Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6147 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באמת שלא הבנתי מה היה פסול בהודעה הקודמת. בכל אופן השאלה היא כזו,אם המחוג עולה לאמצע רק במאמץ מרובה זה תקין? רוב הנסיעות הקצרות מתחילות ומסתיימות כשהמחוג בקושי על האפס. תרמוסטט חדש הוחלף. תודה מראש

פורסם

האם הטרמוסטט שהוחלף מתאים לרכב שלך בוודאות ?

יש טרמוסטטים עם טמפ' פתיחה שונות ומאחר ואיני מכיר את הרכב צריך לבדוק שבאמת הטרמוסטט הישן והחדש- יש להם את אותה טמפ' פתיחה.

כמו כן רצוי לבדוק תקלה אפשרית של יוניט חום מזייף.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

התרמוסטט הוחלף לפני שקניתי את הרכב אז אני לא יודע אם הוא מתאים למרות שהבעלים הקודם מקצועי אז אני מאמין שלא שם הבעיה,אם זו בעיה כי לא נתת תשובה ברורה. נחכה לעוד חוות דעת. תודה!

פורסם

לא תקין.

החשוד העיקרי הוא, כמו שנכתב קודם, הטרמוסטט. כל עוד לא ראית בעינייך טרמוסטט הוא לא שם.

חשוד אחר יכול להיות למשל מאוורר הרדיאטור שפועל ברציפות במשך כל הנסיעה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

לפי התיאור ניראה שאין בכלל טרמוסטט או הוא תפוס במצב פתוח.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

או שהמניאק עבד עלי או שהוא קנה תקול. המאוורר לא עובד רצוף. אפשרי שתסבירו לי איך לזהות את התרמוסטט? אפשר לנסוע ברכב או שהנזק הוא מיידי?

תודה

פורסם
או שהמניאק עבד עלי או שהוא קנה תקול. המאוורר לא עובד רצוף. אפשרי שתסבירו לי איך לזהות את התרמוסטט? אפשר לנסוע ברכב או שהנזק הוא מיידי?

תודה

הנזק לא מיידי, למנוע לוקח זמן רב יותר להגיע לטמפרטורת עבודה, זה גורם לבלאי מואץ וצריכת דלק מוגברת.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אני לא מבין מה הבעיה, גם לי יש פיאט אונו 70S 95 ולאחר שהמנוע מתאמץ, שעון החום מגיע לאמצע ונשאר שם,

עם סטיה של +/- קו אחד בהתאם לפעולת המאוורר.

התיאור שלך נשמע לי תקין.

פורסם
רוב הנסיעות הקצרות מתחילות ומסתיימות כשהמחוג בקושי על האפס.

 

א.ב-זה קר מידי,אלא אם כן אלו ממש נסיעות קצרות והמנוע לא מספיק להתחמם.

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

רוב הסיכויים זה לתרסמוטט תפוס במצב פתוח או בוטל.

כששמנוע מגיע לטמפ' עבודה גע בצינור רדיאטור עליון ותחתון. במידה והם חמים באותה מידה- תקין. אם אחד קר והשני חם יש בעיה בתרמוסטט.

 

אגב, אצלי המנוע מגיע לטמפ' עבודה בקיץ בתוך 5-7 דקות גם בלי מאמץ בכלל.

פורסם

עשיתי את הבדיקה עם התרמוסטט וזה נראה תקין

המאורר מתחיל לפעול במעלות שציינתם למעלה,תקין.

 

ואני אגדיר שוב את הבעיה שלי

כל עוד אני לא בעליה ארוכה או שאני עומד במקום,חום המנוע לא מגיע לאמצע.

תקין או לא ? ואיזה אפשרויות נשארו לבדוק?

יכול להיות שהתרמוסטט לא נסגר טוב ? זה תרמוסטט חדש אולי הוא לא מתאים

תודה

פורסם

אין שום סיבה בעולם שהרכב יתקרר מתחת לטמפרטורת העבודה האופטימלית בזמן נסיעה על כביש מהיר, אלא אם יש בעיה במערכת הקירור. בכל הרכבים התקינים בהם נהגתי עד היום (כולל לא מעט פיאטים) טמפרטורת העבודה התקינה היתה סביב מרכז הסקאלה (בסוזוקי, למשל, טמפרטורת העבודה היא מעט מתחת לחצי) ושם היא גם צריכה להישאר בירידה, עלייה, מישור, עיר, כפר וגם קיבוץ.

 

אם הבדיקה שעשית לטרמוסטט היא הבדיקה שSTIO תיאר אז עשית את הבדיקה הלא נכונה. הטרמוסטט אמור להיות סגור כל עוד המנוע לא הגיע לטמפרטורת עבודה, ולכן אתה צריך לוודא שיש הבדלי טמפרטורת בין הצינור העליון לצינור התחתון.

אפשרות נוספת היא חיישן טמפרטורה שאינו תקין.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

הבדיקה שתיארתי מדוייקת ותופסת לתקלה בתרמוסטט כשהוא תפוס במצב סגור.

כדי לוודא שהתרסמוטט לא תפוס במצב פתוח או בוטל:

 

המתן עד שמנוע הרכב יתקרר לחלוטין והתנע אותו. חכה דקה/ שתיים עד ששעון חום המנוע יעלה קו אחד או שתיים, בכל מקרה שלא יגיע לטמפ' עבודה.

גע בצינורות הרדיאטור עליון ותחתון, במידה והחום שלהם זהה- לא תקין. במידה ואחד קר והשני חם יותר- תקין משום שהתרמוסטט סגור.

×
×
  • תוכן חדש...