Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6760 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני מעוניין לרכוש מערכת(שתכלול כמובן מגבר סאב וקומפוננט).

עכשיו אני מבקש שתתנו את חוות דעתכם על הציוד שאני הולך לרכוש:

מגבר-JBL GTO 75.4

סאב-JBL GTO 1200T

וקומפוננט מורל פולס....

 

המערכת תותקן על מזדה 3 ואני מחבר את המגבר לרדיו דיסק דרך כניסת HI level(זאת האפשרות היחידה שלי..)

 

מה אתה אומרים?

אגב סגנון המוזיקה שאני שומע זה ראפ/היפ הופ/רגאיי.

 

תודה מראש

פורסם

חיפוש, חיפוש ו... חיפוש!

 

אתה תמצא כלללללללללללללל כך הרבה מידע על הציוד הזה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני מבין עשיתי חיפושים אבל עדיין לא כל אחד חיבראת זה על מזדה 3 לכן אני רוצה גם שתגידו איך יהיה שאני מחבר את המגבר ללא RCA

פורסם

הסאב הזה לא משהו בכלל הרכבתי לחבר שלי ברכב (מאזדה 323 ) והסאב הזה פשוט לא מספק את הסחורה הוא נבלע בבאגז' של הרכב וכמעט ולא נשמע בתוך הרכב

 

במחיר של הסאב הזה יש לך מלא אופציות אחרות יקרות יותר או זולות יותר

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם

אני חושב שהפולס יותר טובים אבל גם הJBL נותנים תמורה יפה למחיר שלהם אבל אם אני ההיתי צריך להתלבט בין השנים ההיתי בוחר בפולס

 

אבל אל תאמין לי תלך ותשמע את שני הסטים תבדוק מה הכי טוב בשבילך כי כל אחד אוהב משהו אחר

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם

הבנתי אבל שהוא לא מדוייק כמו הסי 12..

 

שמעתי סי 12 אצל חבר שלי, מוגבר עם פולס אודיו 4400 ונשמע ממש מצויין!!! דיי אהבתי..

פורסם

חחחח בסופו של דבר אתה צודק :)

 

אבל שוב פעם, תנו לי חוות דעת על השילוב של הסאבים הנ"ל והמגבר.....

והבנתי גם שהרוקפורד פי1 דומה מאד לקיקר סי12...מישהו יכול לתת לי הבדלים בינהם?

פורסם

לא יצא לי לשמוע את הP1, אבל חיפוש בפורם היית מבין שאין עליו המלצות טובות.

 

הC12 סאב סבבה, שווה את הכסף שאתה משקיע עליו לא יותר מזה.

 

תעשה חיפוש על הסאבים פניקס גולד ואינפנטי קאפא, אלה סאבים שנחשבים חזקים ואיכותיים.

 

מקס.

פורסם

ה JBL והמורל ממש שונים, כל סט מפיק צלילים בעלי אופי שונה, הJBL יותר חד, והמורל יותר "רך"

אתה צריך לשמוע את שניהם וברגע שבחרת צד- זוהי מלחמה עד הסוף המר

יש הרבה שיגידו שמורל פולס זה הסט הכי טוב בטווח מחירים הזה, לי יש 6507 ואני אוהב אותו יותר מהפולס

p_306_m:

צריך כישרון על כדי להכליל גם C12 וגם KAPPA בנושא הזה :-)

הקאפא כמה רמות מעל בכל הקטגוריות (כולל מחיר, כן?)

בסופו של דבר, C12, P1 זה סאבים שב- 80% מהמקרים משדרגים

דעתי האישית היא שכדאי להשקיע עוד טיפה בסאב יותר טוב, גם אם לא תנצל אותו עד תום וגם אם זה סאב שהוא "רק" רמה אחת מעל הסאב הזה

 

cerwin vega HED

focal 30a1

pg octane zr12

image dynamics ID12

 

rockford p2

kicker CVR

 

כל אלה סאבים שכדאי לך לשמוע לפני שאתה מחליט מה לקנות, כדי שתהיה לך פרופורציה טובה לגבי סאבים שונים

(אני אישית לא אוהב את הרוקפורד והקיקר אבל שניהם מאוד שונים וכדאי לשמוע אותם כדי לקבל קצת "רקע" לפני קנייה)

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

×
×
  • תוכן חדש...