Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6707 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התאוריה לגבי מהירות התדלוק לא נכונה בכלל.

 

נתקעתי פעמים רבות בחיים בלי דלק והלכתי לחלץ חברים שנתקעו בלי דלק, תמיד הייתי ממלא במיכל של 4 ליטר שיושב לי בבאגז באוטו, כזכור לי הייתי ממלא במהירות הגבוהה ביותר והיה נכנס במיכל בדיוק 4 ליטר כאשר גם על הצג של המשאבה רשום 4 ליטר, ככה שזה לא הגיוני לחלוטין.

 

עוד דבר, כשתדלקי פול טנק כשהייתי על המנורה נכנסו ברכב 52 ליטר לפי המשאבה, וזה הגיוני מאוד כאשר גודל המיכל הכולל הוא 55.

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

התאוריה

"במצב זה הדלק זורם בצורה ממש איטית וזה גם מתבטא על הצג של המשאבה שרואים את המספרים ממש זוחלים.

החיסרון בשיטה הזו שזה ממש איטי וצריך לעמוד בקור ולהחזיק את היד במצב מסוים במשך כמה דקות אבל היתרון שאני מקבל יותר או את אותה כמות שאני בעצם אמור לקבל שאני משלם עליה."

 

עוד חיסרון קטן, אם כולנו נעמוד ונחזיק ככה את הידית, ישתרכו בתחנות דלק תורים, כמו לפני שביתה או מלחמה...

תחשוב על זה.

מה שנכון נכון...

subaru leone מחזירה את הכבוד לכביש :cool:

ESTK מחזיר את הכבוד ל"לאונה"!

פורסם
אבל מה זה משנה אם עשיתי מיכל מלא או רבע מיכל.

"

 

לפי השיטה שלך הפיג'ו 205 שהייתה לי עשתה 30 קילומטרים לליטר בבין-עירוני. מעניין כמה יעשה הג'יפ? :roll:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

שטות מוחלטת - יש לי בבית משאבה עם ידית קופצת בדיוק כמו בתחנות הדלק - אין אויר ואין גם נעליים, הבעיה היחידה היא לפעמים כשממלאים בלחץ אז במעבר הדלק מפיית התדלוק ברכב ועד המיכל הדלק יכול להתערבב עם אויר ואז ישנו קצף בחלקו העליון של המיכל ונדמה לך שהמיכל מלא כאשר הוא לא באמת מלא עד הסוף, אז באמת שווה להוריד את מהירות התדלוק מעט כדי שלא יווצר הקצף המדובר.

אם נכנס דלק עם אויר מהמשאבה אז יש בעייה במשאבה או בצינור שמושכים אויר וזוהי תקלה (או גניבה, תלוי איך מסתכלים על זה) שלא אמורה לקרות.

בריאות לכולם!

פורסם

רגע אני לא מבין מה הקשר בין מיכל מלא לבין חצי,

 

אם הטנק היה ריק כמעט לגמרי (הרי הייתי צריך להגיע לתחנה איכשהו לא?), ומילאתי 100 שקלים.

ה100 שקלים האלו כוללים 17 ליטר והם הספיקו לי לנסיעה של 220 קילומטר.

 

כתוצאה מכך אני עושה 220 קילומטר חלקי ה17~ ליטר יוצא שעשיתי צריכת דלק של 1ל 12.9.

בשביל המרחק שאני עברתי ספציפית שהוא 220 קילומטר, הצריכת דלק היא 1 ליטר לכל 12.9 קילומטר.

 

מה לא נכון בספירה הספציפית למרחק הספציפי שעברתי כאן?

 

אוהד.

פורסם

הבעיה היא שה ~ גדול מאוד באופן יחסי.

 

כדי שהמדידה תיהיה מדויקת אתה צריך לצמצם כמה שיותר את שגיאת המדידה שלך. המנורה (או השעון של הדלק) לא מדויקים. משאבות דלק לא מדויקות (זאת אומרת, הם לא קופצות תמיד באותו הזמן) וגם אופי הנסיעה משתנה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

לדעתי בשיטת התידלוק שלך אתה רק מפסיד דלק (אומנם זניחים אבל מפסיד) :

 

אתה מתדלק נורא לאט נכון? ככה אתה אוהב ולדעתך ככה לא מרמים אותך, אבל מה ? בזמן שאתה מתדלק נורא לאט, הבנזין במיכל מתאדה לו החוצה! הרי פתח התדלוק שלך פתוח, הפייה בפנים, אבל היא לא סוגרת הרמתית ואחרי הכל אויר צריך לצאת מאיפשהו, אז באוויר שיוצא עולים גם אדי בנזין, אותו בנזין שלפני רגע יצא מהמשאבה והקפיץ את המונה, אותו אחד בדיוק, בורח לו החוצה מהמיכל.

 

אז כל פעם שחשבת שאתה מתדלק לאט ולא מכניס אויר במחיר דלק, תידלקת עוד כמה מ"ל שלא באמת נכנסו למיכל אלא ברחו להם לאוויר.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם

נקודה מעניינת , לקחתי את העניין לבדיקה מעמיקה !!!

 

יש לי חבר קמצן בנשמה - בונקר על כל שקל

 

הוא ימות על השוס הזה :evil:

 

חחח :twisted:

כי TOYOTA זה הדבר האמיתי :lol:

פורסם
לדעתי בשיטת התידלוק שלך אתה רק מפסיד דלק (אומנם זניחים אבל מפסיד) :

 

אתה מתדלק נורא לאט נכון? ככה אתה אוהב ולדעתך ככה לא מרמים אותך, אבל מה ? בזמן שאתה מתדלק נורא לאט, הבנזין במיכל מתאדה לו החוצה! הרי פתח התדלוק שלך פתוח, הפייה בפנים, אבל היא לא סוגרת הרמתית ואחרי הכל אויר צריך לצאת מאיפשהו, אז באוויר שיוצא עולים גם אדי בנזין, אותו בנזין שלפני רגע יצא מהמשאבה והקפיץ את המונה, אותו אחד בדיוק, בורח לו החוצה מהמיכל.

 

אז כל פעם שחשבת שאתה מתדלק לאט ולא מכניס אויר במחיר דלק, תידלקת עוד כמה מ"ל שלא באמת נכנסו למיכל אלא ברחו להם לאוויר.

 

 

מאוד מסקרן אותי לדעת מהיכן אתם שואבים את כל המסקנות והתאוריות הללו?

:roll:

אני בתחום הדלק כבר 7 שנים וכל פעם מצליחים "להפתיע" אותי מחדש.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
מאוד מסקרן אותי לדעת מהיכן אתם שואבים את כל המסקנות והתאוריות הללו?

:roll:

אני בתחום הדלק כבר 7 שנים וכל פעם מצליחים "להפתיע" אותי מחדש.

 

 

 

 

 

ל'

 

כנראה 7 שנים יותר מדי,

 

ידידי צודק אבל הכמות שמתאדה היא מאוד זניחה.

 

הסבר:

 

אדים ונוזל מאותו הסוג תמיד שואפים בטבע לשיווי משקל. ולכן כאשר מתדלקים יוצאים מאט אדי דלק מהמיכל.

 

מה שלא לקחתם בחשבון הוא לדוגמא שעדיף לתדלק בערב ולא בצהריים חמים שכן טמפ' הדלק גבוהה יותר ולכן יש יחס מעט גבבוהה יותר של אדים לדלק במיכל וכאשר פותחים את המיכל דלק לתדלק מריחים את הריח החזק של הדלק? זהו הדלק שמתאדה כאשר חושפים אותו לסביבה. (ונכון - כאשר חם יותר יש יותר אדים שנפלטים לסביבה)

 

בכל מקרה מדובר בכמות זניחה!

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
רגע אני לא מבין מה הקשר בין מיכל מלא לבין חצי,

 

אם הטנק היה ריק כמעט לגמרי (הרי הייתי צריך להגיע לתחנה איכשהו לא?), ומילאתי 100 שקלים.

ה100 שקלים האלו כוללים 17 ליטר והם הספיקו לי לנסיעה של 220 קילומטר.

 

כתוצאה מכך אני עושה 220 קילומטר חלקי ה17~ ליטר יוצא שעשיתי צריכת דלק של 1ל 12.9.

בשביל המרחק שאני עברתי ספציפית שהוא 220 קילומטר, הצריכת דלק היא 1 ליטר לכל 12.9 קילומטר.

 

מה לא נכון בספירה הספציפית למרחק הספציפי שעברתי כאן?

 

אוהד.

המדידה שלך ממש לא מדוייקת.

יש צורך לתדלק מיכל מלא! לאפס את מד הק"מ, לנסוע עד שהמיכל מתרוקן ואז שוב לתדלק מלא, לחלק את מספר הק"מ שנסעת במספר הליטרים שתדלקת בפעם השנייה, זו הרבה הרבה יותר מדוייקת ונכונה.

פורסם

כמות זניחה, בדיוק כמו אותה כמות ברגע שאתם מתדלקים וסוחטים את ה 4-5 טיפות שמטפטפות בידית התדלוק למיכל הדלק.

 

 

ולא, 7 שנים בתחום הדלק הם לא הרבה מידי כאשר נהנים מהעבודה ומתמידים בה.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
כמות זניחה, בדיוק כמו אותה כמות ברגע שאתם מתדלקים וסוחטים את ה 4-5 טיפות שמטפטפות בידית התדלוק למיכל הדלק.

 

בנושא הזה אני מסכים בהחלט

 

ולא, 7 שנים בתחום הדלק הם לא הרבה מידי כאשר נהנים מהעבודה ומתמידים בה.

 

 

ל'

 

אם היה בקול שלי משהו מתנשא אז אני מבקש סליחה,

בתור אחד שאחרי הצבא היה בענף הדלק כשנתיים - אני יודע שהעבודה היא כיפית, גם אני מאוד נהנתי ממנה (בעיקר מהריח :lol:)

 

הכי חשוב בחיים זה להנות מהעבודה - זה המוטו שלי, ולכן עברתי לענף הדס"ל :twisted:

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

ניהלתי חנות יילו ותחנת דלק.

הקמתי 3 תחנות ו 3 חנויות נוחות של יילו.

וגם עבודה של מתדלק "פשוט" היא עבודה ואני מעריכה כל אדם בכל עבודה שהוא עובד.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

לנהגת שודים, כמו שרשמתי הכמות היא זניחה אבל, אם כבר פותח השירשור העלה את השיטה בה הוא מתדלק אז רציתי להראות לו שבנוסף למה שאמרו, הוא לא מכניס" יותר" דלק באותו מחיר ובנוסף יש יותר סיכוי שהוא מפסיד דלק באשמתו.

 

אחרי 7 שנים בטוח יצא לך להסתכל על רכב מתדלק בפרופיל, רואים בברור את אדי הדלק העולים מפתח המיכל.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP


×
×
  • תוכן חדש...