Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6633 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, החלטתי לבסוף לקנות פיאט פונטו ספייס. יש רכב כזה שנת 2003 יד שנייה והיד הראשונה היתה של אותו בן אדם שכעת יש לו את הרכב וזה היה מליסינג והוא החליט לקנות את הרכב שהוא לקח מליסינג ובגלל זה זה כעת יד שנייה.

 

כמה שאלות :

 

1. האם להאמין לו שהוא היה גם היד הראשונה ? האם אפשר לבדוק את זה ?

 

2. האם כדאי לי בכלל להכניס ראש בריא למיטה חולה כי אחרי זה כאשר ארצה למכור את הרכב אז אצטרך לאמר שהיא היתה בליסינג ואז יאמרו לי " לא תודה " ויסרבו לקנות ממני את הרכב... האם יהיה לי קשה למכור את הרכב ?

פורסם

אם מישהו לא הבין אז אני אסביר שוב. ישנו רכב שהבעלים שלו כעת הם יד שניה, יד ראשונה היתה בליסינג אבל אותו בעלים של הרכב כיום אז הוא היה גם על הרכב כיד ראשונה רק שהרכב לא היה שלו, הוא היה רכב מליסינג, כעת הרכב שלו, הוא טוען שהוא קנה את הרכב שהוא נסע עליו בתקופת הליסינג ולכן זה עבר ליד שנייה אבל מעשית זה יד ראשונה.

 

נא להתייחס לשאלות שלי מההודעה הראשונה שלי, תודה.

פורסם

לקנות רכב מליסינג צריך לפני זה לבדוק טוב טוב את הרכב, מעיקר שאסי מנוע גיר,

כי יש הרבה רכבים אחרי תאונות שתיקנו אותם והאנשיםן לא הצליחו למכור אז מכרו לליסינג,

ככה שצריך להזהר מהם ומכל הסוחרי רכב למינהם.

פורסם

אני מציע לבדוק את זה טוב טוב...

אם אכן כך הוא המצב אני לא רואה סיבה שלא לקנות את הרכב...

 

תפקח עין ותהיה מאוד זהיר , ובנוסף תיקח כמובן את הרכב לבדיקה

:shock:
פורסם

בהתחלה חשבתי שמדובר ברכב הבא:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=196892&highlight=%D7%A4%D7%95%D7%A0%D7%98%D7%95

 

ממולץ לקרוא את השירשור המצורף ניתן ללמוד ממנו הרבה, וכאן זה אפילו אותו הדגם עם אותו סיפור של המוכר.

 

בישראל

רכב ליסינג תמיד יהיה:

רכב של המנכ"ל בחברה פרטית,

הרכב שלי בעבודה ואחר כך קניתי אותו

היה רכב של אחותי מהעבודה וקניתי אותו....

או משהו בסגנון, אנשים תמיד מספרים סיפורים בכדי ליפות את הדברים, אם אין לו אישור כתוב מחברת הליסינג שהרכב שימש אותו, תתייחס לרכב כאל רכב ליסינג לכל דבר.

פורסם

בישראל

רכב ליסינג תמיד יהיה:

רכב של המנכ"ל בחברה פרטית,

הרכב שלי בעבודה ואחר כך קניתי אותו

היה רכב של אחותי מהעבודה וקניתי אותו....

או משהו בסגנון, אנשים תמיד מספרים סיפורים בכדי ליפות את הדברים, אם אין לו אישור כתוב מחברת הליסינג שהרכב שימש אותו, תתייחס לרכב כאל רכב ליסינג לכל דבר.

 

תרשה לי לא להסכים איתך.

אני אישית קונה עכשיו את רכב הליסינג שנסעתי עליו 3 שנים ויש לי הוכחות לכך.

במהלך אותם 3 שנים הרכב הצמוד שלי לא ביצע אפילו נסיעת עבודה אחת וכל הזמן שימש כרכב פרטי בלבד. כמובן שגם התייחסתי אליו כאל רכב פרטי.

ההבדל היחיד הוא החותמת "יד ראשונה חברת ליסינג".

 

אז מה? בגלל זה הרכב פחות טוב?

 

אם המוכר יכול לספק לך הוכחות חד משמעיות על כך שהרכב היה צמוד לו במשך 3 שנים מ- 0 ק"מ, זה דווקא יתרון מכיוון שאם הרכב לא היה במצב ממש טוב, העובד לא היה רוכש אותו אחרי 3 שנים.

 

נ.ב. תשאל אותו האם הייתה לו הגבלת ק"מ ו/או דלק בחודש ומי היה מורשה לנהוג ברכב בזמן שהיה צמוד.

פורסם

השאלה היא אם יש לך בכלל ברירה.

 

כש70% מהרכבים החדשים שעולים על הכביש מיועדים לחברות ליסינג, בשוק המשפחתיות פשוט לא נשארו הרבה בררות והסטטיסטיקה עושה את שלה.

 

חברות הליסינג נותנות לרכב האלו טיפול שהוא כנראה קצת פחות טוב מהטיפול לו היו זוכים הרכבים אילו היו מטופלים במוסך מורשה היבואן לפי הספר. הנהגים נוטים לפעמים לקרוע את הרכב קצת יותר כי "זה לא שלי". האם זה מצדיק ויתור? כל מקרה לגופו.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

Tzvika-Pick אני חושב שיש לי ברירה כי אפשר למצוא רכב מידיים פרטיות ועבר של ידיים פרטיות. ( גבר תשטוף את האוטו, זה בסדר לא נתייבש בגלל זה, הכי הרבה אל תשטוף אותו עם צינור, אלה רק עם דלי :) )

 

האם מישהו יודע מניסיון או לא מניסיון האם זה קשה למכור רכב שבעבר היה בליסינג ?

פורסם
השאלה היא אם יש לך בכלל ברירה.

 

כש70% מהרכבים החדשים שעולים על הכביש מיועדים לחברות ליסינג, בשוק המשפחתיות פשוט לא נשארו הרבה בררות והסטטיסטיקה עושה את שלה.

 

חברות הליסינג נותנות לרכב האלו טיפול שהוא כנראה קצת פחות טוב מהטיפול לו היו זוכים הרכבים אילו היו מטופלים במוסך מורשה היבואן לפי הספר. הנהגים נוטים לפעמים לקרוע את הרכב קצת יותר כי "זה לא שלי". האם זה מצדיק ויתור? כל מקרה לגופו.

שוב פעם כל מקרה לגופו. אם העובד מתכוון לרכוש את רכב הליסינג שלו בסוף התקופה, סביר להניח שהוא לא "קורע" אותו ומתייחס אליו בזילזול.

נכון שהחלפים של חברות ליסינג פחות טובים מאשר אצל היבואן הרשמי, אבל כל הטיפולים במתצעים בדיוק בזמן.

לא כל מי שיש לו רכב פרטי עושה טיפולים רק במוסכים מורשים ויש לא מעט כאלה שכל הזמן דוחים טיפולים בגלל העלות שלהם...

פורסם

למה שיהיה לך קשה למכור? ליסינג לא רשום ברישיון רכב.

אף אחד לא צריך לדעת.

מה שאתה צריך לבדוק, שמה שמוכר אומר זה נכון, ומצב הרכב שווה את הקנייה.

זה שזה היה ליסינג, זה כבר לא רלוונטי.

Omnia mea mecum porto

פורסם

לדעתי זה ועוד איך רלוונטי,כי צריך להגיד לקונה שהרכב היה ליסינג ולא להסתיר את האמת,זה מוריד מערך הרכב ככה זה.דבר שני, אם הקונה חכם הוא מתקשר למוסך מורשה ומברר את הידיים שהיו לרכב לפניי.

פורסם
למה שיהיה לך קשה למכור? ליסינג לא רשום ברישיון רכב.

אף אחד לא צריך לדעת.

מה שאתה צריך לבדוק, שמה שמוכר אומר זה נכון, ומצב הרכב שווה את הקנייה.

זה שזה היה ליסינג, זה כבר לא רלוונטי.

 

אני בן אדם ישר ואין מצב שאני לא אומר שהאוטו היה בליסינג, חוץ מזה שאפשר לבדוק את זה במשרד הרישויי...

טוב תודה לכולם אני הלכתי לראות את הרכב היום והחלטתי לא לקנות אותו ולא להתקרב יותר לליסינג, חג שמח.

פורסם

ליסינג לא מוריד מהערך של הרכב. זה לא השכרה. עובדה שלא רושמים את זה בכלל ברישיון של הרכב.

אתה לא חייב להגיד ולשקר.זה פשוט לא רלוונטי.

ליסינג, זה כמו יד רגילה. לרוב, יש נהג יחיד כמה שנים, ואז מוכרים את הרכב.

כמובן שיש גם יוצא מהכלל. בגלל זה אמרתי שתבדוק שמה שמוכר אומר ,נכון.

Omnia mea mecum porto

×
×
  • תוכן חדש...