Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן GSA - שיפוץ


odednn
שימו לב! השרשור הזה בן 2461 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 351
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לגבי הדשבורד,

אני ממליץ לך לנקות אותו טוב ולצבוע אותו בצבע לעור, הוא יראה חדש מהמפעל וישמור על המרקם של הפלסטיק, ולא כמו צבע בספריי שיתקלף עם הזמן.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכנה לזיפות מרכב תחתון.

שטיפה בגרניק עם חומר מסיר שומנים לא הועילה הרבה.

עבודה ידנית של מס' שעות עם שפכטל ומברשת ברזל עדינה עד לחשיפה של הזיפות המקורי.

31122009321.jpg

01012010322.jpg

01012010324.jpg

01012010328.jpg

01012010325.jpg

01012010327.jpg

01012010329.jpg

02012010331.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה – תחתית הרכב זופתה – אעלה תמונות בקרוב.

 

כפי שרואים בתמונות מעלה בוצע טלאי גדול בתחתית.

הריתוך ב CO אינו רציף ולכן חדיר למים.

גם לאחר הזיפות, הטלאי נראה בברור לעין ולא כוסה.

 

מה נדרש לעשות כדי שלא לחשוש מחדירת מים ?

האם מספיק איטום בבוסטיק ?

האם בוסטיק ושוב איטם בזפת ?

האם לא יעורר בעיות במשרד הרישוי ?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה – תחתית הרכב זופתה – אעלה תמונות בקרוב.

 

כפי שרואים בתמונות מעלה בוצע טלאי גדול בתחתית.

הריתוך ב CO אינו רציף ולכן חדיר למים.

גם לאחר הזיפות, הטלאי נראה בברור לעין ולא כוסה.

 

מה נדרש לעשות כדי שלא לחשוש מחדירת מים ?

האם מספיק איטום בבוסטיק ? מספיק

האם בוסטיק ושוב איטם בזפת ? מספיק בוסטיק

האם לא יעורר בעיות במשרד הרישוי ?

איפה יושב מספר השילדה?

עם זה לא באיזור הטלאי אין לך מה לדאוג

נראה מעולה

יש בחדרה את מוסך גיימס מומחה לרכבים האלה

חבר צוות פיברקלאב טוב כלב חבר מחבר כלב מיצר צינורות ברקס ממתכת 0522790303

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חגיגת שיפוץ!!!

ממש כייף לצפות בתמונות ובמהלך העבודה .

מה קורה בנושא המנוע?? האם יש חלפים ?

למיטב הבנתי מכלול גל הארכובה והטלטלים אחד הם ואינם ברי שיפוץ.

מקווה שתשיג גם את כל חלקי ההידראוליקה.בומבות משאבה ופורק לחץ.

בשלב השיפוץ של המנוע תנסה להתייעץ עם מומחים לבעיית נזילות שמן מנוע.

אשמח שתשלח הודעה טרם הרכבת המנוע אולי יהיו לי כמה טיפים.

:-D

צ'צ'יק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי המון סימפטיה נוסטלגית לסיטרואנים האלה ואני עוקב אחרי השרשור הזה מתחילתו.

תענוג אמיתי לראות את התקדמות השיפוץ ואני בטוח שתהנה מהרכב במשך שנים ארוכות.

 

חשבת לפנות לסיטרואן וליידע אותם על השיפוץ? אני מאמין שהם יישמחו לעזור (אם תיתקל בקשיים) ולסייע לך במידע ו/או הפניות למידע וחלקים.

 

בכלל, אני מאמין שלכל יצרנית רכב יש במחלקת יחסי ציבור ו/או שיווק מישהו שאחראי על שימור מורשת/מוזיאון החברה שישמח לסייע. אחרי הכל, זו גאווה לחברה שמישהו משפץ רכב ישן מתוצרתה.

 

תחשוב על זה, מה כבר יש לך להפסיד?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בארץ... אולי היצרן עצמו, אבל ספק, שיבואנים ייתעניינו במשהו, חוץ מלהרוויח ממכירת רכב חדש...:?

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא לא בטוח.

אני בהליכי החזרה לכביש של cx pallas שנת 77

ביומי אני נוסע בc5

לפני כשבועיים קרעתי בטעות צינור החזר במערכת ההידראולית וקפצתי להחליף אותו במוסך המרכזי בבני ברק.

כאשר באתי לקחת את הרכב שאלתי אותם חצי בצחוק אם הם יטפלו בcx.

האחראי שם חייך חיוך נוסטלגי כשהוא ממלמל לעצמו איזה רכב מצויין ומופלא הcx

ואמר שהם ישמחו לטפל ברכב ושיש להם עוד לקוח מחיפה עם אחת כזו שמורה שמגיע אליהם לכל הטיפולים.

בכל מקרה שלי מטופלת אצל בועז לביא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה קורה בנושא המנוע?? האם יש חלפים ?

למיטב הבנתי מכלול גל הארכובה והטלטלים אחד הם ואינם ברי שיפוץ.

מקווה שתשיג גם את כל חלקי ההידראוליקה.בומבות משאבה ופורק לחץ.

בשלב השיפוץ של המנוע תנסה להתייעץ עם מומחים לבעיית נזילות שמן מנוע.

אשמח שתשלח הודעה טרם הרכבת המנוע אולי יהיו לי כמה טיפים.

:-D

 

המנוע תקין.

עבד טרם שהתחלתי לפרקו.

חלפים קל יחסית להשיג. ברשותי מנוע נוסף תקול.

נזילות שמן למכביר - נרכש סט אטמים מלא.

הרבה מן הנזילות נובעות מצינור שמן חוזר מהראשים הצדדיים אל הקרטר בשל שחיקה מהירה של האטם.

בדומה לקיט שראיתי באינטרנט ייצרתי שני צנורות קצרים מאלומניום שאמורים לשבת בחיבור ולמנוע נזילות - אעלה תמונות בהמשך.

אעדכן בשלב ההרכבות...רק שנגיע לשם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2461 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...