Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6762 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי פונטו ספייס 2001 אוטומטית ,ניקיתי את בית המיצערת בלי פרוק רק מילפנים עים ספרי קרבורטור, לאחר הניקוי הטורים גבוהים בסרק, האים מישהו יודע מה יכולה להיות הסיבה לתופעה זו תודה יעקב ,

פורסם

במצערות אלקטרוניות דרוש לבצע איפוס לאחר פעולה כזו, חוששני שלצורך כך דרוש מכשיר אבחון יעודי של פיאט.

בדגמים מסויימים הזזת המצערת בצורה לא רצונית כנגד המנוע החשמלי עלולה לגרום לנזק בלתי הפיך למצערת, אני מקווה שאצלך זה לא המקרה.

פורסם
במצערות אלקטרוניות דרוש לבצע איפוס לאחר פעולה כזו, חוששני שלצורך כך דרוש מכשיר אבחון יעודי של פיאט.

בדגמים מסויימים הזזת המצערת בצורה לא רצונית כנגד המנוע החשמלי עלולה לגרום לנזק בלתי הפיך למצערת, אני מקווה שאצלך זה לא המקרה.

האים יש אפשרות לאפס באופן עצמי את מחשב בית המיצערת תודה יעקב,

פורסם

בעינין ניקוי בית מיצערת פונטו ספייס 2001 אוטומטית, ניקיתי את בית המצערת ולאחר הניקוי הטורים היו גבוהים ,היתברר שצריך לאפס את המחשב ,עשיתי את הפעולה של האיפוס בעצמי, וזהו סדר האיפוס, מסובבים את המפתח בסויץ עד לנקודה שבו המנוע הוא ליפני התנעה וממתנים כ3 4 דקות, סוגרים את הסויץ ומניעים את האוטו ואז הטורים חזרו למצב הטבעי , יעקב ,

פורסם
בעינין ניקוי בית מיצערת פונטו ספייס 2001 אוטומטית, ניקיתי את בית המצערת ולאחר הניקוי הטורים היו גבוהים ,היתברר שצריך לאפס את המחשב ,עשיתי את הפעולה של האיפוס בעצמי, וזהו סדר האיפוס, מסובבים את המפתח בסויץ עד לנקודה שבו המנוע הוא ליפני התנעה וממתנים כ3 4 דקות, סוגרים את הסויץ ומניעים את האוטו ואז הטורים חזרו למצב הטבעי , יעקב ,

לא הבנתי מה אתה שואל פה?

או שאתה סתם רוצה להגיד לנו שהצלחת?

פורסם

יפה מאוד יעקוב

 

היו גם רעידות?

לעולם אל יתבייש אדם להודות בטעותו.הוא רק אומר בכך שהיום הוא חכם יותר משהיה אתמול.

פורסם
, וזהו סדר האיפוס, מסובבים את המפתח בסויץ עד לנקודה שבו המנוע הוא ליפני התנעה וממתנים כ3 4 דקות, סוגרים את הסויץ ומניעים את האוטו ואז הטורים חזרו למצב הטבעי , יעקב ,

 

מאיפה קיבלת את הרעיון או את המידע ?

 

פשוט אני לא מבין את ההיגיון שזה מביא לאיפוס מחשב ניהול המנוע או המצערת.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם
מאיפה קיבלת את הרעיון או את המידע ?

 

פשוט אני לא מבין את ההיגיון שזה מביא לאיפוס מחשב ניהול המנוע או המצערת.

קבלתי את הרעיון מפורום וגיסי חשמלאי רכב בכירברו ניסן אישר שזה אפשרי

×
×
  • תוכן חדש...