Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6622 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
והמלצה לאיטליז טוב אפשר? אני גר ברחובות אבל גם מחוץ לעיר אפשרי

 

אני לא אוהב לקנות בשר אדום בסופר אלא רק בקצביה

 

אבא שלי, שממנו למדתי את "תורת המינגול", ממליץ על חנות ברמלה.

הוא טוען שזה הבשר הכי טוב בכל האיזור (כשר).

להכוונה:

אם אתה נכנס לרמלה מכיוון רחובות, אתה נוסע עד שתראה חניון שקרוב לתחנת מוניות,

קרוב לתחנה מרכזית. חונה שם וחוצה את החניון לכיוון השוק, שתתחיל לעלות את העלייה

תראה את החנות.

שי אסרף - Team Kobi-Racing

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תתחיל מהנקניקיות - גם כי זה לילדים וגם כי זה מהיר ולא רגיש, ביחד או אחריהן את הקבב - גם אין לו כל כך בעיה עם אש גבוהה.



 

לתת מכת אש לסטייקים שיסגרו (לצבע) ואז על אש נמוכה יותר כ 3 דקות לכל צד ואז להוציא אותם לאלה שאוהבים את היותר חי ועוד דקה - דקה וחצי לmedium well את העוף לשים כשהאש כבר קצת ירדה יחד עם הקבב מיד אחריו ולתת לו זמן.

בכל מקרה אני אישית שם עירבוב של בשרים על האש כדי שלא יתמלאו ממשהו מסויים ואז הסטייקים או כל מה שבסוף לא נאכל.

 

:yum::yum::yum:

 

תגיד לי, איפה אתה בעצמאות??? תבוא לבקר, המנגל מחכה...

פורסם

אם אפשר להכניס תובנה שאני הבנתי בנוגע לסטיקים;

אל תהפוך אותם יותר מדי, למעשה הפיכה אחת וזהו יותר מזה הם כבר פחות טובים.

אם יש תקציב אני ממליץ בחום על דוריס קצבים אבל כיוון שאני לא מאזור המרכז לא אוכל לעזור לך בענין.

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

פורסם
שנה שעברה עשיתי על האש ובאו אורחים שאמא שלי הזמינה לבית, הסטייקים יצאו על הפנים!

 

השנה אמא שלי הזמינה את אותם האנשים שוב בלי לשאול אותי אם אני מסכים (אחרי הכל אני זה שצריך להיתקע ולעשות על האש)

 

בכל אופן, רציתי לדעת מה סדר הבשרים שצריכים לעלות על המנגל מבחינת החום של האש.

 

הבשרים שיהיו:

קבבים תוצרת בית (אגב כמה שומן כבש לשים על קילו בשר טחון כדי שיצא עסיסי מאוד?)

כנפיים או פרגיות לא סגור על זה

סטייקים אנריקוט בלבד

נקנקיות (יבואו שני ילדים קטנים זה בשבילם)

 

מה שיוצא לי בעייתי זה העוף שמשום מה תמיד נשאר לו קצת דם קרוב לעצם ומבחוץ הוא כבר פחם

 

והסטייקים שמשום מה לא מקבלים צבע של צליה אלא נשארים חיוורים כאלה כאילו עשו אותם בתנור ואז אני מסתבך גם עם רמת הצליה כי אני מחכה לקבלת הצבע מה שלא קורה ואז הבשר נעשה כמו נעל והאורחים האלה אוהבים את הסטייק עם קצת דם באמצע.

 

בדרך כלל אני מתחיל עם העוף או הקבבים ואז נקנקיות ובסוף סטייקים

 

אז מה עושים בנידון? איפה הטעות שלי?

 

השנה הצטיידתי בפן של אמא שלי במקום נפנף :)

 

ואז תצטרך גנרטור לפן... לא מעשי למקומות חיצוניים.

 

התפרון שלנו: מברגה נטענת - מרכיבים פלופלור של מאוורר על המברג. עובד סוף הדרך.

 

לא קשור: אני לא מצליח להבין למה צריך להתפוצץ עד הסוף. מה רע בסטייק וקצת כנפיים, וזהו?

פורסם

תומר בשר איכותי וטרי אפשר למצוא גם ביוחננוף, שאם אנני טועה קיים ברחובות גם.

אתמול עשינו על האש כמה חברים ואת הבשר שיצא תענוג קנינו ביוחננוף,

אומנם באשדוד אבל אני מאמין שבכל הסניפים יש את אותה הסחורה.

 

טיפ נוסף למעדנים שאפשר לעשות על המנגל:

 

לוקחים 3-4 ראשי שום שלמים שמים על המנגל ומטפטפים עליהם שמן שיעטוף את כל הראש שום

ונותנים להם להישרף טוב מצד אחד ואז הופכים ושורפים את הצד השני, בודקים עם מזלג

שהשום ממש רך ומורידים מהאש, לאחר מכן מקלפים את השום (בלחיצה קטנה עם האצבעות הקליפה יורדת)

זורים מלח וישר לפה. מעדן אמיתי !

 

אותו הדבר עושים עם בצל, לא מקלפים שמים על המנגל מטפטפים שמן והמשך התהליך כמו השום.

 

בתאבון !

פורסם

סטייק טוב וכמו שי אמר, בלי מים

 

מחכים ש"יזיע" דם מלעמעלה, הופכים וכך ההפך 3 פעמים גג כי אז זה וול דאן, סטייק תבקש שיחתוך 250 גרם

עם מדובר במנגל של רציניים (פחמים) על גחלים רק אחרי שהפכו ללבנים (אחרת הם שורפים מהר ואז אתה נשאר עם צדד חיצוני שרוף וחי בפנים)

מתחיל בנקניקיות כי אף אחד לא באמת מחכה לגחלים הלבנים אז עדיף שישרף הגועל

עוף רק שאש לא עולה ונרגעה

וסטייק רק שהגחלים לא מעלים אש כל הזמן ויש להם מעטה אפור

 

גחלים כדי להדליק מהר

(כמו ילדה) עם בנזין

 

בלי טעם בנזין, שם שיכבת גחלים על קרטון ביצים , שם "פתיל" של דף עיתון מקומט שיגיע לקרטון, בונה פירמידה על הקרטון כאשר אתה משאיר מקום לפתיל (שיצא מהראש)

בתוך אותה פרמידה דוחף כמה ניירות , שהאש מתחילה טיפה לתפוס אתה כל הזמן סוגר את הפתחים שלה בפרימידה ככה שלא יהיה לה לאן לברוח, וככה האש נהיית יותר חמה מבפנים אבל משאיר מקום לחמצן.

נושף או מנפנף לתוך הפתחים, בסוף אתה פשוט תראה את הערמה בוערת ואז תהפוך את הגחלים שלמטה כלפי פנים

בסוף כל זה, שובר את הגחלים טיפה ומסדר בשיכבה אחידה

 

יותר מזה?

 

אם מדובר בגריל של ילדות (גז) אז פשוט תכוון לבינוני לסטייק ולא תהנה מהטעם של בשר על האש, עדיף גחלים של עץ הדר

מלח רק אחרי סגירת הבשר

תבלינים רק על בשר רע שרוצים לטשטש את הטעם

רשת מנקים בבצל חתוך לחצי

תהיה בן אדם שים בצל נקי (לא מה שניקית איתו) על הרשת ותגיש עם בשר

 

 

 

נ.ב

אני מאמין בקניית כמות בשר איכותית במקום ללכלך את הגריל

 

העל האש האחרון שלנו:

IMGsteak.jpg

פורסם
זה נכון שצריך להפוך סטייק כשרואים בחלקו העליון שמתחיל לצוף קצת דם?

 

זה נכון שהופכים סטייק כשאתה רואה שלמטה הוא קיבל את הצבע המתאים!

 

אם אתה קונה בשר איכותי, אל תתבל! בלי תבלינים! בסוף קצת מלח והכל מעולה. (אני מדבר על הסטייקים)

 

אל תעלה סטייקים על האש לפני שהם הפשירו לחלוטין! הם ייצאו מסטיק!

 

ולהסרת כל ספק שאתה לא יודע, אם מפשירים סטייקים בכל דרך שהיא חוץ מלתת להם להפשיר - עדיף שתשאיר אותם בפריזר.

הפשרה במים זה בסדר, כל עוד שקית מפרידה בין הבשר לבין המים. אחרת אח"כ יש לסטייק טעם טפל.

 

בהצלחה.

GS300.

פורסם
אבא שלי, שממנו למדתי את "תורת המינגול", ממליץ על חנות ברמלה.

הוא טוען שזה הבשר הכי טוב בכל האיזור (כשר).

להכוונה:

אם אתה נכנס לרמלה מכיוון רחובות, אתה נוסע עד שתראה חניון שקרוב לתחנת מוניות,

קרוב לתחנה מרכזית. חונה שם וחוצה את החניון לכיוון השוק, שתתחיל לעלות את העלייה

תראה את החנות.

 

אני הייתי נוקט משנה זהירות בכיוון אנשים (כה לא מדויק) שרשמת כאן.:-) שלא יגיעו ל.......:lol:

אני מרמלה, ולא הבנתי איפה זה מההסבר שלך.

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

פורסם
:yum::yum::yum:

 

תגיד לי, איפה אתה בעצמאות??? תבוא לבקר, המנגל מחכה...

 

אני מנצח על נבחרת של שני מנגלים כבר :twisted: הזמנות מראש פתוחות לעוד משהו כמו שלוש שנים (השנתיים הקרובות גם תפוסות)

 

לגבי הסטייקים מעבר להפשרה במקרר, להוציא את כל הבשר ובמיוחד את הסטייקים שעתיים לפני העליה על האש מהמקרר שיעלה על האש בטמפרטורת החדר.

פורסם

מקום לבשר: "בשר גיל" בראשל"צ ברח' הגדוד העברי. לא כ"כ זול אבל מעולה והכי חשוב, נקי מאוד וכשר.

הדלקת גחלים: לוקחים 1.5 מטר ניר טואלט ומגלגלים לגליל. מציבים באמצע המנגל ועורמים סביבו פחמים מהסוג הכי פשוט (פחמים מעץ הדרים). יוצקים חצי כוס שמן בישול על הניר טואלט מלמעלה שיספג לאורך הגליל. מדליקים ולא נוגעים בכלום. ממתינים 10 דק' והגחלים "עובדים". בלי דלק/נפט/קוביות הדלקה וריח של טרמפנטין.

סדר הכנה: קודם כנפיים בגלל השומן שבעור (וגם כדי לשרוף קצת את הנוצות). אם הם שחורות מבחוץ והפנים דם, האש חזקה מדי. אני לפעמים מגביה את הרשת עם שתי חתיכות ברזל מהצדדים. אח"כ לא ממש משנה. אני אישית שם נקנקיות לילדים, קבב והסטייקים בסוף.

ככלל, לא מפנצ'רים את הבשר במהלך הבישול. בלי חתכים ודקירות. אתה רוצה להפוך תשתמש במלקחיים. אתה רוצה שהבשר יהיה עסיסי ושה"מיץ" לא יברח.

אני לא הופך את הסטייק יותר מפעמיים. ככלל, אני משתדל לא להתעסק יותר מהמינימום הדרוש עם הבשר כשהוא על האש.

סטייקים לא מתבלים על המנגל. אתה מכין אותם ומגיש עם מלח ומגרסת פלפל וזהו. עופות תבלן לפי הטעם. תבלון עודף פוגם. אתה רוצה להרגיש בשר ולא ביסלי גריל... קבב לא מתבלנים. ממליץ לך להגיש אותו עם טחינה.

 

בהצלחה.

 

כמובן שכל הנאמר כאן הוא דעתי האישית.

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם
זה נכון שצריך להפוך סטייק כשרואים בחלקו העליון שמתחיל לצוף קצת דם?

 

לא.

זה הזמן להוציא.

 

תראה, ללמד איך עושים בשר בהתכתבות זה כמו לנסות ללמד נהיגה מתקדמת. יש חוקים, אבל העיקר זה לדעת לחוש מה קורה וניסיון, ניסיון, ניסיון.

 

ועוף זה לא בשר, זה צמחוני.

נקניקיות עוף זה אפילו לא זה.

 

העוף שלך נדפק כי הגחלים חמים מדי ו/או הוא קרוב מדי אליהם. מה שצריך זה סבלנות (לנתחים הגדולים של הבשר שאתה רואה למטה לוקח שעתיים מינימום להיות מוכנים).

assado.jpg

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

פאולו מה זאת אומרת להוציא את הסטייק שמתחיל להופיע שם למעלה?

 

אם שמתי את הסטייק על האש וצד אחד עוד לא נגע ברשת בכלל, אז אין ממש מה להוציא כי הסטייק לא מוכן

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

סטייק טוב הופכים רק פעם אחת!

וכמו שנאמר מעלי אין חכם כבעל ניסיון!

אלוהים נותן אגוזים לאלה שאין להם שיניים


×
×
  • תוכן חדש...