Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6658 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום במקרה הסתכלתי תוך כדי שאני נותן גז מאחורי הרכב וראיתי שכשאני נותן הרבה גז הרכב מעשן עשן לבן.

פתחתי מכסה מנוע וגיליתי שכל המים שחורים, וזה אחרי שהחלפתי שלשום מים ושמן.

צריך לציין שהסתכלתי, וראיתי שיוצא מהאגזוז גם טיפות מים אע"פ שבמיכל אידוי לא חסר טיפה.

הרכב סוחב מצוין, לא מתחמם בכלל. להפך, הוא מדי קר ובמכסה שמן אין זכר לטחינה.

תודה מראש לעונים ולילה טוב.

פורסם

מניסון מה שעובד טוב אל תיגע .. כשלא יעבוד טוב אז תיגע.

עשן לבן זה לא סימן טוב , אולי השמן שלך ישן וכדאי מאוד להחליף שמן +פילטר שמן ומומלץ גם מים בראדיטור +ניקוי (לא חובה מקצועי).

בהצלחה !

אם אתה רוצה ראש שקט לך למוסך אל תספר להם מה הבעיה תן להם לאבחן את הבעיה .

נקודה שחשוב שאציין : מוסכים לא תמיד צודקים הם בד"כ ילכו איתך לכיוון הפיתרון היקר או לשם כיסוי תחת (בגלל שהרכב שלי ישן וגם היו לו פחות או יותר אותם תופעות כמו שלך) במוסך יגידו לך לפחות אם תלך לכמה יגידו לך באחד או יותר שבטוח צריך להחליף מנוע .. למה תשאל ??

הם יגידו לך האוטו מעשן ויראו לך כמות עשן מפחידה אל תתרגש ואל תיתן להם להפחיד אותך !

ב-ה-צ-ל-ח-ה !

פורסם

פתחתי מכסה מנוע וגיליתי שכל המים שחורים, וזה אחרי שהחלפתי שלשום מים ושמן.

זה מדבר על סדק בראש או בבלוק מנוע. תופעה חמורה, מכיוון שרדיאטור ייסתם בסופו של דבר בגלל שמן.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
היום במקרה הסתכלתי תוך כדי שאני נותן גז מאחורי הרכב וראיתי שכשאני נותן הרבה גז הרכב מעשן עשן לבן.

פתחתי מכסה מנוע וגיליתי שכל המים שחורים, וזה אחרי שהחלפתי שלשום מים ושמן.

צריך לציין שהסתכלתי, וראיתי שיוצא מהאגזוז גם טיפות מים אע"פ שבמיכל עבוי לא חסר טיפה.

הרכב סוחב מצוין, לא מתחמם בכלל. להפך, הוא מדי קר ובמכסה שמן אין זכר לטחינה.

תודה מראש לעונים ולילה טוב.

השאלה שנשאלת האם חסר שמן מנוע?

האם מי הקירור שמנוניים, ושמן צף מלמעלה?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אולי השמן שלך ישן וכדאי מאוד להחליף שמן +פילטר שמן ומומלץ גם מים בראדיטור +ניקוי (לא חובה מקצועי)

 

"וזה אחרי שהחלפתי שלשום מים ושמן."

 

יכול להיות שעשית את הבדיקה שלך על הבוקר כשהרכב קר?

 

לא. עשיתי את הבדיקה אחרי נסיעה ארוכה מאוד.

 

לצביקה: אני יבדוק עוד מעט אם חסר שמן אבל זה נראה שהשמן צף במיכל אידוי.

 

תודה לעונים והמשך יום מקסים.

פורסם

כאשר הרכב חם פתח את מיכל העודפים.

לחץ גז לסירוגין וראה עם יש בועות במיכל העודפים.

חזור לדווח.

במידה וכן, קומפרסיה עוברת למערכת הקרור.

ראש מנוע.

 

טחינה ב 205 זה מצב ממש מתקדם.

בדר"כ הרבה לפני יווצר המצב הנ"ל.

 

 

בברכה

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

ערב טוב מוש.

עשיתי את זה מיד שראיתי את השמן לא היתה אפילו בועה אחת .

יכול להיות שאין בועות בגלל השמן?

וכרגע גם לא נראה שחסר שמן.

אבל בפירוש המים מלאים שמן והחלפתי אותם ביום ראשון למים ירוקים חדשים.

מה בכל זאת מומלץ לעשות? וממה אני צריך לחשוש?

פורסם

גש למוסך טוב לאיבחון תקלה.

 

אני בטוח שיכולים להמליץ לך כאן חברים בפורום על מוסך טוב. עניין כמו שלך אסור להזניח.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

yosik

קבל... בלוק מנוע כמו שלך.

 

צהוב- מעברי שמן

כחול-מים

אדום- צלינדרים

במידה והיו בועות במיכל עודפים המעבר בין המים לצלינדר נפרץ(בין אדום לכחול).

במקרה שלך,המעבר נפרץ בין כחול לצהוב,הייכן שהוא.

או שייש סדק איפה שהוא בקיר בין כחול לצהוב.

 

בו נקווה שראש מנוע זו הבעיה ולא סדק.

נ.ב

 

מקום מצויין לסדק, זה באזור ברגי הראש (חיזוק לא נכון וכו')

 

 

מקווה שהצלחתי להסביר בפשטות

 

 

mush

11022008.jpg

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

תודה מוש.

הסבר יפה מאוד.

הבנתי את הבעיה.

מה לדעתך כדאי לעשות צריך לפרק ראש?

יש מה לעשות לבד?

או חייב גרירה למוסך?

פורסם
השאלה שנשאלת האם חסר שמן מנוע?

האם מי הקירור שמנוניים, ושמן צף מלמעלה?

בברכה

צביקה

אחרי בדיקה שהרכב קר ועמד במקום ישר ראיתי ששמן לא חסר המים לא מידי שמנוניים אבל צף למעלה שמן כך זה נראה.

והבעיה הגדולה היא שנותנים הרבה גז יש עשן לבן ובדקתי שהרכב חם מאוד.

פורסם
אחרי בדיקה שהרכב קר ועמד במקום ישר ראיתי ששמן לא חסר המים לא מידי שמנוניים אבל צף למעלה שמן כך זה נראה.

והבעיה הגדולה היא שנותנים הרבה גז יש עשן לבן ובדקתי שהרכב חם מאוד.

מכיוון שאני דוגל באימרה " לא לעשות מזבוב פיל", הדגשתי לך באדום, את מה שאני מוצא לנכון חשוב, אם לא חסר שמן מנוע, ושמן מנוע שאמור להיות שמנוני, לא משאיר סימנים שכאלה, הייתי חושד בנוזל קירור שחלק מתכונותיו לצוף למעלה, או שמלאת מי קיקור ממיכל שהיה בוו שמן בעבר!

אם תערוך חיפוש בפורום תגלה שלפעמים ההר מוליד עכבר, ואני פתחתי שרשור בעבר, על לקוח שלי שהחליף מי קירור אצלו ברכב מסוג סובארו גאסטי, אלא מה מי הקירור שנקנו , באחד מרשתות עשה זאת בעצמך, החתלפה בהן התוית, והספק שמשווק לרשת, מספק גם שמן מנוע, והודבק תווית של מי קירור על מיכל בצבע זהה, על מיכל של שמן מנוע, בדוק באם לא קרה מקרה דומה גם אצלך.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...