Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6741 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם אני צריך את עזרתכם הדחופה בחיפוש אחר נעילת דיפרנציאל לקאיה ספורטאג' 97' ידנית

כאמור הרכב בלי נעילה ואני רוצה להתקין כזו בדפרנציאל, בארץ רוצים על החלק הזה לא פחות מ 6000 ש"ח

אני מחפש בהרבה פחות

הבנתי שבחול זה בסביבות גג גג 200 - 300 דולר

תודה לעוזרים

VeNoM

פורסם

נעילות ב300$ הן נעילות דיפרנציאל אוטומטיות מסוג לוקרייט/נוסליפ הקיימות לדי הרבה כלי רכב, בעיקר אמריקאים - אבל לא לרכב שלך. מה שכן קיים, וזו הנעילה היחידה לסרן שלך למיטב ידיעתי, זו נעילה דומה, אפשר להגיד חיקוי של הלוקרייט, המיוצרת בקוריאה. היא מיובאת לארץ והמחיר שלה הוא אכן בסביבות 6000 שקלים. מכיוון שלא מדובר במוצר נפוץ בעולם המערבי היא לא נמצאת בחנויות אינטרנט אמריקאיות, כך שאין לך אופציה של נעילה ב300$. אתה יכול לעשות חיפוש בפורומי הג'יפים, הנושא נדון כל כמה חודשים, ממה שאני יודע לא נמצאה עדיין אלטרנטיבה לנעילה הקוראנית המיובאת. מצד שני, תסתכל על חצי הכוס המלאה - יש לך אפשרות בכלל לנעול את הסרן, גם אם לא בזול, מה שלא נכון לגבי כל "רכב שטח" שמסתובב בארץ.

Jeepolog.com

×
×
  • תוכן חדש...