Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8280 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

1)רציתי רק לשאול האם המנורות הכחולות המותקנות על ה"פתחי מים" של הוישרים, חוקיות או לא?

2)ומה לגבי המנורות הכחולות שמתחברות בתוך התא נוסעים?חוקי או לא?

פורסם
שלום,

1)רציתי רק לשאול האם המנורות הכחולות המותקנות על ה"פתחי מים" של הוישרים, חוקיות או לא?

 

לא חוקיות, ואם אתה שואל אותי גם מכוערות....

 

גיל.

פורסם

diffrent strokes, על טעם ועל ריח.

 

בכל אופן לא חוקי, ואתה יכול גם לקבל הורדה מהכביש אם עצבנת את השוטר מאוד. כשהיה לי את זה (כן, היה, בפיג'ו) עצר אותי שוטר ואפילו לא העיר לי לגבי זה. (בערך לפני שנתיים).

פורסם

אף אחד לא הורג אף אחד, שאלת שאלה שלחצה לכמה אנשים על כפתור מסויים וזה מה שקרה, אני מציע שתתייחס לחלקי התשובות האובייקטיביות.

 

1) לא חוקי

2) חוקי כל עוד זה לא מקרין החוצה לנהגים אחרים ומסיח את דעתם

 

קח בחשבון ששוטר יימשך יותר לאוטו עם אורות בפנים מאשר לאוטו סטנדרטי.

פורסם

עזבו את הבנאדם הוא שאל אותכם אם זה יפה או לא ?!

הוא כולה שאל עם זה חוקי כן או לא אז אל ת&)* את השכל לא מעניין אף אחד אם זה יפה או מכוער לדעתכם עם הוא רוצה הוא ישים עם לא אז לא

 

נ.ב: זה לא חוקי כל אור שמסנוור הוא לא חוקי

פורסם
עזבו את הבנאדם הוא שאל אותכם אם זה יפה או לא ?!

הוא כולה שאל עם זה חוקי כן או לא אז אל ת&)* את השכל לא מעניין אף אחד אם זה יפה או מכוער לדעתכם עם הוא רוצה הוא ישים עם לא אז לא

 

נ.ב: זה לא חוקי כל אור שמסנוור הוא לא חוקי

 

עם כל הכבוד, אתה מוזמן להירגע טיפה, כמו שלבחור יש את הזכות להרכיב או לא להרכיב את הנורות הנ"ל, לאנשים בפורום יש זכות להגיב או לא להגיב את צו-מחשבתם בנושא. לידיעתך, עדיין לא צבענו את הדגל באדום.

פורסם

לפי החוק , עד כמה שאני זוכר נכון - עמית העלה בעבר את הפירוט בנושא , הצבע של נורות הדרך ברכב חייב להיות לבן או צהוב .

 

עכשיו ,אני לא יודע מאיפה הסקתם שאותן נורות שאתם קוראים להן "כחולות" הן באמת כחולות ... לידיעתכם , הן לבנות והאפקט המתקבל נראה לעין ככחול .

אני באופן אישי נוסע עם נרות כאלה מורכבות ואף עברתי טסט .

אם יצא לכם פעם לקרוא על האריזה , כתוב שם SUPER WHITE .

 

http://www.demon-tweeks.co.uk/catalogue/product_detail.asp?PCODE=PIAH-103&GRP=MC042&PGRP=MP027&CLS=MSPORT&code=PIAH-10&from=search

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

למיטב ידעתי בתוך האוט מותר להרכיב כול סוג אור שאתה רוצה כול עוד זה לא מפריע או מסנוור את הנהגים ברכבים לידך

מחוץ לאוטו אסור להרכיב שום אור שלא יוצר על ידי יצרן האוטו

לא משנה איזה מכונית

לא משנה איזה מנוע

העיקר שהכול יפני

פורסם
שלום,

1)רציתי רק לשאול האם המנורות הכחולות המותקנות על ה"פתחי מים" של הוישרים, חוקיות או לא?

2)ומה לגבי המנורות הכחולות שמתחברות בתוך התא נוסעים?חוקי או לא?

 

 

 

הכחולות לא חוקיות

הירוקות כן.

×
×
  • תוכן חדש...