Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6592 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני נגד לקנות חומרה למחשבים קיימים :p

תמיד יש למישהו משהו זרוק שהוא ישמח להיפתר ממנו :)

ראה לעיל.

 

בכל מקרה, בדקתי בקשר לקונקטור המדובר וזה מה שמצאתי:

 

The 6-pin auxiliary power connector provides additional current for

the board’s +3.3VDC and +5VDC. Using a power supply that

does not have this connector will still provide power as long as the

20-pin ATX main power and 4-pin +12V power are connected

 

השאלה היא - מה בתכל'ס זה נותן לי? למה ה"אקסטרה חשמל" הזה טוב?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

א אולי הטעתי, התכוונתי ל- 6 פינים לכרטיסים מסך והלאה (8 פינים והעתיד הרחוק מצביע על 10).

 

כעיקרון, ברוב לוחות האם, תלוי דגם שוב פעם וכו', חיבור ה- 4 פינים אשר מחובר ללוח אם ליד המעבד בדרך כלל, מספק אקסטרה חשמל לרכיבים שזוללים יותר חשמל מאשר ה- 20/24 פינים מסוגלים לספק, שזה אומר נכון מאוד, כרטיסי מסך.

 

למשל, חיבור ה- 20/24 פינים לא תמיד יכול לספק "אקסטרה" חשמל לכרטיס מסך חדש שקנית שאין לו חיבור מתח חיצוני (כגון 8600GT וכן הלאה) , לכן הוא יזדקק לחשמל רב יחסית למה שמספק חיבור ה- 20/24 שיועבר אליו, לכן, על מנת לספק דרישה זאת, ישנו את החריץ המרובע הקטן של 4 פינים ליד המעבדים לחיבור נוסף של מתח.

 

נכון, המערכת תעלה והכל יהיה בסדר, אבל ברגע שתחבר כרטיס מסך שיחסית זקוק לחשמל ודי חזק, המערכת לא תעלה, כנראה שגם לא תצליח להפעיל בכלל.

זה למה לכרטיסי מסך מודרניים "זוללים" שיש להם חיבורי מתח חיצוניים זקוקים לחיבור מתח חיצוני, מכיוון שבאפיק ה- PCI-E הוא אם אני זוכר נכון מסוגל להעביר מקסימום 70 וואט פלסו מינוס, לכן ישנם עוד חיבורים לכרטיסים שזקוקים במאמץ מלא ועוברים את ה- 70 וואט.

 

זה כל תפקידו, לספק אקסטרה חשמל לכרטיסי מסך, וכרטיסי הרחבה נוספים שאתה מתקין בסלוטים האחרים.

פורסם

שים לב שלא מדובר ב4 פינים בריבוע אלא ב6 בשורה, זה משהו אחר, אך אני מניח שתפקידו דומה עד זהה(אגב אין לי 4 בריבוע לא בלוח ולא בספק).

בכל מקרה - כרגע כרטיס המסך הוא GEFORCE4 64MB ואני לא חושב שאני אשיג משהו טוב יותר בזמן הקרוב.

ומעבר לזה יש כרטיס רשת וזהו.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

מדובר בקונקטור מיוחד שהיה בשימוש רק בלוחות עם RDRAM בגלל צריכת חשמל מוגברת של הזכרונות או ליתר דיוק של הCHIPSET הNORTH BRIDGE.

 

בכל מקרה כמו שנאמר,אתה יכול לקנות ספק משומש או ספר חדש זול שלרוב יהיה בו את החיבור שאתה צריך,תנסה להשיג ספר שבא ללא חיבור 24 פינים ATX 2 אלא בתקנים של ATX 1

פורסם

ברור לי שאני צריך ATX1, העניין הוא שאני מתקשה למצוא ספק עם החיבור 6פינים..

בנתיים אני אנסה את ההצעה של צביקה פיקה - אם זה יתברר כלא תקין, אחפש ספק 350 חדש.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...