Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6609 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אם זה יכנס לך בתקציב (שלא ציינת) - יש את הסדרת מסכי פלאזמה החדשה של פיליפס, KURO.

סדרה פשוט מצויינת עם מסכי הפלאזמה הכי איכותיים בשוק - נבדק ע"י עשרות מגזינים ברחבי העולם וישנה הסכמה גורפת שאיכות התמונה של הKURO היא הטובה ביותר.

 

KURO זה של פיוניר כמו שאמר קודמי והמחירים של הסדרה הזאת - בשחקים.

לא מיועד לאנשים מן היישוב, אלא יותר לכאלה עם המון כסף מיותר.

אייל , חלק מהפאנלים של סוני וחלק של סמסונג (שדרך אגב ידועים בפאנלים מצויינים לשידורי HD , פחות לטלוויזיה רגילה) - אבל אכן זה טווח המחירים והיא טלוויזיה מדהימה אם משתמשים בה לשידורי HD.

 

בנוסף - ראיתי את הפיליפס והסמסונג שאתה מתלבט ביניהן - שתיהן מעולות , אני העדפתי את הפיליפס בקצת.

 

רוני - אם אתה עם כבלים - כבל SCART לממיר (אם זה מג'יק אז הכי טוב :) ) לSVIDEO ולא קומפוזיט / קומפוננט לטלוויזיה והגדרה זהה בממיר - עושה פלאים לאיכות השידור (כמובן שערוצים מעפנים כמו ערוץ אחד משודרים גרוע ועם זה אין איך להתמודד)

 

דביל, במחיר הזה קשה לי מאוד להאמין שתמצא FHD שהוא לא אבו חרטא ובניו

תבדוק אם הטלוויזיה שאתה מדבר עליה היא ברזולוצית 1900 על 1080 - אם היא לא - אז מוכרים לך לוקשים (מה גם ש4.5 הוא לא מחיר הגיוני לFHD נקודה).

 

במחירים שאתה מחפש - אתה תמצא רק HD READY , אבל תן לי להרגיע אותך - רוב השידורים בHD הם 720P - > כלומר HD READY ולא FULLHD

ההפרש מכירים הנוכחי אל מול התכנים לא ממש מצדיק הגיונית קניית FHD.

 

מה שכן , הייתי מגדיל את התקציב שלך בעוד טיפה כדי לקבל את הדגמים המובילים בשוק , סה"כ טלוויזיה קונים לדי הרבה שנים וחבל להתבאס אח"כ על העוד כמה שקלים

ליביו, נניח מתחתי את התקציב, איזו פלזמה אפשר להשיג שהיא יותר טובה ?

 

וכשאני אומר מתחתי- נניח הגענו ל 10K.

בתקציב הזה אף אחד מהפיונירים לא נכנס למשל.

 

ובקשר לפיליפס : גם אצלם הפאנלים של סמסונג :D...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אין שאני מכיר.

צריך עוד קצת להגדיל את התקציב ואז אתה מגיע לLCDים עדיפים משמעותית (מבחינת מעבדי תמונה , ואפילו FHD) לפני שאתה מגיע לפלזמות עדיפות.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

יש לי ג'וק חדש בראש,אני רוצה לחבר את המסך החדש ל XBOX 360 ולהפוך לגיימר:-D

 

 

כל מקרה,לא יודע כבר מה לעשות,מצד אחד אני רוצה בזול,מצד שני אני לא רוצה ליפול על זבל...:roll:

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם
רוני - אם אתה עם כבלים - כבל SCART לממיר (אם זה מג'יק אז הכי טוב :) ) לSVIDEO ולא קומפוזיט / קומפוננט לטלוויזיה והגדרה זהה בממיר - עושה פלאים לאיכות השידור (כמובן שערוצים מעפנים כמו ערוץ אחד משודרים גרוע ועם זה אין איך להתמודד)

 

 

מעניין, כמה אנשים אחרים (כולל הטכנאי של הכבלים) טענו בפני שעם איכות השידור שיש בארץ הכבלים הרגילים (SCART 21 פינים מהממיר לבננות צהוב אדום לבן לטלוויזיה) עושים עבודה טובה. אתה משוכנע ש-SCART ל-SVIDEO זה יותר טוב? כמה בערך אמור לעלות כבל כזה?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אל תקנה זול, הזול עולה יקר ואתה תתחרט על זה אח"כ ...

 

ואם אתה מחפש LCD בלבד, יש מסך מדהים של פנסוניק (אין לי מושג הדגם) 32 אינץ' עולה 7.5K ...

 

 

לרוני:

גם לי המליצו SCART ל SVIDEO וזה מה שיש לי

כבל איכותי עולה בין 200 ל 400 ש"ח, תלוי בחברה וכו'

פורסם

רוני , מי שאמר את זה לא מבין כהוא זה.

 

החיבור שאתה מדבר עליו - קומפוזיט - הוא הנחות ביותר.

 

הסדר וסוג החיבורים הוא כנ"ל:

(שים לב שאני לא מכליל את סקארט - שהוא כולל את כל הסוגים האנלוגים בערך , בתנאי שלא מחליפים אותו באמצע לחיבור אחר - הבעיה בסקארט היא איכות השקעים במכשירים זולים ד"א, ואני אתעלם מסאונד כרגע)

1) קומפוזיט - בננה אחת צהובה - הסוג הנחות ביותר ומה שיש לנו לרוב

2) Svideo - חיבור קטן מבוסס 4 פינים - החיבור הכי טוב כרגע לממירים

3) Component / VGA - שני סוגי חיבורים אנלוגים שקולים , האחד - מה שאנחנו מכירים מהמחשב , השני מבוסס על שלושה כבלים , עדיף במעט על הSVIDEO , במיוחד כשעולים ברזולוציות - ואז הVGA הוא החיבור האנלוגי הטוב ביותר שתומך בHD

4) חיבור HDMI / DVI חיבורים דיגיטלים - האיכותיים ביותר.

 

ההבדל בין החיבורים של הSVIDEO לקומפוזיט הוא בהחלט נראה לעין! אי אפשר לפספס (אני מוכן להדגים אם תרצה) וחבל לא לנצל את זה.

 

בקשר לטכנאי כבלים , מזכיר לי משפטי מכונאים שאומרים שעזוב אותך צרפתיות - זבל של מכוניות - הכי טוב טויוטה :)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

הייתי הולך על החברה החדשה שהגיעה לישראל Hisense

רואים בה מדהים ראיתי אצל חבר ממש חלק, מחיר סביר והכי חשוב 5 שנים של אחריות מלאה!

"Don't drink and drive, Smoke and fly"

פורסם
הקורו זה של פיוניר ...

KURO זה של פיוניר כמו שאמר קודמי

 

טעות של כתיבת הודעה ב5 בבוקר :/

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

ליביו,

 

אז בשביל לראות טוב יותר בכבלים אתה ממליץ לי לקנות כבל שיוצא מ-SCART עם 21 פינים ונכנס ל-SVIDEO לטלוויזיה? באיזה אופן בדיוק זה משפר את התמונה? הבעיה שלי כרגע (לפחות כפי שנדמה לי) היא שה-LCD מתקשה עם רזולוציות נמוכות. ברגע ששמים DVD (שגם הוא לא ברזולוציה הכי גבוהה, כמובן) רואים הרבה יותר טוב, אבל בטלוויזיה זה נדמה לעיתים כאילו הוא לא מסדר טוב את הפיקסלים (הוא הרי צריך לשים כל פיקסל מקורי על כמה פיקסלים) וזה גורם ליצירת "מדרגות" בקווים וניכר בעיקר בתווי פנים שהם מעט מטושטשים ככל שהפרצוף קטן יותר על המסך. השאלה היא אם כבל נורמלי יפתור את הבעיה או לפחות יקטין אותה?

 

אגב - אני אתפוס אותך במילה - אשמח אם תבצע לי הדגמה...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ליביו מה רע בחיבור של סקארט לסקארט?

 

הממיר אצלי מחובר ככה למסך, רואים סביר, המחשב מחובר עם VGA ורואים מעולה

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

S-Video אכן יציג תמונה טובה יותר מחיבור Composite. כמה "טובה יותר" ? תלוי ברכיב בטלוויזיה שנקרא Comb filter, ואמור לפרק את אות הוידאו למרכיביו השונים.

 

בחיבור S-Video המידע לגבי הבהירות של כל חלק בתמונה מופרד משאר האינפורמציה, ולכן נחסך השלב של פירוקו (הלא איכותי).

 

בחיבור Component גם צבעי היסוד מופרדים (לא מדויק לגמרי טכנית, אבל מספק לצורך הדיון הזה).

 

בחיבור HDMI המקור (DVD\שידור) הוא דיגיטלי, המסך הוא דיגיטלי, וגם התווך בינהם. זאת להבדיל מכל השיטות שהוזכרו לעיל, שכוללות המרה לאנלוגי, ואז המרה חוזרת לדיגיטלית - כל אחת פוגעת באיכות התמונה.

 

למרות כל זאת, ה"לכלוך" שאתה רואה בשידורי הטלוויזיה כנראה לא יבוא על פתרונו באופן מלא, וזאת מכיוון שהוא כנראה נובע מדחיסת התמונה הגבוהה עד כדי חוצפה שנוקטות HOT (בטירוף) ו YES (קצת פחות).

כל ערוץ נדחס במידה אחרת. ערוצים 2 ו 10 נדחסים פחות. ערוצי נישה נדחסים בצורה שהופכת אותם לבלתי נסבלים בטלוויזיה גדולה.

פורסם
למרות כל זאת, ה"לכלוך" שאתה רואה בשידורי הטלוויזיה כנראה לא יבוא על פתרונו באופן מלא, וזאת מכיוון שהוא כנראה נובע מדחיסת התמונה הגבוהה עד כדי חוצפה שנוקטות HOT (בטירוף) ו YES (קצת פחות).

כל ערוץ נדחס במידה אחרת. ערוצים 2 ו 10 נדחסים פחות. ערוצי נישה נדחסים בצורה שהופכת אותם לבלתי נסבלים בטלוויזיה גדולה.

 

אם ה"לכלוך" לא יבוא על פתרונו - אז מה כן ישתפר? (או שלא הבנתי טוב ואתה טוען שיהיה שיפור נראה לעין בכמות ה"לכלוך"?).

 

אגב - אתה צודק במאה אחוז בנוגע לדחיסה. ערוצים 2 ו-10 רואים סביר בהחלט וגם חלק מערוצי הסרטים. ערוצים כמו ערוץ 1 או ביפ רואים ממש רע לפעמים.

 

ועוד אגב - רק אני מתקשה להתרגל להרחבת התמונה על מסך מלא? רק לי כולם נראים שמנים מדי או סתם מתוחים? בינתיים לפחות, בשידורי טלוויזיה רגילים (שאני דווקא לא רואה הרבה) אני על תצורת 4:3 קלאסית.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

קודם כל, ממש לא רק לך האנשים נראים מתוחים.

הם נראים לכולם מתוחים, כי הם מתוחים...

 

הפיצ'ר הזה של מתיחת תמונה ביחס 4:3 ליחס 16:9 נובע מלקוחות חסרי הבנה טכנית, שמתלוננים על שרכשו מסך רחב יקר, ומקבלים פסים שחורים מבוזבזים מימין ומשמאל.

 

אם אתה זוכר, לפני הרבה שנים סרטי קולנוע (שתצורתם המקורית מלבנית, בעוד שמסך הטלוויזיה כמעט מרובע) היו נמתחים כלפי מטה (בדיוק הפוך מהמתיחה לצדדים שמבצעת טלוויזיית המסך הרחב שלך).

האנשים היו נראים כמו ספגטי, רזים וגבוהים.

 

היום פשוט חותכים חלקים של התמונה מימין ומשמאל כשהסרט משודר בטלוויזיה. אתה רואה לפעמים את הגיבור משוחח עם דמות שאינה על המסך, למרות שבקולנוע היא בהחלט מובחנת...

 

 

לנושא דחיסת התמונה - לא, SVideo לא ישפר את הלכלוכים האלה (Compression artifacts). אם כבר, יעשה אותם יותר חדים ומובחנים... :-)

 

השיפור, אם יבוא, יהיה בעיקר בסרטי DVD. הצבעים יהיו חיים יותר והתמונה חדה יותר. שוב, ה"יותר" תלוי מאוד באיכות מעגלי הפיענוח של כניסת ה Composite בטלוויזיה שלך.


×
×
  • תוכן חדש...