב למה אתם חושבים שהשני טועה) ? או שנעבור לפנדלים?

 

פידג'ין - לפי הטענה שלך אסור לי בכלל לשטוף את הרכב??

פורסם

מדבר מידעה צבעתי כמה פעמים רכבים שהיו לי וקיבלתי איתם בקבוק צבע שיהיה במיקרה ו..

שיצתרכתי טיפה צבע יתפלתי מהמהירות שאו מתיביש פשוט באותו רגע שאתה מעביר תצבע או פשוט נידבק

כמו סופר גלס שלש שניות.

וכל רכב שצבעתי יום למחרת שקיבלתי אוות ההיתי מקבל אותו אחרי שטיפה וכמובן ווקס שזה הפיניש של הצביעה .

אני לא יודע מאיפה הביאו תרעיון של ה10 ימים אבל שיהיה.

יום למחרת שהרכב יוצא מהתנור אין שום בעיה לישתוף עם זרנוק אפילו.

אז תישתוף לך להענתך ותיתחדש

היה נחמד ליראות תמונות ליפני ואחרי

156כוחות סוס מספיקים לי:-)

 

המסמר שבולט נידפק:arrow:

פורסם
פידג'ין - לפי הטענה שלך אסור לי בכלל לשטוף את הרכב??

מאד לא רצוי להשאיר מיים עומדים על צבע חדש בן ימים מאד בודדים. אחרי שהצבע התייבש (יום אחר למשל) אתה יכול לשטוף את הרכב אבל דאג לייבש ממש טוב את כל המים (אל תשאיר שום מקום עם טיפות עומדות). אחרי מספר ימים (שבוע למשל) כבר אין בעיה לשטוף.

אבל לדוגמא, ליטוש (Buffing) לא ממליצים לעשות עד אילו חודש שלם לאחר הצביעה. תהליך ייבוש הצבע לוקח זמן. תן לו את הזמן. למה למהר. חכה שבועיים לאחר הצבע לפני הווקס.

(אגב, המלצות אלו הם לא שלי אישית אלא של צבעים.)

פורסם

צבע חדש צריך מספר ימים לייבוש הסופי, בימים הראשונים הצבע עדין ופגיע.

 

אני לא מבין מה כ"כ דחוף בלעשות ווקס/פוליש/שטיפה.

 

אי אפשר ליתר ביטחון לחכות שלושה-ארבעה ימים?

פורסם

אסור לעשות ווקס אחרי צביע בפחות משבועיים שלושה בגלל שהוקס סוגר את הלקה ולא מאפשר לה

לנשום ולפלוט גזים וכתוצאה מזה הלכה יכולה להתרומם.

אם משהו חולק עלי אני לא נכנס פה בכלל לויכוח לא משעמם לי מספיק...אתם מוזמנים לחפש מידע

בפורומים יעודיים לצבע ולא חסר כאלה.

My mantra: Block it, Block it,Block it, Block it, Block it some more then go back and block it, oh and finally block it !!! Then block it one more time just in case !! Block it one more time just for good measure... spray it, screw it up, sand it all down and start over then repeat...

×
×
  • תוכן חדש...