Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן GSA - שיפוץ


odednn
שימו לב! השרשור הזה בן 2460 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חשבת לפנות לסיטרואן וליידע אותם על השיפוץ? אני מאמין שהם יישמחו לעזור (אם תיתקל בקשיים) ולסייע לך במידע ו/או הפניות למידע וחלקים.

 

בעבר פניתי למשרד הראשי בנוגע לשינוי מידות הצמיגים (שלא השגתי עד כה 145/80/15).

תחילה נתנו לי חיזוק שלילי שאני "אמיץ", לאחר מכן הפנו אותי לסוכנים הגדולים ע"מ למצוא חלקים.

מנסיון, חלקים בארץ יש וניתן להשיג במוסכים קטנים של פעם.

הרכב אמנם ייחודי בכבישי הארץ...כי לא שרד, אבל אין לו ערך אספנות גבוה דוגמת ה DS וה CX.

אפילו האחיות הקטנות הדה שבו והדיאן גונבות יותר תשומת לב.

בחגיגות ה 90 שנה של סיטרואן צורפה חוברת קטנה לעיתון שכללה את הדגמים של החברה מיום הקמתה...לקח לי חצי שעה למצוא דגם הGS בתמונה קטנה ולא מיוחצנת.

אגב, באנגליה וגרמניה היצע גדול של חלקים לדגם הרכב שלי כמו גם שרשורים אינטרנטים לא מעטים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...
  • תגובות 351
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

במקרה נתקלתי במודעה ביד2 (לוח אביזרים) שאולי תעניין את המשפץ: מוכר פנס ראשי וגריל חדש לסיטרואן GSA

 

http://www.yad2.co.il/Cars/Accessory.php?AreaID=&CarAccessoryCatID=&CarAccessorySubCatID=&Title=GSA&fromPrice=&untilPrice=

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאמין שזה שלי...מופיע גם בחתימה שלי כאן בפורום, אך רחוק מלהיות חדש כפי שכתבת.

החלקים הם משומשים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי עודד

 

עקבתי ועוקב עדיין אחרי תהליך השיפוץ - כל הכבוד .

 

בתכתובות האחרונות נשאלת וענית לגבי המנוע ובכלל חלקי חילוף .

1) נזילות השמן במנוע של ה GS ו/או ה GSA , הם ב 90 % ממחיזרי השמן של גלי הזיזים בראשי המנוע .

( זו המחלה של מנועי ה GS ו ה GSA ) . צינוריות החזרה , גם מהן יכול להיות טפטוף אבל חיבור כמו שצריך מסיים את

הבעיה אחת ולתמיד מה שלא נכון לגבי מחזירי השמן שנשחקים בגלל היות המנוע מקורר אוויר , עומס החום על מחיזרי

השמן גבוהה מאד והם מתיבשים ונוזלים . ממולץ להחליפם בחדשים ומהסוג הטוב ביותר .

2) חלקים , גם ל GS וגם ל 2 ה GSA שלי אני רוכש בלי שום בעיה בחו"ל במחירים סבירים מאד . במידה ותרצה פרטים

כתוב לי בפרטי . צמיגים לדוגמא ניתן ללא כל בעיה להשיג בארץ במידה המקורית .

3) השנה חוגגים 30 שנה להולדת ה GS . בחודש יולי השנה הולך לההתקיים מפגש של GS ו GSA בצרפת באזור

חבל הלואר . אם תירצה פרטים , כתוב לי.

 

 

בהצלחה

רני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 5 חודשים מאוחר יותר...

שלום לחברים.

תודה על ההתעניינות בי ובשרשור.

לא התייאשתם ? אני....כמעט.

קשה לי אבל לא מרים ידיים.

 

הפחח שלי חושב מעט שונה.

אצלו קודם צבע, רצפה וטלאים לפי סדר הקריאה.

 

בתמונות -

איטום בוסטיק (בנדיבות) בטלאים ובבתי הגלגל האחוריים בחיבורים.

שכבת זפת נוספת הושפרצה גם היא בנדיבות.

צביעת ספים באפור (בדומה למקור).

טלאים בשפת חלון הדלת.

צביעת משקופי דלתות.

 

בשעה טובה תם חלק הפחחות (של הפחח) והרכב נגרר אחר כבוד לחניה בביתי חודש יולי 2010 (חם!)

27012010340.jpg

27012010343.jpg

09062010378.jpg

09062010379.jpg

09062010381.jpg

13062010383.jpg

13062010384.jpg

13062010387.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חום יולי אוגוסט כבד והעבודה מושהית למזג אוויר נוח יותר.

 

בינתיים מתחיל בהרכבת/הכשרת מכלולים שונים -

 

סעפת יניקה -

אטמים שבין הצנורות לבין כיסויי המנוע (קרור אוויר) לא ניתן למצוא !

מצאתי אטמים בחנות אינסטלציה...קצת גדולים מן המקור אלא שהקוטר הפנימי המחורץ מתאים בדיוק לקוטר הפתח בכיסויי המנוע.

פוקס !

14072009017.jpg

14072009018.jpg

25062010394.jpg

25062010393.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכבת גיר + קאליפרים + דיסקים + רפידות ברקס ובלם יד + בומבה ראשית.

 

נותר -

החלפת שמן גיר (בהיינס מופיע Castrol 80) + החלפת מיסב גיר שנרכש (יבוצע ע"י איש מקצוע).

02072010396.jpg

02072010397.jpg

02072010399.jpg

02072010400.jpg

02072010401.jpg

02072010402.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פעם כשהיה לי זמן וחשבתי שיש לי הרבה זמן השתעשעתי קצת...

 

הלחמת אום לחובקים של צנרת הפליטה - כך מתאפשר לפתוח אותם מכיוון אחד ובלי לאחוז מצד שני (מנסיון קשה בשל היעדר מקום).

 

ייצור אומי פח בעלי הברגה -

תוך כדי נקיונם מחלודה הגיבו לא טוב לחומר ניקוי האסלות והתפוררו.

אפשר בלעדיהם אבל נוח יותר עימם.

 

מיותר לציין כי כל ההברגות מעלה בעלי קוטר 7mm !

ניתן לרכוש ברגים/אומים לא סטנדרטים במחירים מופקעים ולפי ראש משודדים שלא מסבירים פנים ו"מוכרים רק בכמויות".

31102008(013).jpg

31102008(017).jpg

תמונה059.jpg

17112008(010).jpg

15052009.jpg

24072009033.jpg

10082009037.jpg

27112009239.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2460 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...