Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6609 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שברתי את הקיר בין שתי החדרים בבית שלי,עכשיו אני בונה חדר ענק ומעוצב (25 מטר של פרקט הזמנתי,חדר ענק)

 

בגלל שהכל גדול,גם הטלוויזיה צריכה להיות גדולה.

 

 

אני חשבתי על LCD או פלאזמה בגודל של 42 אינץ',שיהיה הכנה אמיתית ל HD שיש בYES,ומחיר טוב.

 

 

יש המלצות?:-)

DSCF901111111105_resize1.jpg
  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לאחר שעשיתי מחקר מעמיק על הנושא בחודשים האחרונים אני יכול להמליץ לך דבר אחד - לך תראה בעצמך. המגוון גדול מאוד וההבדלים ניכרים לא בדף הנתונים וגם לא בשם היצרן - אלא בפועל. חשוב מאוד לבדוק את הטלוויזיות במקום שמאפשר לך לראות טלוויזיה כי בעיקרון רובן נראות בסדר גמור בשידורי HD או ב-DVD.

 

חשוב שתגדיר תקציב, אבל שים לב שלעיתים טלוויזיות שעולות חצי מחיר מאחרות לא בהכרח פחות טובות למרבית הצרכים. בכלל לא בטוח שאתה צריך טלוויזית HD של פיוניר שעולה 15000 שקל ויותר, כמו שהמליצו לך פה למטה.

 

אם אתה רואה ספורט (כדורגל, למשל) - עדיף לך פלזמה ובתור HD READY טובה בגודל 42 אינץ' אני ממליץ על זו של פיליפס (לא זוכר בדיוק דגם אבל שים לב שיש כמה - כשלפחות אחת מהן ממש לא משהו והאחרת טובה מאוד). סדר גודל של 7000 שקלים.

 

דבר אחרון - HD נשמע מגניב מאוד (לעומת HD READY שזה פחות טוב) אבל זה עולה הרבה ובפועל ההבדלים לא גדולים לרוב הצרכים. עד גודל של 42 אינץ' ואם יושבים רחוק מהטלוויזיה (3.5 מטרים לפחות) בקושי תרגיש בהבדל מול HD READY ויש אפילו סיכוי שבשידורי טלוויזיה רגילים תראה פחות טוב!

 

בהצלחה

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

יש לי חדר יותר גדול ואני ממליץ מאוד על מקרן כמו אצלי בחדר .

זה מעולה ואיכות תמונה מדהימה !

לא החזק או החכם שורד , אלה זה שיודע להתאים את עצמו לסביבתו .

פורסם

לא יודע לגבי המסך, אבל אם אתה צריך משהו להעמיד אותו עליו - שמעתי שרוני מוכר 4 בלוקים במצב טוב.

פורסם

206GTI , אל תשכח שלמקרן יש חסרונות , כמו אורך חיים , צורך במסך (אם אתה רוצה לראות טוב כמובן כן ?) , מערכת רמקולים חיצונית חובה ובהירות שדורשת החשכת חדר כדי באמת להינות ממנו , וזה לפני דברים שנפתרו כמעט לגמרי במקרנים יקרים יותר כמו חימום וכיוונון אוטומטי.

 

מקרן זה נחמד מאוד אם אתה בעיקר רואה סרטים / משחק בקונוסלה עם HD / מחשב , פחות פרקטי בתור תחליף טלוויזיה.

 

דביל/אורן - LCD אכן עדיף שתראה בעיניים ותשחק עם ההגדרות בחנות.

 

אתה בונה רק על הHD של יס או לקנות נגן HD / PS3 / XBOX?

כי אם זה רק זה של יס , אל תבנה על יותר מדי תוכן.

 

בכ"א - כרגע מבחינת טכנולוגיה ויצור , שארפ היא החברה המובילה בתחום (ומוכרת הרבה פאנלים לכמה חברות "קטנות" כמו סוני , טושיבה , פיונייר , לווה וכו...) ביחד עם האחריות 10 שנים שלהם - זו היתה הבחירה שלי (כמובן שהם גם עמדו הכי טוב במבחן הצפייה - גם HD וגם תכנים רגילים).

 

ב42" יש להם דגם אחד שמיובא רשמית על ידי ראלקוטק (יבואן רשמי שנותן את האחריות הנ"ל) שהוא HD READY.

 

במקרה ואתה הולך על FULL HD , הייתי הולך על הסוני ברוויה 40" שאני אישית מאוד אוהב ,

תברר אם יש להם עדיין את המבצע של הטלוויזיה + PS3 ב999 ש"ח - מבצע מצוין שהיה לפחות לפני חודשיים פלוס מינוס.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

 

ללא ספק המסכים של פיוניר הם הטובים בשוק.

אבל 20 אלף ש"ח?

לא נראה לי שזה התקציב.

 

 

אני כרגע חורש את השוק לאורך ולרוחב ברכישת פלזמה 42 אינץ' (ירדתי מנושא הLCD כי אני רואה הרבה ספורט)

 

המועמדים הסופיים שלי: סמסונג Q91

פנסוניק TPH-10

פיליפס 5332

 

סדר גודל מחירים 7-8K.

 

סוני ברוויה? בשביל הדגמים הבינוניים צריך להשקיע 12-13 אלף ש"ח , ואני לא בטוח שזה שווה את ההשקעה מה עוד שהפאנל הוא של סמסונג.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אגב התקציב שלי הוא 6-7K.

 

יש באפשרותי להביא פלאזמה פנסוניק חדשה FULL HD במחיר של 4500 ש"ח,אבל זה כרוך בנסיעה לצפון.

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם
תודה לכל התגובות.

 

איך הLCD הזה?

 

http://www.hi-fi.co.il/sg_product~42LC43~7~148.htm

 

HD אמיתי או רק הכנה (חארטה?)

 

אתה לא קורא, אה?

 

יש HD READY ויש FULL HD. המסך שבלינק הוא READY, שזה בכלל לא חארטה - בשביל 99% מהאנשים ו-99% מהצרכים ההבדלים ממש קטנים. אם זוהי רמת המחיר שאתה מדבר עליה (וזה בסדר - זו גם הייתה רמת המחיר שלי) אז הכי טוב כאמור ללכת לראות בעיניים. לאחר סקר השוק שעשיתי בחרתי בסוף את ה-LCD של הייסנס (אותה רמה מחיר) ואני די מרוצה, למעט שני דברים - האחד הוא שהיא - וכנראה LCD אחרות גם כן - רגישה לאיכות שידור לא טובה. בחלק מהערוצים זה מפריע יותר ובחלק פחות, אבל לא תמיד איכות התמונה מושלמת. יש, אגב, סיכוי שמדובר בכבלים לא מספיק טובים כמו שהיה לי עם ה-DVD - שעשה פסים אופקיים שקופים עולים על המסך עד שהחלפתי את הכבלים שלו.

 

אגב - נראה לי שהסמסונג שכתב אייל היא זו שאני מתכוון אליה. כשראיתי אותה בחנות מול עשרות מסכים אחרים היא מאוד הפתיעה לטובה.

 

אגב התקציב שלי הוא 6-7K.

 

יש באפשרותי להביא פלאזמה פנסוניק חדשה FULL HD במחיר של 4500 ש"ח,אבל זה כרוך בנסיעה לצפון.

 

אם אתה מתכוון לזו אז תודיע לי אם תוותר - אני אקנה במקומך. אחרת אני לא רואה איך פלזמה 42 אינץ FULL HD תעלה 4500 שקלים. אולי 14500.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אייל , חלק מהפאנלים של סוני וחלק של סמסונג (שדרך אגב ידועים בפאנלים מצויינים לשידורי HD , פחות לטלוויזיה רגילה) - אבל אכן זה טווח המחירים והיא טלוויזיה מדהימה אם משתמשים בה לשידורי HD.

 

בנוסף - ראיתי את הפיליפס והסמסונג שאתה מתלבט ביניהן - שתיהן מעולות , אני העדפתי את הפיליפס בקצת.

 

רוני - אם אתה עם כבלים - כבל SCART לממיר (אם זה מג'יק אז הכי טוב :) ) לSVIDEO ולא קומפוזיט / קומפוננט לטלוויזיה והגדרה זהה בממיר - עושה פלאים לאיכות השידור (כמובן שערוצים מעפנים כמו ערוץ אחד משודרים גרוע ועם זה אין איך להתמודד)

 

דביל, במחיר הזה קשה לי מאוד להאמין שתמצא FHD שהוא לא אבו חרטא ובניו

תבדוק אם הטלוויזיה שאתה מדבר עליה היא ברזולוצית 1900 על 1080 - אם היא לא - אז מוכרים לך לוקשים (מה גם ש4.5 הוא לא מחיר הגיוני לFHD נקודה).

 

במחירים שאתה מחפש - אתה תמצא רק HD READY , אבל תן לי להרגיע אותך - רוב השידורים בHD הם 720P - > כלומר HD READY ולא FULLHD

ההפרש מכירים הנוכחי אל מול התכנים לא ממש מצדיק הגיונית קניית FHD.

 

מה שכן , הייתי מגדיל את התקציב שלך בעוד טיפה כדי לקבל את הדגמים המובילים בשוק , סה"כ טלוויזיה קונים לדי הרבה שנים וחבל להתבאס אח"כ על העוד כמה שקלים

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

חסרים פה נתונים:

 

מה המרחק צפיה?

לאיזה שימוש הטלוויזיה (רק YES או עוד דברים)?

 

לא ממליץ לך לבחור ב LCD, כיום פלאזמה טכנולוגיה הרבה יותר טובה לשידורי טלוויזיה, בעתיד אולי זה ישתנה אבל לא בעתיד הקרוב.

אני יכול להמליץ לך על 2 פלאזמות של LG:

42PG200R - עלות בערך 7.5K כולל התקנה וכבלים איכותיים + שירות VIP של ח.י.

42PG60UR - עלות בערף 8.5K כולל התקנה וכבלים איכותיים + שירות VIP של ח.י.

 

ההבדל בין 2 הדגמים:

הדגם היקר יותר עם ניגודיות 1:30,000 לעומת 1:20,0000 בזול

היקר עם קצב רענון של 150HZ לעומת 100HZ בזול

ליקר יש PIP + חיבור USB להתקן כמו דיסק און קיי לצורך צפיה בתמונות\מוזיקה\סרטים (DIVX, לא יודע איזה קבצי וידאו בדיוק, אם אתה רוצה יש לי MANUAL של ה 42PG60UR)

 

בכל מקרה לפני שאתה קונה אני ממליץ לך לראות בעין, בסטריאו סטאר בפ"ת יש מספר דגמים של פלאזמות\LCD לצפיה.

 

ד"א אין לך שום סיבה לקנות FHD, גם אין כרגע שידורי FHD ועד שיהיה זה לפחות עוד כמה שנים טובות (שיהיה קודם HDR אח"כ נדבר על FHD).

חוץ מזה אל תשכח שאם קונים FHD הרזולוציה של המסך יותר גדולה, לכן כל מה שתראה ב SD יראה איום ונורא, גם אם זאת טלוויזיה ב 50K,

זה קורה מכיוון שהשידורים בארץ ברזולוציה הרבה יותר נמוכה (אם אני זוכר נכון 852 על 480) ובעצם הטלוויזיה תמתח את התמונה לרזולוציה של FHD (שהיא 1080 על 1900) = גרוע!

פורסם

אם זה יכנס לך בתקציב (שלא ציינת) - יש את הסדרת מסכי פלאזמה החדשה של פיליפס, KURO.

סדרה פשוט מצויינת עם מסכי הפלאזמה הכי איכותיים בשוק - נבדק ע"י עשרות מגזינים ברחבי העולם וישנה הסכמה גורפת שאיכות התמונה של הKURO היא הטובה ביותר.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.


×
×
  • תוכן חדש...