Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6706 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם תנסה לשאוב אוויר דרך משאבת דלק[או כל משאבה חזקה],

תוך 5 שניות היא תפלוט שברי חלקים ותשלח את עצמה לגן עדן למשאבות.

ואם תדחף לה בצורה כלשהי בועת אוויר למשאבה, מה שיקרה שהמשאבה תתחיל לעבוד חזק עד ש"נשפך מנוע".

בועות אוויר פשוט חוסמות את המעבר של המים,

לכן חשוב לנקז אוויר באוטו, בקירור מים במחשב ובכל מקום אחר שיש בו משאבה,

 

להמחשה,

קח מזרק מלא מלא באוויר,

הזרק אותו לעורק הקרוב בידך,

ספור עד 10 וחזור וספר מה קרה,

 

זה לא כל כך יקרה[ואל תנסה את זה באמת], כי הלב מנסה להזרים דם והאוויר מונע ממנו לזרום, עד שנשפך לב.

 

הוספתי ציור אומנותי להמחשה.

w.JPG

----

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
המשאבה גם אמורה לשאוב מתחת לפני הדלק בתוך המיכל, ושם אין אויר.

 

בדיוק, המשאבה שואבת דלק מהמיכל, לא יודעת מאיפה המציאו את הרעיון של שאיבת אויר.

אני חזיתי מספר פעמים כאשר הדלק הסתיים במיכלי התחנה (שביתת דלקים) המשאבות לא שאבו דלק ולא מילאו לאף רכב אויר, הן פשוט לא תדלקו ונעצרו.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אז מה זה אומר? הכל בולשיט ואין שום דבר נכון בזה? אם ככה אני יכול לתדלק על מהירות הכי גבוהה ולא לעמוד בקור, לקבל את אותה הכמות של הדלק שעליה אני משלם ומכך יוצא שמנהל התחנה טעה?

 

אוהד.

פורסם

יש לי גם הסבר למה אתה נוסע 30 ק"מ יותר אם אתה מתדלק במהירות הנמוכה: פשוט נכנס יותר דלק (שעולה לך כסף, זה לא בחינם)

 

כלומר, נניח שהיו במיכל 40 ליטר ריקים:

 

מהירות נמוכה - נכנסו 40 ליטר דלק, שילמת על 40 ליטר.

 

מהירות גבוהה - נכנסו 38 ליטר דלק, וכאשר הדלק נשפך לתוך המיכל שלך הוא הוקצף ומילא יחד עם האוויר נפח של 40 ליטר, והמשאבה קפצה. שילמת על 38 ליטר.

 

תוצאה סופית: על מהירות נמוכה אתה יכול לנסוע יותר ק"מ פשוט כי המיכל מתמלא עד סופו, זה הכל.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אוקיי אז אם ככה נתעלק על השרשור לעוד שאלה שקשורה, המנוע שלי 1.6 ידני, ידוע שמיצובישי לא תלית שכולה תכלת בנושא דלק והיא יודעת לאכול לא קצת.

הגיוני שרכב בן 14 יאכל 1 ל16 בעיר? (הגיוני כי ככה יצא בתוצאה של הבדיקה שעשיתי) אבל רכבים אחרים באותו שנתון אפילו מנוע יותר קטן עושים 1 ל12 והסביבה, הסבר?

 

 

Wil:

מה שאתה בעצם אומר:

מהירות נמוכה: מה ששילמתי זה מה שאני מקבל, כמו שאמרת, שילמתי על 40 ליטר אז קיבלתי 40 ליטר ד-ל-ק נטו כמו שצריך.

מהירות גבוה: שילמתי אותו סכום ששילמתי בשביל מהירות נמוכה זאת אומרת שילמתי על 40 ליטר דלק, וקיבלתי רק 38, מפה אני מבין ש2 ליטר דלק "נעלמו" באוויר או כמו שאמרת, מוקצף.

אז כמו שאמרת: תוצאה סופית אני נוסע יותר קילומטר כי יש לי יותר דלק באוטו כי קיבלתי מה ששילמתי ולא חסרים לי 2 ליטר (שזה 12 שקל).

כל השרשור כולם אומרים שאני טועה, אתה היחיד שאומר שיש כאן "גניבה" בעקיפין, אפשר הסבר לזה?

 

אוהד.

פורסם

אל תבדוק לפי 50 שקל.

תעשה את הבדיקה הידועה: מלא מיכל מלא ,תאפס מד ק"מ ,תסע עד שיגמר המיכל, שוב תתדלק מיכל מלא, ותחלק את כמות הק"מ ובכמות הליטרים שנכנסו.

עכשיו יהיה לך תוצאות מדויקות!

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם
אוהד - אתה טועה.

המשאבה שואבת בנזין ממיכל שבו הדלק עומד ללא תנועה, לכן המשאבה לא יכולה לינוק אוויר.

מקור הטעות שלך הוא שביציאה מפיית התדלוק הבנזין מוקצף, כלומר שילמת עבור ליטר בנזין וקיבלת ליטר וחצי של נוזל מוקצף. בנוזל דליל כמו בנזין בועות האוויר מתפוגגות מהר מהר מאוד והוא חוזר לנפחו המקורי - ליטר.

הנזק המירבי שיכול להגרם לך הוא שמיכל הבנזין שלך לא יתמלא עד סופו. כלכלית - קיבלת את מה ששילמת בעבורו.

 

נ.ב. אני לא מכיר מנהל תחנת דלק עם תואר בפיזיקה גרעינית... :wink:

 

 

רוצה לחזק - מה ש"דורקי" אמר הוא נכון ומדויק

מה שאתה משלם זה מה שאתה מקבל בדיוק לפי ההסבר שלו (אלא אם כן מנהל התחנה מרמה.....:?)

האישרור שלי נובע מעברי הרחוק שהייתי טכנאי משאבות דלק בארץ אז אני די מכיר את הנושא.....

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם

Wil:

מה שאתה בעצם אומר:

מהירות נמוכה: מה ששילמתי זה מה שאני מקבל, כמו שאמרת, שילמתי על 40 ליטר אז קיבלתי 40 ליטר ד-ל-ק נטו כמו שצריך.

מהירות גבוה: שילמתי אותו סכום ששילמתי בשביל מהירות נמוכה זאת אומרת שילמתי על 40 ליטר דלק, וקיבלתי רק 38, מפה אני מבין ש2 ליטר דלק "נעלמו" באוויר או כמו שאמרת, מוקצף.

אז כמו שאמרת: תוצאה סופית אני נוסע יותר קילומטר כי יש לי יותר דלק באוטו כי קיבלתי מה ששילמתי ולא חסרים לי 2 ליטר (שזה 12 שקל).

כל השרשור כולם אומרים שאני טועה, אתה היחיד שאומר שיש כאן "גניבה" בעקיפין, אפשר הסבר לזה?

 

אוהד.

 

לא זאת היתה הכוונה. כמו שהסברתי קודם, כשאתה ממלא מהר, הדלק מוקצף והמשאבה קופצת אחרי שמילאת פחות דלק. מה הכוונה? מילאת 38 ליטר דלק, וגם שילמת על 38 ליטר דלק. אבל, בגלל שהדלק מוקצף, הדלק+הקצף ממלאים 40 ליטר של מיכל, המשאבה הגיעה למסקנה שהמיכל מלא, וקפצה. במציאות, עדיין יש לך במיכל 38 ליטר דלק (כלומר המשאבה "חושבת" שיש לך במיכל 40 ליטר, וזה לא נכון). כשאתה ממלא לאט, הדלק לא מוקצף, והדלק הוא הדבר היחיד שתופס מקום (אין קצף שיתפוס מקום). לכן, כאשר המשאבה קופצת, נכנסו באמת 40 ליטר.

"ai motoare capul doare"

פורסם

אבל מה זה משנה אם עשיתי מיכל מלא או רבע מיכל.

"החישוב" או המשאבה לא יודעים איזה מיכל יש לי

ואם שמתי 50 שקל (שזה כביכול נניח כל המיכל שלי 8.5 ליטר)עשיתי את הניסוי הזה שהגעתי למצב שהמנורת דלק דלקה כל הזמן ואז הבנתי שאני כבר ממש בסוף, ובנוסף אני מאפס קילומטרז' לפני כל תידלוק, ככה שאולי פספסתי בחצי ליטר שנשארו שם.

 

עדיין הצריכת דלק ממש ממש נמוכה לדעתי,

אוהד.

פורסם
כל השרשור כולם אומרים שאני טועה, אתה היחיד שאומר שיש כאן "גניבה" בעקיפין, אפשר הסבר לזה?

 

אוהד.

 

זה לא שהוא כתב, קרא שנית.

 

הוא כתב שאם תמלא במהירות גבוהה, המיכל לא יתמלא עד סופו כיוון שהדלק הוקצף ואין אפשרות למלא את המיכל עד תומו.

במהירות נמוכה הדלק לא יוקצף לכן המיכל יתמלא עד הסוף אבל אתה גם תשלם יותר בעבור התדלוק הזה.

פורסם

אתה פשוט לא מחשב צריכת דלק נכון.

תמלא במשאבה מסויימת עד שהיא קופצת.

אפס מד מרחק וסע להנאתך כמה מאות ק"מ.

חזור לאותה משאבה ומלא שוב עד שהיא קופצת.

 

חלק את מס' הקילומטרים במס' הליטרים שנכנסו בפעם השניה, וזו הנסועה שלך לליטר דלק.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 


×
×
  • תוכן חדש...