Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6610 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בלי קשר לחוות הדעת הנ"ל (שייתכן ומדוייקת) תמיד יש לקחת בחשבון שתכסיס נפוץ בחנויות למוצרי חשמל הוא כיול תמונה "חיוורת" בטלוויזיות שהחנות אינה מעוניינת למכור, וכיול תמונה בהירה ודינמית בטלוויזיות שהחנות כן מעוניינת למכור.

 

תמיד יש להביא DVD מהבית שאתם מכירים היטב, לבקש את השלט של הטלוויזיה הנבדקת, לכייל את התמונה למצב ניטראלי, לכבות את כל מנגנוני עיבוד התמונה\הסרת רעשים (שמרככים את התמונה ופוגמים בחדות) ולהתחיל מנקודת האפס הזו את הבדיקה. רק אחר-כך יש לכייל את התמונה לפי העדפתכם.

כך ניתן להגיע למסקנה בעלת ערך בדבר ההבדלים בין מסכים שונים.

 

ידוע בהחלט.

לפעמים גם מה שאתה אומר לא עוזר, מכיוון שאם רוצים למכור דגם מסויים יותר מאשר דגמים אחרים,

מחברים את המתחרים דרך הרבה פיצולים תוך שימוש בכבלים באיכות ירודה ואת הדגם המועדף דרך כבלים איכותיים, לפעמים בלי פיצול.

 

דרך אגב, מיד לאחר מכן הייתי בטמפל בר בסינמה סיטי שם ראיתי את גמר גביע המדינה והיו שם פלזמה שאני לא זוכר של מי (סמסונג או LG) לצד LCD של סוני ,

וגם שם ההבדל ניכר. ואני לא חושב שיש לפאב אינטרס לקדם יצרן זה או אחר.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בסוף רכשתי את הטלוויזיה הזאת במחיר שווה דרך חבר של אבא שלי משקם אלקטריק :-D

 

ו42PFP5332וPhilipsו42ואינטשו

 

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=594683

 

היא עלתה לי 6000

 

בZAP היא עולה 7000 דרך יבואן חאפרי ואחריות חאפרית ואני קיבלתי אחריות אמיתית של היבואן האמיתי:twisted:

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם

היום אני רק מקבל אותה,ומחר כנראה שמרכיב אותה.

 

לפי מה שראיתי בתצוגה,בLCD של טושיבה ראו הכי טוב!! בHD כמובן.

 

אחרי זה הפיליפס,ואחרי זה כל מסכי ה LG.

 

לא ראיתי שם פלאזמה שראו בה יותר טוב מאשר הפיליפס הזאת.

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם

לא היו בתצוגה את הסמסונג Q91 והפנסוניק PH10 ? אלו שני הפייבוריטים שלי כאשר פיליפס נושף בעורפם,

הבעיה שלא מצאתי מקום שמראה את שלושתם ביחד אחד ליד השני.

 

תתחדש.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

לא היה שם את הפנסוניק PH10.

 

אגב,הפלאזמה שמקודם דיברתי עליה היא הפנסוניק PH10,ואותה יש באפשרותי להשיג במחיר של 6200 דרך חנות בצפון שלא עושה משלוחים.

 

מי שמעוניין בה אני אוכל לעזור לו להשיג אותה,אבל הוא יצטרך לנסוע לצפון.

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם

זה סיכון

 

ברגע שאתה לוקח את המסך בעצמך מהחנות, ובהדלקה הראשונה יש בעיות עם המסך, תשכח מאחריות. הם יפילו את האשמה עליך שהובלת לא נכון את המסך וכ"ו.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

מי שמעוניין בחנות טובה יש את סטריאו סטאר בפ"ת, הפלאזמות שבתצוגה שלהם:

היטאצ'י P42A01

LG 42PG200R

סמסונג Q91

פנסוניק PH10 (כמעט בטוח שזה הדגם)

LOEWE נראה לי מדגם XELOS

פיוניר KURO (אין לי מושג איזה דגם בדיוק)

 

מסכי LCD אני לא זוכר דגמים שיש להם שם, אני זוכר שיש פנסוניק מדהימה + היטאצ'י ועוד כמה ..

פורסם

לא במקרה שלי,אני יכול לרקוד על המסך כאילו הוא היה במה בTLV ועדיין תהיה לי אחריות (חבר של אבא 30 שנה כבר אמרתי?)

DSCF901111111105_resize1.jpg

×
×
  • תוכן חדש...