Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6622 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
פאולו מה זאת אומרת להוציא את הסטייק שמתחיל להופיע שם למעלה?

אם שמתי את הסטייק על האש וצד אחד עוד לא נגע ברשת בכלל, אז אין ממש מה להוציא כי הסטייק לא מוכן

 

אתה שאלת מתי מוציאים...

 

סטייק טוב זה קודם כל לקנות בשר טוב. זה 99% מהעבודה והשאר זה לא לקלקל אותו על הגריל...

 

אני עובד בבד"כ עם גריל מתכוונן לגובה, אבל אם אין אפשר לעשות צד אחד חם יותר ע"י ריכוז יותר גחלים. קודם כל חורכים לשתים/שלוש דקות את הסטייק משני צדדיו. לאחר מכן שמים אותו באזור הפחות חם (כמה פחות, זה כבר עניין של רגש), עד שמתחיל להזיע מלמעלה ואז להוציא. אתה אמור לקבל סטייק ורוד (לא נא בשום מקום), רך ועסיסי (סינטה/אנטריקוט ושות' לא אוכלים מדיום-רר. רק פילה, שזה בין כה וכה בשר לבחורות).

כאמור, כדי שההזעה מלמעלה לא תתחיל כשהלמטה כבר שרוף, צריך שלא יהיה חם מדי. אחרת, אם אין מה לעשות והגריל חם, אין מנוס מלהפוך ולהוציא לפני שעשוי יתר על המידה ו/או שרוף על פני השטח. איך יודעים? ניסיון. באמת שאין לי כללי אצבע. צריך לזכור שכדי שסטייק יזיע מלמעלה לאחר הכנה על חום נמוך צריך ס ב ל נ ו ת. זה לוקח עד 20 דקות.

וכמובן, עובי של 2 ס"מ לפחות!

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני היחיד שאוהב את הבשר שלו מת? וול דאן? אפילו השף במוזס לא מסכים איתי, אחרי שכל הפעמים האחרונות שאכלתי שם הוא התעקס לא להכין לי את הבשר עד חריכה.

בברכת יום טוב, רועי. תמיד מוכן ושמח לעזור, בכל נושא.

פורסם
אני היחיד שאוהב את הבשר שלו מת? וול דאן?

 

 

 

 

כן

 

 

12345

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אתה לא היחיד. יש עוד אנשים שלא מבינים מהחיים שלהם בבשר 8)

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אם אתה מחפש בשר טוב אבל יקר ברחובות יש לך את הקצביה של מסעדת מו ומו (נדמה לי ברח' הרצל)

לא זול בכלל

 

יאללה אני הולך להדליק פחמים, עשיתם לי חשק עם כל הדיבורי בשר האלה...

היו: CJ5, CJ6, סמוראי, גולף קבריו, טראנו, פרוזה, סופה, אונימוג, דיפנדר, דיסקברי

ועכשיו עו דיפנדר.... קשה להיגמל מהרגלים רעים

פורסם

אם אתה אוהב את הבשר שלך ככה, תשמור על הכסף שלך תאכל קרוקס.

אלוהים נותן אגוזים לאלה שאין להם שיניים

פורסם
אם אתה מחפש בשר טוב אבל יקר ברחובות יש לך את הקצביה של מסעדת מו ומו (נדמה לי ברח' הרצל)

לא זול בכלל

 

יאללה אני הולך להדליק פחמים, עשיתם לי חשק עם כל הדיבורי בשר האלה...

 

 

אכלתי פעם אחת את הבשר של מו ומו, לא שווה גרוש!

 

הבשר שם יקר בטרוף (סביב 100 ש"ח לקילו) והאיכות לא יותר טובה מהבשר של טיב טעם שעולה 60 ש"ח לקילו.

 

ואני גם כמעט בטוח למה הבשר שם לא יותר טוב ממקומות אחרים, מחיר גבוהה מאוד ובשר לא כשר זה מתכון טוב למיעוט של קונים מה שאומר שאותו נתח בשר עומד יותר זמן במקרר שלהם מאשר בחנויות אחרות. וזאת כנראה הסיבה שהבשר שקניתי שם היה יבש מנוזלים ביחס למה שיש בשאר החנויות.

 

אני כנראה אלך לבלאדי בבת ים וזהו

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

מה עם חינאווי ?

הבשרים שלו באמת טובים או שזאת אגדה בלבד...

 

אני מתחיל להפיק לקחים למנגל הבא ,כי היום , עקב מיעוט אוכלי בשר אמיתי (סטייקים) , קניתי חבילה של סטייק עין קפוא.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

לחינאווי יש דברים יותר טובים ודברים פחות טובים.

הסטייקים שלו מצויינים. ההמבורגרים פחות.

השנה קניתי אצלו כמה חתיכות סינטה ואנטריקוט, פרגיות, לבבות והמבורגרים - הסטייקים מצויינים (במיוחד האנטריקוט המעושן), הפרגיות והלבבות סטנדרטיים. ההמבורגרים לא היו מציאה גדולה (בלשון המעטה).

החומוס שהם מכינים בעצמם מצויין! ;)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אנטריקוט מעושן או מיושן?

 

אגב יצאו לי אחלה סטייקים, ורודים מבפנים ושזופים מבחוץ

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

לא יודע אם השגיאה היא אצלו או אצלי (ממה שהבנתי ממנו) אבל אני די בטוח שהוא אמר "מעושן" :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.


×
×
  • תוכן חדש...