Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6642 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

יש לי בבית פאסאט B4 1995

יש עליה רדיו דיסק ורמקולים אחוריים וטוויטרים במצב פצצה כלומר טובים מאד

הבעיה שהקדמיים, עושים רעשים ונמרחים אולי בגלל שהם כבר בני 13

אני רוצה להחליף אותם אבל אמרו לי שבדגם הזה הרמקולים מקדימה יחודיים מאד ואי אפשר להשיג את המידה הזו

האם זה נכון או שאני יכול לקנות רמקולים שונים למקדימה ( יש לציין שהם דיי קטנים מקדימה)

תודה מראש

זה דיי דחוף

פורסם

שמע אתה חייב לבדוק את הגודל של הרמקול או שיש לך 5.25 או 4 אינץ

תבדוק עם סרגל פשוט את המידה אפילו בס"מ כל אינץ שווה משהו כמו 2.34 ס"מ

ואז תוכל לדעת איזו מידה הרמקול וממה שאני מבין ממך אתה לא רוצה להשקיע בהגברה וכו'

אז לך על הטמפו של מוראל אחלה של רמקול ביחס למחיר

בהצלחה.

פורסם

בפאסאט יש הגבהה מיוחדת לרמקול שאם אתה צריך לשים רמקול פנצ'י אתה חייב לחתוך להוריד את ההגבהה שעשו.

 

אצלי כך עשיתי ואמרו לי שזה לא טוב לרמקול כי הטבעת (איפה שמכניסים ברגים) של הרמקול לא תשב טוב על הפח .

וזה מה שהיה שפירקתי את הוופרים הופתעתי לגלות שהטבעת נמעכה בצורת גלים.

פורסם
אין לצטט הודעה מעל שלא לצורך

שמעו טוב ברמקולים??

כלומר תסביר לי מה לעשות כדי שכן יישמעו טוב

 

אני לא רוצה להפציץ במערכת

אני סה"כ רוצה מערכת שישמעו בה בכיף שנוסעים באוטו, את האחוריים והטוויטרים יש, הבעיה שהקדמיים מעכירים את השמיעה

×
×
  • תוכן חדש...