Jump to content

איתילוי

  • הודעות

    95
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי איתילוי

  1. לאדה סמרה 93 .?מנוע 1500 של שנת 96
  2. בקשר לסוויץ זה ממש לא אמור להיות קשור בטור בעלים לשעבר של אחת כזאת יתעשתי בהבעיה המיתמשחת הזאת הסוג הזה ידוע באין ספור תקלות חשמל שמיתרוצצות מיום ליום מה שאני כן יכול להמליץ לך זה ליבדוק את הספק הכוח של המבצר כשהרכב דולק יתכן מאוד שההלטרנטור לא מספק כוח מספיק
  3. כמה שהחלקים של המנוע בעיתים עדין אין חלקים יש מצב שמנוע של קרינה מתאים לסליקה?
  4. תודה דני אני ישתדל כמה שיותר אמרו לי במוסך שיש בעיה בקרנת משהו כזה ואין אפשרות לסדר מסיבת חלקים לא זמינים יש למישהו מוסג לגבי חלקים למנוע כזה או מישהו שמכיר מנוע כזה למכריה זה יהיה עדיף כי כבר המנוע עשה 250 אלף וראש מנוע בנתים קיבלתי הצעה של 8 אלף שקל מנוע פלוס עבודה זה מחיר הוגן?
  5. למנעל היקר אם ההיתה קורא תשרשור מתחילתו ועד סופו ההיתה מגיע לנקדודה שבה הכנסתי תרכב למוסך כל הדיון שלי פה כיון עד כמה גרוע המצב בישביל שלא יעבדו עלי במוסך
  6. אני יסביר תעינין לא חשוב מה ואיך העיקר שיש תאפשרות של הפוזה של האור הכחול אז זה כבר לא משנה כתוצאה מימה מהמגבר מהפגוש
  7. עד כמה שזה נישמע בעיית חשמל במינוס של הרכב כנראה מהיצתברות של כורזיה מהגשמים
  8. גם במידה והרדיאטור סתום אני לא חושב שהמים יכולים לבירוח להן שהוו
  9. יש בזה משהו גם לי היה בפורד סיפור כזה שהיה לי קצר רציני בחשמל והעברתי חוטים ישירות למצבר תוך 5 דקות החום עלהה ואז עליתי על זה שפשוט זה הכיון ההפוך.בתיקווה שזה הכן הבעיה
  10. איך שהבנתי מהטסט האחרון כל עוד לא משולב שם עץ וזה גומי\ עור זה פסדר הבעיות מתחילות כשיש שילוב עץ . זה ההגה שהרכבתי וזה לא סייאט זה טיוטה סיליקה
  11. לא שהבנתי ממש איך ליבדוק אני לא מבין גדול לפרק תבלגים זה לא בעיה מה שכן עוד פרט שלא הזכרתי באחד הפעמים שדחפתי תרכב שמעתי רעשים של ברזל משהו חורקק
  12. כמה שאתה צודק בקשר לפורד פשוט צחקתי פה לעצמיי מה אפשר לנחש כבר משהו לא יושב טוב בעסק שם תנסה לשמן תמסילות
  13. הכנסתי הילוך רביעי וניסנו לידחוף תרכב אין תגובה זה 99 אחוז שמנוע תפוסס
  14. אני בהלם אבל ניתפס המנועע ! הכנסתי תרכב למוסך בנתיים מבררים לי על החלקים ופחות או יותר על המחיר איך שהבנתי מהבעלים הקודם הרכב עשה וואקם ראש ליפני שנה היה עדיף להחליף מנוע ?
  15. העינין או כזה שניסתי להניע בדירדור במהירות50 לפחות פשוט הרכב עצר שהקפצתי תקלצ. איך אני יכול בדיוק לדעת אם המנוע תפוס כי מחר אני ניכנס למוסך שלא יעבדו עלי שם אם אני מכניס הילוך שני לדוגמא ולנסות ליסחוב תרכב ללא קלאצ זה אמור לזוז.? לגבי הקצר זה ניגרם מהסטרטר...)
  16. הסטרטר עבר שיפוץ בשווי 800 שקל אבל עדין לא מניע ניסתי בדירדור אין תגובה יש מצב שניתפס מנוע
  17. שלום בירשותי טיוטה סליקה כרגע יושב על הרכב צמיד 210 על 45 15 5 ברגים רציתי לדעת מה המרוח ברגים שלה ועד כמה אני יכול להוסיף הבנתי שזה כמו האימפרזה
  18. פירקתי תסטרטר ונתתי לו חשמל ישירות ניכנס לפעולה ויוצא כמו שצריך שהרכבתי אותו בחזרה או ניכנס לפעולה ולא יוצא ואז או מיתחמם ונהיה קצר ועשן אני צריך מישהו מומחה שמשפץ סטררטים יש מישהו שיכול להמליץ על מקום בת"א ?
  19. יצחק וויס סגור יום שישי והמוסך הירוק (אמיר )טס וחוזר רק ביום שלישי יש עוד מישהו מומלץ? במידה וזה קצר בסטסר מה הסיכוים להניע בדחיפה.
  20. תודה רבה דני כרגע הרכב בפתח תקווה
  21. לא במכון הדרום ת"א יפו בשום פנים!(סמיי ) הרצליה הכי מומלץ
  22. שלום לכולם בירושתי טיוטה סליקה שנת 92 לאחר נסיעה של שעה תוך כדי גשם חזק החליט הרכב ליתכבות ולא להניעה ניסתי עם כבלים אין תגובה מה שכן יצא עשן מאחד מהחויטים הישרים למצבר הכיון שלי זה שמהמים נהיה קצר בסטרטר והוא מקצר האם זה יכול להיות קשור ובמידה והסטרטר גמור הנעה בקלצ תעזור להתניעה זמנית תרכב? תודה מראש
  23. ?אין מישהו בקנקן
×
×
  • תוכן חדש...