Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6768 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב

לפני כשעה הנעתי את הרכב, ולאחרר שהרכב התחמם קצת, בערך רבע סקלה במד החום, ראיתי שיש עשן לבן מהאגזוז

עכשיו אני לא בטוח שזה כתוצאה מהחום והקור שהרי קר בחוץ ומהאגזוז יוצא אוויר חם,ואז יתכן שהעשן הלבן זה אדים,

זה לא עשן סמיך עננים מטורפים או משהו כזה אבל יש עשן כזה,

עשיתי מין בדיקה , יתכן שהיא לא אמינה ומוזרה אבל עדיין, קרבתי את היד לאגזוז, ואח"כ הרחתי את הריח , ואני חושב שזה היה ריח של גומי שרוף, עוד פעם אני לא סגור על זה כלכך,

מה העלות במידה וזה רק אטם ראש, או במידה וזה שיפוץ ראש,

מנוע EA82

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

נסה לבדוק לאחר נסיעה של כ15 שעה.

ככל הנראה אלו אדים מהאגזוז.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

בדקתיי כעת לפני שהנעתי את הרכב ואחרי שהנעתי ונתתי לו לעבוד 10 דק ולא ראיתי סימנים במים ולא במדיד השמן

א ב ל

המנוע התחיל להרעיש כאילו אין שמן, למרות שיש בדקתי כשהרכב היה קר, השמן בצבע צהבהב כזה כי עשיתי טיפול לא מזמן,

ושעון לחץ שמן מראה לחץ תקין קצת פחות מ45, כ הרכב היה מונע רק מס' דקות, אחרי שהוא מונע זמן רב אז לחץ השמן נמצא קצת מעל ה0 ובלחיצה על הגז הוא עולה

צמיגות 50 20

כשפעם לא היה לי לחץ שמן אז ראיתי את מחוג לחץ השמן שלא מראה על לחץ, אבל כאן הכל תקין, אני שולל תפקוד לקוי של שעןם הלחץ.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

האם כאשר יוצא עשן , ואתה נותן גז, אז עדיין יוצא עשן?

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

טוב אז ככה, התחיל רעש מציק היותר של יללות כאלו או דפיקות בקיצור אני חושד בלחץ השמן,

אך בוצעה החלפה כולל מסנן שמן, יש שמן 2050 לחץ השמן תקין אך עדיין יש את הרעשים כאילו המנוע

נוסע בלי שמן,

ההחלפה בוצעה לפני חודשיים או קצת פחות

עד עכשיו הרכב נסע פיקס, אולי זה קשור לעובדה שאני רק מניע אותו כל יום ולא נוסע איתו, אני מניע כי אם לא מניעים אז קשה להניע אם עובר מעל יום

הסל"ד מכוון על 900 בערך, ולחץ השמן עומד על 45 (כי הרכב קר) , היתה לי את הבעיה הזו לפני שנה אך אז גם השעון לא הראה לחץ ופתחו את הקרטר והיתה סתימה,אך כעת כל התסמינים מראים שהכל בסדר מצב חשוד ביותר...

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם
הסל"ד מכוון על 900 בערך, ולחץ השמן עומד על 45 (כי הרכב קר) , היתה לי את הבעיה הזו לפני שנה אך אז גם השעון לא הראה לחץ ופתחו את הקרטר והיתה סתימה,אך כעת כל התסמינים מראים שהכל בסדר מצב חשוד ביותר...

 

מה לחץ השמן במנוע חם?

כל התסמינים מראים שלחץ השמן לא בסדר, והמצב חשוד ביותר ולא סימפטי כלל, יתכן ויש סתימה באגן השמן.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

במנוע חם הלחץ שמן מעל האפס, נמוך אומנם אך לא מגיע ממש לאפס, וכשאני מניע אז הוא עומד על 45,

וכל פעם שאני לוחץ גז אז לחץ השמן מגיב , הכוונה עולה בהתאם,

אבל יש עדיין את הרעש הזה מהמנוע.

 

סתימה ???

מאז שהיתתה את הסתימה ההיא לפני שנה, החלפתי שמן ופילטר שמן מס' פעמים ללא ביצוע פלאשינג לשמן עם חומר מסויים. והלחץ שמן מראה תקין, רק הרעש המציק הזה...

וחוץ מזה אני לא מגיע כלל למצב שהשמן נהיה שחור על המדיד. הוא תמיד בצבע זהוב כזה,

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

במנוע חם מעל הטפס כמה, למה אתה לא מציין את הלחץ, שבכל מקרה מסתבר כנמוך?

שמן המנוע לרכב זה צריך להיות חצי סינטטי, בצמיגות 10/40 אך מכיוון שהרכב ישן, המנוע בוודאי שחוק, הוא דורש שמן צמיג יותר, מינרלי, אך כנראה שהשמן בו אתה משתמש הוא לא איכותי, והוהעוסדה שהוא לא משחיר כלל ונשאר צהוב מעידה על כך, שמן איכותי משחיר מהר, משום לשמן מוספים דדגרנטים, שהם חומר הגלם שבו מיצרים סבון, חומר זה אמור לסחוף פיח מהמנוע, ולכן הוא חייב להשחיר.

מה שם יצרן השמן, שבו אתה נוהג להשתמש, ומה צריכת שמן המנוע ל1000 ק"מ?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אני מהמר על מילוי של "אמריקן איגל" .

בכל מקרה אתה יכול לשים שמן של חברות שונות כמו AREL,AGIP ועוד כל מיני בצמיגות זו.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

שם היצרן , אין לי מושג, במוסך החליפו לי

ודווקא עצם העובדה שאני מחליף יחסית הרבה והשמן נשאר צהוב חשבתי שהכל נקי במנוע שכן אין לשמן לכלוך ופיח לספוג.

אני לא עושה פלאשינג רק ריקון של השמן ומילוי חדש עם החלפת פילטר.

אבל אם השמן לא איכותי איך עכשיו המנוע התחיל להרעיש, ולא נייד שהחליפו , או אחריי נסיעה מאמצת?

 

 

כדאי לי לעשות פלאש , להחליף פילטר, ולשים שמן איכותי, ורוב הסיכויים שזה יפתור את בעיה?

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

אני לא מבין מה יכול להשתבש,

במהלך השנה החלפתי לו שמן ופילטר שמן לפחות פעמיים (אם לא יותר) ללא ביצוע פלאש, כי עקב ריבוי פלאשינג נסתם לי המנוע לפני שנה.......האם פלאשינג יעזור במקרה זה?

והלחץ שמן תקין הוא עומד על 45, אני לא אחכה עד שהוא ירד כי זה בלאי למנוע כי לבנתיים הוא מרעיש,

אולי זה סימן של חדירת מים לשמן או לתאי השריפה, או משהו רע בסיגנון? (טפו טפו טפו)

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

תריח האם לשמן יש ריח של דלק.

אם לא אז תמשיך הלאה.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם
שבוע טוב

לפני כשעה הנעתי את הרכב, ולאחרר שהרכב התחמם קצת, בערך רבע סקלה במד החום, ראיתי שיש עשן לבן מהאגזוז

עכשיו אני לא בטוח שזה כתוצאה מהחום והקור שהרי קר בחוץ ומהאגזוז יוצא אוויר חם,ואז יתכן שהעשן הלבן זה אדים,

זה לא עשן סמיך עננים מטורפים או משהו כזה אבל יש עשן כזה,

עשיתי מין בדיקה , יתכן שהיא לא אמינה ומוזרה אבל עדיין, קרבתי את היד לאגזוז, ואח"כ הרחתי את הריח , ואני חושב שזה היה ריח של גומי שרוף, עוד פעם אני לא סגור על זה כלכך,

מה העלות במידה וזה רק אטם ראש, או במידה וזה שיפוץ ראש,

מנוע EA82

 

סבלנות חבר,

בדוק קודם לפני שאתה רץ למוסך :

1)בדוק אם חסרים מים ברדיאטור (משך מספר ימי נסיעה)

2)בדוק אם לא חסר שמן מנוע

אלה שני הנוזלים החשודים שהם המקור לעישון !

בדיקה שלך היא הקובעת !!אם חסרים מים ...אז ישלפרק ראש ולבדוק את האטם או סדק כלשהו,

אם חסר שמן יתכן מאוד שגומיות השסתומים יבשים ויש להחליפם בחדשים

 

בברכה

דוד ברזילי :-D

באר שבע

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם

לא יודע מה כ"כ מיוחד בליאונה 87 שאי אפשר למצוא בליאונה 93.

מעבר לזה שאתה לא צריך לעשות טסט פעמיים בשנה, ליאונה 93 זה פשוט יותר טוב (לא יודע אם יש לך הגה כוח, אבל בשנת 93 בטוח היה).

 

לי לפחות הייתה ליאונה קופה, היה בה טיפת ייחוד מול כל האחרות על הכביש.

 

בכל מקרה - אני במקומך הייתי מחפש משהו שמור יותר, רגע לפני שהמנוע הולך, ואז אתה עושה אחד משניים:

1. משקיע 5000 ש"ח במנוע מייבוא + עבודה (ונתקע עם המכונית לעוד שנתיים כי יהיה מבאס למכור)

2. מוכר ב-500 שקל לפירוק.

 

אם אני לא טועה, יש לך בעיה גם במזגן וגם בחימום, ושאר ירקות.

חפש משהו טוב יותר.

×
×
  • תוכן חדש...