Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה בנושא דוח תנועה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6565 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם ברצוני לדעת תוך כמה זמן בערך מקבלים דוח תנועה?

 

אגב זה לא שאני מחכה לדוח פשוט סתם שואל,

פורסם

זה מאוד תלוי בעומס, מתי הסליל מגיע לתחנה שמפיקה את הדו"חות, כמה השוטר עמוס בעצמו, ועוד הרבה משתנים. זה יכול לקחת בין יומיים שלושה לחודש ויותר.

פורסם

לפני 3 שנים צילמה את חבר שלי מצלמה, והוא קיבל את הדוח רק לפני שבועיים =]

זה משתנה כמו שהבחור מעליי כתב, וכן.. ככל הנראה זה יכול לקחת גם מס' שנים.

פורסם
לפני 3 שנים צילמה את חבר שלי מצלמה, והוא קיבל את הדוח רק לפני שבועיים =]

זה משתנה כמו שהבחור מעליי כתב, וכן.. ככל הנראה זה יכול לקחת גם מס' שנים.

 

 

החל מתאריך מסויים (אם אני לא טועה- 1.1.07)- החוק קובע מקסימום 4 חודשים מביצוע העבירה ועד קבלת הדו"ח. בכל מקרה- לפני מועד זה, המקסימום היה שנה לרכב פרטי ושנתיים לרכב חברה.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם
החל מתאריך מסויים (אם אני לא טועה- 1.1.07)- החוק קובע מקסימום 4 חודשים מביצוע העבירה ועד קבלת הדו"ח. בכל מקרה- לפני מועד זה, המקסימום היה שנה לרכב פרטי ושנתיים לרכב חברה.

 

מתצטרף לנושא:

 

היום קיבלתי מכתב מבית משפט (!) שבו רשום שקיבלתי דו"ח בתאריך 12.4.2005 שזה לפני יותר מ3 שנים (וכמובן יש תוספת פיגור של איזה 200 ש"ח).

הקטע שבזמן זה היתי במילואים ובנוסף לפני כשנתיים בדקתי במשטרה האם יש לי דוחות (היה לי איזה סיפר לא נעים ולא ברור) ונאמר לי שלא אך סירבו לתת אישור על כך.

 

הפרטים הרשומים בדו"ח נכונים אבל אין לי ספק שאין שום דו"ח שאני חתום עליו מהתאריך הזה.

גם נראה לי הגיוני שהיתי מקבל כפל קנס וכדומה הרבה לפני זה, לא?

 

השאלה מה אני עושה עכשיו?

ניתן לבטל את הדו"ח?

יש אפשרות לראות מתי עודכן במערכת?

אבי

פורסם

על פי החוק אין חובה שתקבל את הדו"ח.

יש חובה להוכיח ששלחו לך את הדו"ח בדואר רשום.

אם לא לקחת את המכתב, זאת הופכת להיות בעיה שלך.

כדי שיחזירו את הדו"ח למצבו הראשוני, אתה צריך לפנות בבקשה ולהוכיח שהעובדה שלא קיבלת את הדו"ח בדואר היא מסיבות שאינן תלויות בך, למשל: שח"ו היית מאושפז בבי"ח, או לחילופין שהדואר איבד את המכתב ולכן הוא מעולם לא היה יכול להגיע אליך (היו דברים מעולם).

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

לא קיבלתי מעולם את הדוח! לא בגלל שלא לקחתי אותו אלא כי אף פעם לא קיבלתי אותו!

בתקופה הזאת היתי במילואים בבקעה (בטח יגידו לי שזה לא משנה, אבל בכל זאת, היתי קצת רחוק מת"א ששם כביכול קיבלתי את הדוח).

הקטע היותר ביזארי הוא שלפני שנתיים הלכתי למשטרה לבדוק האם יש לי דוחות ונאמר לי שאין והדוח שאותו דורשים ממני לשלם עכשיו הוא מלפני 3(!) שנים, כלומר היתי יודע כשבדקתי לפני שנתיים.

 

אז שוב:

מה אפשר לעשות?

אני לא רוצה לשלם על עברה שלא עשיתי ויתרה מכך - לא הגיוני לדרוש דין וחשבון 3 שנים לאחר ביצוע העברה. זאת פעם ראשונה שאני שומע על דו"ח בתאריך הזה ובמקום שצויין, למה לא קיבלתי עד עכשיו שום התרעה? הרי ברור שאם הכל היה כרגיל הדוח של 250ש"ח היה צובר כפלי קנס הרבה מעבר ל 200 ש"ח. זה עוד דבר שמצביע על כך שמשהו פה מסריח...

אבי

פורסם

חובת ההוכחה עליך.

 

יש כאן שירשורים רבים העוסקים בנושאים כגון אלה לרבות תגובות שלי על התהליך לבדיקה מה קרה עם המכתב בדואר ישראל. (מכתבים גם הולכים לאיבוד בדואר).

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
חובת ההוכחה עליך.

 

יש כאן שירשורים רבים העוסקים בנושאים כגון אלה לרבות תגובות שלי על התהליך לבדיקה מה קרה עם המכתב בדואר ישראל. (מכתבים גם הולכים לאיבוד בדואר).

.

 

את זה אי יודע.

אבל שוב: לפני שנתיים הדו"ח לא היה מעודכן בכלל במערכת!

העברה כביכול בוצע בת"א ולא היתי קרוב לכאן בכלל! עשיתי באותו זמן מילואים איפושהו ליד חברון, כך ששדרות רוטשילד היו קצת רחוקים ממני....

כאשר מעדכנין דו"ח במערכת המשטרתית יש תאריך עידכון? יש רישום איפשהו של האם נשלחו אלי מכתבים או לא??

אבי

פורסם

אתה יכול להיות בהונולולו והמכונית בת"א.

עדיין האחריות היא שלך.

 

יש רישום מתי נשלח ומה מס' הרשום.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

תודה, זה מה שאני מקווה. כי אם היה נשלח היתי יודע (הכתובת אליה קיבלתי עכשיו היא של הורי - והם פדנטים בעניינים כאילו, זו הסיבה שאני בטוח שלא קיבלתי שום דבר לפני זה).

אתה יודע לאן אני צריך לגשת ע"מ לקבל את המידע לגבי הדו"ח? יש כמה כתובות באתר המשטרה וכמובן בטלפון אף אחד לא עונה....

אבי

פורסם

היות והמצב בו אני נמצא יכול לקרות (או קרה) לעוד אנשים, אז אני אמשיך לעדכן את המתרחש - אולי זה יעזור למישהו:

 

אז ככה - היום הלכתי למשטרת תנועה (ברחוב קיבוץ גלויות, הבניין החדש) והסברתי לשוטרת ב"פניות נהגים" שאינני קיבלתי את הדו"ח ושבדקתי לפני וכו'. התשובה שקיבלתי:

 

1. זה שהיית במילואים לא פוטר מאפשרות לקבל את הדו"ח (צפוי והגיוני)

2. הבדיקה שערכו לי לפני שנתיים היתה במערכת ישנה בא הדו"ח אכן לא מופיע (כמה לא צפוי - הש"ג אשם)

3. אם אני מתעקש שלא קיבלתי את הדו"ח אז עלי לפנות למחלקת הונאה ולהגיש תלונה שמישהו מתחזה אלי

 

הלכתי למחלקת הונאה.... הסברתי את ההתרחש ואז נאמר לי (מספר פעמים) שאם אגיש את התלונה והסתבר ששיקרתי אז יוגש נגדי כתב אישום. בכל זאת התעקשתי להגיש תלונה. במהלך הגשת התלונה נשאלתי האם נגנב לי פעם תעודה מזהה ואז נזכרתי שלפני המון(!) זמן אכן נגנב הארנק ואפילו לפני משהו כמו 4 שנים קיבלתי דו"ח חניה שהצלחתי להוכיח שלא היה שלי (למרות שפרטי הרכב-קטנוע היו נכונים). נראה לי שלא נרשם בתלונה נושא דו"ח החניה.

נאמר לי לחתום על דף נפרד 10 פעמים וקיבלתי אישור על הגשת תלונה.

 

ועכשיו כל התהליך נגדי הוקפא (צריך עוד לשלוח מכתב לגביית קנסות) עד שתסתיים החקירה.

 

האמת, אם אכן מישהו מתחזה אלי (עם התעודות מהארנק הגנוב) ולא מדובר במשהו אחר, אז יש מצב שאני בבעיה הרבה יותר חמורה :shock:...

 

נראה מה קורה עם זה... האיתכן ימצאו את המתחזה/הגנב?! קשה לי להאמין...:?

 

אמשיך לעדכן, הישמרו מגנבים ושוטרים!

אבי

×
×
  • תוכן חדש...