Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן פיקאסו C4


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6737 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשמח לדעת מבעלי מכוניות מהדגם הנ"ל התרשמות כללית.

ומה דעתם של הנוהגים בדגם זה עם הגיר האלקטרוני(רובוטי).

בתודה!

צ'צ'יק

פורסם

תסתכל בנושאים דומים.זה בתחתית העמוד.

ישנו שירשור מקביל על הרכב הזה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

כעקרון אם אתה ממש מעוניין לדעת איך היא מרגישה, תזמין נסיעת מבחן.

הגיר הרובוטי שלה לא כזה נורא (טוב יותר מהקורולה לטעמי).

הרכב כולו לא מתאים לאנשים ששונאים שינויים, כי הרבה דברים בו לא עובדים בדרך הסטנדרטית (גיר,לוח מכוונים,וכו'..).

לטובה אני יכול לומר שיש בו המון תאי איחסון, ומה שהכי הדליק אותי היא השמשה הקדמית הענקית.

172

פורסם
אשמח לדעת מבעלי מכוניות מהדגם הנ"ל התרשמות כללית.

ומה דעתם של הנוהגים בדגם זה עם הגיר האלקטרוני(רובוטי).

בתודה!

אני הופתעתי שהרכב מיוצר בכלל בספרד. יש גם כאלו המיוצרים בצרפת?

עשיתי בו נסיעה והרובוטי סביל ביותר. אם אתה נינוח - לא תרגיש בהבדל בינו לאוטומטי (טוב, אולי אני מגזים קצת, אבל שווה לנסוע ולחוות).

פורסם

יש הרבה אנשים שיתנגדו למה שאני אכתוב אבל כנראה זה עדיין קיים: בעיות האמינות שעדיין קיימות במכוניות צרפתיות, וראה דוגמה: חבר לעבודה שברשותו C4 בליסינג והוא נוהג בה הכי רגוע בעולם וקילומטראג' ממוצע פתאום האוטו שבק לו חיים בלי שום סיבה מוקדמת - ושכב במוסך כמה שבועות, זה דבר שנדיר למצוא במכוניות יפניות.

 

אני הייתי חושב פעמיים להתקרב לרכב צרפתי, אני יודע שרכב צרפתי מפנק, בד"כ יש בו תוספות ייחודיות אך לצערי בארץ ישראל תופעת העדר היא השולטת (ולא תמיד צודקת) והעדר הולך על יפנומטיות.

NASCAR = Non Athletic Sport Created Around Rednecks

פורסם

חשבת גם על האפשרות, הקלושה אולי, שזה לא ממש שכיח גם במכוניות שאינן יפניות. יאללה תן לנו להנות מהספק, אחרת נפציץ אותך פה עם קישורים לכל מיני קורולות עם מנועים גמורים.

פורסם

חבר לעבודה שברשותו C4 בליסינג והוא נוהג בה הכי רגוע בעולם וקילומטראג' ממוצע פתאום האוטו שבק לו חיים בלי שום סיבה מוקדמת - ושכב במוסך כמה שבועות, זה דבר שנדיר למצוא במכוניות יפניות.

 

ידוע על עשרות אם לא מאות מקרים של טויוטה קורולה שמת לה המנוע. נדיר ביפניות? לא כלכך..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
ידוע על עשרות אם לא מאות מקרים של טויוטה קורולה שמת לה המנוע. נדיר ביפניות? לא כלכך..

 

באמת :shock:

למה לא מספרים לי שום דבר?

 

על כל קורולה ש"מת לה המנוע" יש 10 צרפתיות ו20 גרמניות .

אז כמו אומר סבא שלי...אלת'ה מבלבלת את המוח.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
יש הרבה אנשים שיתנגדו למה שאני אכתוב אבל כנראה זה עדיין קיים: בעיות האמינות שעדיין קיימות במכוניות צרפתיות, וראה דוגמה: חבר לעבודה שברשותו C4 בליסינג והוא נוהג בה הכי רגוע בעולם וקילומטראג' ממוצע פתאום האוטו שבק לו חיים בלי שום סיבה מוקדמת - ושכב במוסך כמה שבועות, זה דבר שנדיר למצוא במכוניות יפניות.

 

אני הייתי חושב פעמיים להתקרב לרכב צרפתי, אני יודע שרכב צרפתי מפנק, בד"כ יש בו תוספות ייחודיות אך לצערי בארץ ישראל תופעת העדר היא השולטת (ולא תמיד צודקת) והעדר הולך על יפנומטיות.

לא ברור אם אתה מתיחס באופן כללי לתופעת הליסינג, או ל"תופעת" סי 4. דווקא C4 רואים הרבה בכביש. זה גם סוג של "תופעת עדר".

פורסם

על כל קורולה ש"מת לה המנוע" יש 10 צרפתיות ו20 גרמניות .

אז כמו אומר סבא שלי...אלת'ה מבלבלת את המוח.

 

 

 

וואלה?

כי בהתבסס על זה שטויוטה מכרו בערך 100 אלף קורולות בעשור האחרון, והעובדה שבמוו, מרצדס ואודי יחד, על כלל דגמיהן - מכרו פחות מ30 אלף בעשור האחרון,

היחס שאתה נותן "קצת" לא הגיוני.

 

חוצמזה, שלפי מה שאני זוכר, יש עמותה שבא בעלי מוסכים של צרפתיות תומכים כלכלית בבעלי מוסכים של יפניות בגלל שאין להם עבודה..

אז אולי העמותה הזאת פיקטיבית וגם למוסכים של יפניות יש עבודה?

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
באמת :shock:

למה לא מספרים לי שום דבר?

 

על כל קורולה ש"מת לה המנוע" יש 10 צרפתיות ו20 גרמניות .

אז כמו אומר סבא שלי...אלת'ה מבלבלת את המוח.

 

אני מניח שיש לך מידע בדוק ואתה אינך זורק רק מספרים כי העליבו את היפנית שלך..

אני שמעתי בדיוק כמוך על בעיות גיר בצרפתיות, אבל על מנועים מתפגרים , זה המגרש הביתי של הקורולה..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
באמת :shock:

למה לא מספרים לי שום דבר?

 

על כל קורולה ש"מת לה המנוע" יש 10 צרפתיות ו20 גרמניות .

אז כמו אומר סבא שלי...אלת'ה מבלבלת את המוח.

חבל, גם אם אתה צודק הרי שתגובה מתלהמת כזו מחטיאה את המטרה באופן מוחלט, אלא אם המדובר בסרקזם לשמו וגם אז זה טיפה מעורפל. בהצלחה בנסיון הבא.
פורסם

עד מתי יימשכו הויכוחים החוזרים ונשנים.

 

צרפתים- יפנים- צרפתים יפנים :roll:

 

ולפותח השרשור, ה- C4 פיקאסו מציעה את אחת החבילות היותר מעניינות כיום בשוק המיני-ואנים.

 

וכפי שכבר ציינו בפניך, אם בא לך על משהוא מעט שונה, בצי נסיעת מבחן בכדי לראות האם אופי הגיר מתאים לדרישותיך.

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם
אני מניח שיש לך מידע בדוק ואתה אינך זורק רק מספרים כי העליבו את היפנית שלך..

אני שמעתי בדיוק כמוך על בעיות גיר בצרפתיות, אבל על מנועים מתפגרים , זה המגרש הביתי של הקורולה..

 

אני נוהג בליסינג צרפתי כבר שנה שמינית ברציפות ולעניות דעתי, כי אני לא מכונאי או מומחה רכב אבל מדובר בגאנק וזה לא רק הרכב שלי אלא של הקולגות שנוהגות על רכבים דומים.

כמות התקלות ברכבים הללו בלתי ניסבלת.

מנגד "היפאנומטית" הפרטית (שאגב נמכרה השבוע) 5 שנים על הכביש אפס !!! תקלות. זאת ועוד הבדיקה שהיא עברה יצאה מדהימה, בחיים שלי לא ראיתי כל-כך טובה. וזאת לא היפנית הראשונה שלי.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

שלום,

 

א) יש לי צרפתייה והיו לי בעבר צרפתיות ולאבי היו צרפתיות ותאמין לי שהן לא מתקלקלות הרבה וגם כשכן החלקים יותר זולים מחלקים של יפניות (בדוק).

לפותח השרשור צכיוון שאין לי c4 פיקאסו איני יכול להגיד כלום אבל כמו שאמרו כך נסיעת מבחן ובדוק, בלי שום קשר יש גם סרטון ביו טיוב סרטון שבודק אותה והיא נראית בסדר (למרות שאני לא זוכר לגבי תיבה אם אוטו' או ידני).

 

בהצלחה ותעדכן.

×
×
  • תוכן חדש...